Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας;

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας, χθες... Φωτ.: LIFO
1

Στη γωνία Σταδίου και Καραγεώργη Σερβίας υπάρχει πάνω σε μια κολώνα κολλημένη με σελοτέιπ αυτή η αφίσα. Στην αρχή κολλάς. Τρίβεις τα μάτια. Λες, τι είναι αυτό τώρα; Διαφήμιση για πώληση ναρκωτικών στο κέντρο της πόλης; Πωλούνται σήμερα τα ναρκωτικά με τέτοια ευκολία και χωρίς κάποια τιμωρία; Ή πρόκειται απλώς για ένα τρολ; Μετά χαμογελάς, χαλαρώνεις και αναρωτιέσαι ποιος να είναι άραγε αυτός που σκαρφίστηκε αυτόν τον τρόπο για να σου τραβήξει το βλέμμα. Και κυρίως: «τι θέλει να πει ο ποιητής»;

Ο λογαριασμός Coucou_bebe75000 στο Instagram o οποίος αναγράφεται πάνω στο αφισάκι- που δεν είναι τίποτ' άλλο παρά μια ασπρόμαυρη φωτοτυπία- κρύβει την πιο αλλοπρόσαλλη συλλογή με ρούχα που έχεις δει ποτέ. Κάτι μεταξύ Vivienne Westwood του πεζοδρομίου, trap art ενώ έχει και στοιχεία από punk.

Κάνοντας μια γρήγορη περιήγηση στο προφίλ κανείς πέφτει πάνω στον «βασιλιά του troll punk», τον Kanoush, ένα αλάνι απ' το Παρίσι που έχει αναρχικές αναφορές. Η όλη ιδέα πίσω από τις αλλοπρόσαλλες συλλογές του coucou_bebe75000 κρύβει τις περιπέτειες του του εν λόγω street artist ο οποίος μέχρι και πρότινος ήταν πορτοφολάς και μικροαπατεώνας που ζούσε στο υπόκοσμο του Παρισιού.

Μεγάλο μέρος της συλλογής του αποτελείται από εντελώς DIY και ανακυκλώσιμα κομμάτια ενώ μαζί με αυτά διαθέτει και μια συλλογή ρούχων και αξεσουάρ με στάμπες αποκλειστικά αφιερωμένων στην καλλιτεχνική-παράνομη ατμόσφαιρα του σχεδιαστή.

Τα αφισάκια του @coucou_bebe75018 στην αρχή βρέθηκαν τοιχοκολλημένα σε μια κεντρική οδική αρτηρία στην Chinatown της Γαλλίας και συγκεκριμένα στο 18ο διαμέρισμα, εκεί όπου δηλαδή βρίσκεται η ιστορική Πλατεία της Δημοκρατίας. Εκ πρώτης όψεως, τα έργα του προκάλεσαν εντύπωση και προβληματισμό στους περαστικούς, γιατί είναι πράγματι περίεργο, όταν κάποιος βλέπει στο δρόμο αφίσες που δείχνουν ναρκωτικά, κλεμμένα αυτοκίνητα ή ακόμη και ψεύτικα εισιτήρια από συναυλίες.

Παρά την πρώτη έκπληξη που προκαλούν οι αφίσες του καλλιτέχνη είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι, κατά δήλωση του Kanoush, ένα μέρος των χρημάτων από τις πωλήσεις των ρούχων του δίδεται σε μια ένωση που μάχεται για την πρόληψη κατά των ναρκωτικών. Ο ίδιος μάλιστα φαίνεται να είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος πάνω σε αυτό το θέμα γιατί, όπως λέει και ο ίδιος «τα ναρκωτικά είναι παντού και έχουν σκοτώσει πολλούς ανθρώπους».  

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Bibliothèque nationale de France, département estampes et photographies.

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

Japanese Metal Banana

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Διαφήμιση για πώληση κόκας μέσω ίνσταγκραμ στο κέντρο της Αθήνας; Facebook Twitter
View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

View this post on Instagram

voeux lourd underground

A post shared by coucou_bebe75018 (@coucou_bebe75000) on

Μόδα & Στυλ
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

1 σχόλια