Athenian designers #6: The KNLs

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
0
 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
"Θέλουμε τα υλικά μας να συνάδουν με την ευρηματικότητα των σχεδίων μας ώστε να μην τα συναντήσουν οι πελάτες μας αλλού"...Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO


Η Αθήνα είναι μια πόλη που σφύζει από ζωή και το ανθρώπινο δυναμικό της έχει να επιδείξει αρκετό ταλέντο σε διάφορους τομείς. Κάθε εβδομάδα παρουσιάζουμε τη δουλειά νέων και ανερχόμενων σχεδιαστών μόδας της πόλης, οι οποίοι -προσαρμοσμένοι πια στην κρίση- συνεχίζουν να παράγουν πολύ αξιόλογο έργο.

Αυτή την εβδομάδα βρεθήκαμε στον Βύρωνα, στο showroom των KNLs, ενός ολοκληρωμένου brand γυναικείων ρούχων και αξεσουάρ. Εκεί βρήκαμε τις δύο αδελφές Μαρία και Δανάη Κανελλοπούλου, τις σχεδιάστριες πίσω από το brand.

Πώς ξεκινήσατε να σχεδιάζετε;

Το νέο fashion brand που δημιουργήσαμε "the KNLs" είναι η φυσική εξέλιξη μιας πολυετούς ενασχόλησης και αγάπης μας για τη μόδα και τη δημιουργία. Είμαστε δυο κορίτσια που μεγαλώσαμε με κοινές προσλαμβάνουσες λόγω της αδελφικής μας σχέσης και είχαμε έντονες επιρροές από πολύ μικρές στο χώρο της μόδας και πιο συγκεκριμένα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, από τη ζωγραφική και το σχέδιο μέχρι το ράψιμο και την κατασκευή κοσμημάτων με διάφορα υλικά. Οπότε όλα έγιναν απλά, εφόσον και οι δύο σχεδιάζαμε πάντα τα δικά μας ρούχα και κοσμήματα για ιδία χρήση.

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
"Είμαστε δυο κορίτσια που μεγαλώσαμε με κοινές προσλαμβάνουσες λόγω της αδελφικής μας σχέσης και είχαμε έντονες επιρροές από πολύ μικρές στο χώρο της μόδας και πιο συγκεκριμένα της καλλιτεχνικής δημιουργίας"...Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO

Που ειδικεύεστε;

Τα "the KNLs" αν δεν τα έχεις δοκιμάσει ακόμα για να εκτιμήσεις τις σωστές εφαρμογές τους, θα τα έχεις δει στις βιτρίνες των συνεργαζόμενων καταστημάτων, καθώς οι συλλογές αποτελούνται πάντα από εντυπωσιακά κομμάτια που τραβούν τα βλέμματα και ξεχωρίζουν. Οι συλλογές μας είναι total look, limited και γι' αυτό δεν εξειδικευόμαστε σε ένα είδος, απλά δουλεύουμε με υψηλές απαιτήσεις και προσπαθούμε ό,τι δημιουργούμε να έχει υψηλή ποιότητα και κατασκευή.

Ποιο είναι το background σας;  

Η ενασχόλησή μας με τη μόδα απορρέει από διαφορετικό background μεταξύ μας και κατ' επέκταση συμπληρωματικό για την εταιρία μας. Συνδυάσαμε τις σπουδές και την εμπειρία μας επαγγελματικά στο χώρο της μόδας. Η Μαρία έχει μεταπτυχιακό στο e-business management και ήταν πολλά χρόνια buyer και αργότερα διευθύντρια σε γνωστό fashion e-shop, οπότε η επαφή με fashion brands Ελλάδας και εξωτερικού ήταν συνεχής, όπως και με το online marketing. H Δανάη έχει μεταπτυχιακό στην οικονομετρία και τεχνικές γνώσεις στη δημιουργία ενός ρούχου. Η καλλιτεχνική της τάση και το πείσμα της την οδηγούν στην αναζήτηση του άψογου σχεδίου και στην τέλεια εφαρμογή του ρούχου.

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
45 Degrees πουκάμισο-φόρεμα με cut-outs. Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα που συναντήσατε επιχειρηματικά;

Το επιχειρείν στην εποχή μας είναι πυρηνική φυσική, καθώς δεν υπάρχουν σταθερές συνθήκες στα ελεύθερα επαγγέλματα και αναγκαζόμαστε να αφιερώνουμε πολύτιμο παραγωγικό χρόνο από την δουλειά μας σε άλλους εξωγενείς τομείς που μας επηρεάζουν ανεξαρτήτως της δικής μας διαχείρισης.

Η οικονομική κρίση έκανε πουθενά καλό;

Το brand μας το χτίσαμε μέσα στην πιο δύσκολη οικονομικά εποχή για την χώρα μας, με πολύ όμως έμφαση στην ποιότητα που πλέον απαιτεί ο πελάτης σε κάθε αγαθό και υπηρεσία.  Κόντρα λοιπόν στις αντίξοες συνθήκες, μέσα στον 1 χρόνο παρουσίας μας στον χώρο της μόδας έχουμε κατορθώσει να εξάγουμε την μάρκα μας με επιτυχία στο εξωτερικό, καθώς η συλλογή μας βρίσκεται σε μια υψηλών προδιαγραφών boutique του Παρισιού και κάνουμε αποστολές μέσω του e-shop μας www.theknls.comσε όλο τον κόσμο. Αυτό που προσπαθούμε είναι τα ρούχα μας να έχουν ευρηματικά σχέδια που δημιουργούμε με την δική μας έμπνευση και το δυναμικό πάντρεμα των τάσεων της μόδας με την διαχρονικότητα των πολυτελών υφασμάτων που χρησιμοποιούμε. Η κρίση ίσως να κάνει τον κόσμο πιο επιλεκτικό και πιο απαιτητικό.

Πως βλέπετε την αθηναϊκή αγορά;  

Τα πράγματα έχουν αλλάξει έντονα τα τελευταία χρόνια λόγω της τεχνολογικής εξέλιξης που έχει επέλθει. Οι γυναίκες -στις οποίες απευθυνόμαστε κιόλας- είναι πολύ ενημερωμένες για τις τάσεις τις μόδας. Στην Αθήνα αυτό το φαινόμενο ίσως είναι ακόμα πιο έντονο σε σχέση με την επαρχία, αλλά και συγκριτικά με ξένες αγορές η Αθήνα παρουσιάζει μετά από χρόνια ενδιαφέρον ως πηγή μόδας, λόγω των πολλών νέων σχεδιαστών. Βέβαια λόγω της δυσχερούς οικονομικής κατάστασης η Αθηναϊκή αγορά δεν έχει την ίδια άνεση να ξοδεύει όσο άλλες αγορές σε μεγάλες πόλεις ανά τον κόσμο που έχουν αρχίσει να εκτιμούν την Ελληνική μόδα

Ποια είναι τα αγαπημένα σας κομμάτια;  

Η νέα συλλογή για Φθινόπωρο/ Χειμώνα 2015 έχει πολύ διαφορετικά σχέδια αλλά πάντα στο ύφος μας, σε μινιμαλιστικές γραμμές και εντυπωσιακά υφάσματα. Αγαπημένα μας κομμάτια για την σεζόν είναι όσα έχουν cut-outs!

Τι υλικά προτιμάτε;  

Τα πιο πρωτότυπα! Δε μας αρέσει να δουλεύουμε με basic υφάσματα γι'αυτό επιλέγουμε συχνά το digital printing  στο οποίο δίνουμε την δική μας αποκλειστική ταυτότητα, καθώς τα σχεδιάζουμε εμείς. Θέλουμε υλικά μας να συνάδουν με την ευρηματικότητα των σχεδίων μας ώστε να μην τα συναντήσουν οι πελάτες μας αλλού.

Πού μπορούμε να σας βρούμε;

Στο e-shop μας για να δείτε όλα τα κομμάτια των συλλογών μας, αλλά και στα συνεργαζόμενα καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό που φαίνονται στη σελίδα μας στο facebook. Θα μας βρείτε επίσης σε instagram και pinterest .

 

 Athenian designers #6: The KNLs Facebook Twitter
Combo Dress. Φωτο: Αλέξανδρος Ακρίβος/ LiFO
Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ