Το περιοδικό της EgyptAir ζήτησε συγγνώμη για «περίεργο» άρθρο σχετικά με την Ντρου Μπάριμορ

Το περιοδικό της EgyptAir ζήτησε συγγνώμη για «περίεργο» άρθρο σχετικά με την Ντρου Μπάριμορ Facebook Twitter
0

Συγγνώμη για την πρόσφατη συνέντευξη με την Ντρου Μπάριμορ ζήτησε το περιοδικό της EgyptAir, μετά τα δεκάδες αρνητικά σχόλια στα social media.

Το άρθρο έγινε viral μόλις αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο και πολλοί αμφισβήτησαν αν η συνέντευξη ήταν πραγματική.

Οι εκπρόσωποι της Μπάριμορ ανακοίνωσαν ότι «δεν συμμετείχε η ίδια» στη συνέντευξη, η οποία μάλιστα περιείχε πολλά γραμματικά και ορθογραφικά λάθη. Ο εκδότης τώρα ισχυρίζεται ότι αυτό συνέβη εξαιτίας μεταφραστικών θεμάτων.

Η διαφημιστική εταιρεία Ahram, που εκδίδει το περιοδικό για τις πτήσεις της EgyptAir, το Horus, δήλωσε ότι η συνέντευξη διεξήχθη στα αγγλικά από τη ρεπόρτερ για θέματα του Χόλιγουντ Αϊντα Τάκλα Ο΄Ράιλι, στη συνέχεια μεταφράστηκε στα αραβικά και έπειτα πάλι στα αγγλικά.


«Ζητούμε συγγνώμη για όποια παρεξήγηση που θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως προσβολή γι' αυτή τη μεγάλη καλλιτέχνιδα», ανέφερε η εταιρεία.

Το εν λόγω άρθρο, που εντοπίστηκε την περασμένη εβδομάδα, έχει προσβλητικό τόνο αναφορικά με τις σχέσεις της ηθοποιού και την εμφάνισή της και κυρίως για την απώλεια βάρους της μετά την εγκυμοσύνη.

Την περασμένη εβδομάδα η EgyptAir υπερασπίστηκε το άρθρο χαρακτηρίζοντάς το «μια επαγγελματική συνέντευξη για περιοδικό», ενώ η συγγραφέας του επέμεινε ότι είναι «αυθεντικό και απέχει μακράν από fake news».


Οι εκπρόσωποι της Μπάριμορ δήλωσαν ότι η ηθοποιός «δεν έδωσε συνέντευξη στην EgyptAir» αλλά ότι δηλώσεις της ελήφθησαν από μια συνέντευξη Τύπου.

Χθες, η διαφημιστική εταιρεία δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι της ηθοποιού είχαν συμφωνήσει στη συνέντευξη «χωρίς να γνωρίζουν» ότι η Ο' Ράιλι εργαζόταν για το συγκεκριμένο περιοδικό και για άλλα έντυπα. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι ο αμφιλεγόμενος πρόλογος του άρθρου δεν γράφτηκε από την Ο' Ράιλι.

«Όπως συνήθως συμβαίνει, η εισαγωγή δεν ανήκει στο υπόλοιπο άρθρο. Είναι προϊόν της δημιουργικότητας του αρχισυντάκτη που προστίθεται με την προϋπόθεση ότι δεν θα περιέχει πληροφορίες που δεν θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θα το διερευνήσουμε ελέγχοντας ενδελεχώς την αρχική πηγή στην οποία βασίστηκε ο μεταφραστής για να γράψει τη συνέντευξη».

Η Αϊντα Τάκλα Ο' Ράιλι είναι Αμερικανίδα αιγυπτιακής καταγωγής και πρώην πρόεδρος της Hollywood Foreign Press Association (HFPA), η οποία διοργανώνει την ετήσια τελετή απονομής των Χρυσών Σφαιρών.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Πολιτισμός / Γλυπτά Παρθενώνα: «Δεν έχω έτοιμη λύση αλλά οφείλουμε να συνεργαζόμαστε» λέει ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

 «Θα ήθελα να μιλήσουμε περισσότερο για μια εταιρική σχέση παρά να συζητήσουμε για την ιδιοκτησία»: Για το αίτημα επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Αθήνα μίλησε ο επικεφαλής του Βρετανικού Μουσείου
LIFO NEWSROOM
Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Πολιτισμός / Διαμαντένιο κολιέ που συνδέεται με τη Μαρία Αντουανέτα πουλήθηκε σε δημοπρασία για $4,81 εκατ.

Το κόσμημα φέρει ιστορική σημασία, καθώς θεωρείται ότι περιλαμβάνει μερικά από τα αυθεντικά διαμάντια του θρυλικού "κολιέ των διαμαντιών" που βρέθηκε στο επίκεντρο σκανδάλου τη δεκαετία του 1780
LIFO NEWSROOM
Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Πολιτισμός / Φωτογραφική έκθεση για την επανένωση της Γερμανίας 35 χρονια μετά από την πτώση του Τείχους του Βερολίνου

Με αφορμή τα 35 χρόνια από την Πτώση του Τείχους (09.11.89) μια φωτογραφική έκθεση με τίτλο «Dream on- Βερολίνο, δεκαετία του 90» αποτυπώνει την κρίσιμη αυτή δεκαετία μετάβασης ανάμεσα στο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον, την αισιοδοξία και το φόβο για το νέο Βερολίνο
ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, ΒΕΡΟΛΙΝΟ
Η σπουδαία επανεκκίνηση της Καμεράτα ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών

Μουσική / Η συγκινητική επανεκκίνηση της Καμεράτας

Τέσσερα χρόνια, δύο νομοθετικές παρεμβάσεις, τρεις υπουργικές αποφάσεις και μία εκκαθάριση χρειάστηκαν ώστε να μπορέσει η Καμεράτα-Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής να κάνει restart και να επανέλθει ως Ορχήστρα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ