Ποιος θυμάται το φιδάκι στις παλιές συσκευές Nokia;

1

O Taneli Armanto δεν θέλει να λέει ότι είναι ένας από τους ανθρώπους που άλλαξαν τον κόσμο, γιατί απλά δεν το πιστεύει. Ωστόσο, το σίγουρο είναι ότι τα παιδιά του θα καυχιούνται για τον πατέρα τους, γιατί είναι ο άνθρωπος που δημιούργησε το "Snake", το λεγόμενο φιδάκι που ήταν το απόλυτο παιχνίδι για τις κινητές συσκευές της Nokia πριν μερικές δεκαετίες. 

To 1995, o Armanto αποφάσισε να εργαστεί ως μηχανικός λογισμικού στην Nokia, που τότε ήταν μια ανερχόμενη εταιρία τεχνολογίας. Έχοντας ήδη μια σύντομη εμπειρία στον χώρο του gaming, τού ζητήθηκε να δημιουργήσει ένα "κουλ παιχνίδι" για την τότε περιζήτητη συσκευή της εταιρίας, το Nokia 6110. Μάλιστα, ο ίδιος αντιμετώπισε την εφεύρεσή του σαν τίποτα το πιο ιδιαίτερο ή εντυπωσιακό από άλλα αντίστοιχα εργαλεία, όπως το κομπιουτεράκι και το ημερολόγιο, που είχαν δημιουργήσει οι συνεργάτες τους στην εταιρία. 

Tο Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια.

Περίπου 25 χρόνια αργότερα, η εφεύρεσή του, το Snake - ένα παιχνίδι στο οποίο πρωταγωνιστεί ένα μικρό φίδι που καταβροχθίζει διάφορες λιχουδιές στην προσπάθειά του να μεγαλώσει, χωρίς όμως να πρέπει να δαγκώσει την ουρά του - θεωρείται πλέον ως ένα σημείο-σταθμός στην ιστορία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας μέσω κινητών συσκευών. Συγκεκριμένα, το Snake αποτελεί το πρώτο σημαντικό mobile game και ίσως η απαρχή της βιομηχανίας του gaming της οποίας ο τζίρος σήμερα αγγίζει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. 

Όμως, ο Armanto κρατά ένα χαμηλό προφίλ και είναι αρκετά μετριόφρων, όταν μιλάει για την καριέρα του. "Είναι πάρα πολλοί οι άνθρωποι που ενθουσιάζονται, όταν μαθαίνουν ότι είμαι ο δημιουργός του Snake - πράγμα πολύ θετικό γιατί ακόμη ακούω τους ανθρώπους να μου λένε ότι έχουν διασκεδάσει πραγματικά παίζοντας το παιχνίδι μου". 

Mε στοιχεία από το Mel

 

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Τech & Science / Αντωνία Τριχοπούλου για τη Μεσογειακή διατροφή στη LiFO: Συνδέεται με την Υγεία, τον Πολιτισμό και την Οικονομία

Η ακαδημαϊκός και ομότιμη καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών διευκρινίζει τι ισχύει με τη Μεσογειακή διατροφή, μετά το ρεπορτάζ του περιοδικού Politico
LIFO NEWSROOM
Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

Τech & Science / Επιστήμονες δημιούργησαν το πρώτο έμβρυο καγκουρό μέσω εξωσωματικής γονιμοποίησης

«Ο απώτερος στόχος μας είναι να στηρίξουμε τη διατήρηση απειλούμενων μαρσιποφόρων, όπως τα κοάλα, οι διάβολοι της Τασμανίας, οι βόρειοι γουόμπατ με τριχωτή μύτη και οι πώσουμ Leadbeater», δήλωσε ο επικεφαλής ερευνητής
LIFO NEWSROOM
Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Tech & Science / Μπιλ Γκέιτς: «Αν μεγάλωνα σήμερα, θα είχα διαγνωστεί στο φάσμα του αυτισμού»

Ο πρώτος τόμος των απομνημονευμάτων του μεγιστάνα της τεχνολογίας που μόλις κυκλοφόρησε φανερώνει πως γεννήθηκε στο σωστό μέρος, την κατάλληλη στιγμή, και φτάνει μέχρι την ίδρυση της Microsoft το 1975.
THE LIFO TEAM
Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Τech & Science / Οι μπονόμπο μπορούν να επικοινωνούν με ανθρώπους για να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους

Η ανακάλυψη ενισχύει τη θεωρία ότι η "θεωρία του νου", δηλαδή η ικανότητα να αντιλαμβάνεται κάποιος τις γνώσεις και τις προθέσεις άλλων, δεν είναι αποκλειστικά ανθρώπινο χαρακτηριστικό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Πάντα μ'αρέσει να μαθαίνω για τους ανθρώπους που έχουν φτιάξει τέτοια "πραγματάκια" -και ότι είναι και τόσο μετριόφρονες. Εγώ πάλι θα ήθελα να μάθω ποιος είχε την ιδέα του rewind και του forward, γιατί τα θεωρώ πολύ επαναστατικές κινήσεις και μπορείς να δεις εφαρμογές τους παντού : εικόνα, ήχο, μηχανήματα και πόσα άλλα. Το έχω ψάξει αλλά δεν το έχω εντοπίσει...