Όσο αξίζεις εσύ

Όσο αξίζεις εσύ Facebook Twitter
0

… δεν αξίζει το χρέος της Ελλάδας. Η Google είναι το ακριβότερο brand name σύμφωνα με την αξιολόγηση των αγορών. Η εταιρία ερευνών Milward Brown (τρέχα γύρευε) έφτιαξε το top 10 των οικονομικά ισχυρότερων εταιριών στον κόσμο. Η Google «κοστίζει» 114 δισεκατομμύρια δολάρια. Η δεύτερη IBM πιάνει τα 86 δις. Στην τρίτη θέση η Apple με 83 δις και τη μεγαλύτερη αύξηση (32%). Ακολουθούν η Microsoft με 76 δις, στην πέμπτη θέση ακολουθεί η μόνη πολυεθνική που δεν έχει σχέση με τεχνολογία και δεν είναι άλλη από την Coca Cola. Έκτη η China Mobile, έβδομη η General Electric και στην όγδοη θέση η Vodafone. Δεν είναι μετά να καταριέσαι τον εαυτό σου που δε σπούδασες πληροφορική;

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα αιματολογική εξέταση προβλέπει κίνδυνο για ασθένειες σε παιδιά

Τech & Science / Νέα αιματολογική εξέταση προβλέπει κίνδυνο για ασθένειες σε παιδιά

Η εξέταση μπορεί να πραγματοποιηθεί με εξοπλισμό που χρησιμοποιείται ευρέως για τον έλεγχο του πλάσματος αίματος σε βρέφη, καθιστώντας εφικτό για τους γιατρούς να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια ασθενειών και να παρέχουν έγκαιρες θεραπείες
LIFO NEWSROOM
Ο θηλασμός ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μικροβιώματος και της υγείας των πνευμόνων

Τech & Science / Ο θηλασμός ζωτικής σημασίας για τη διαμόρφωση του μικροβιώματος και της υγείας των πνευμόνων

Τα δεδομένα μελέτης επέτρεψαν στους ερευνητές να αποσυνδέσουν την επίδραση του θηλασμού στο μικροβίωμα του βρέφους από μια σειρά άλλων περιβαλλοντικών παραγόντων
LIFO NEWSROOM
Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Τech & Science / Είχε η Γη δακτύλιο όπως ο Κρόνος; - Τι αποκαλύπτουν οι κρατήρες στην επιφάνεια του πλανήτη

Επιστήμονες θεωρούν ότι οι ανώμαλες θέσεις των κρατήρων πρόσκρουσης, τα συντρίμμια μετεωριτών σε ιζηματογενή πετρώματα, τα τσουνάμι και η σύντομη έκθεση μετεωριτών σε διαστημική ακτινοβολία σχετίζονται
LIFO NEWSROOM
Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Διεθνή / Έρχονται αλλαγές στο Instagram με στόχο την προστασία των εφήβων

Η εφαρμογή θα εμποδίζει τους εφήβους να βλέπουν ευαίσθητες φωτογραφίες και βίντεο - Οι γονείς θα βλέπουν σε ποιους λογαριασμούς στέλνει μηνύματα το παιδί τους - Οι έφηβοι θα λαμβάνουν επίσης μια ειδοποίηση για έξοδο από την εφαρμογή μετά από 60 λεπτά χρήσης κάθε μέρα
LIFO NEWSROOM