Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι

Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
Αυτό που θέλουμε είναι τα ρούχα μας να αποτελέσουν το όχημα για την αυτοέκφραση των ανθρώπων που τα φοράνε.
0

Το Κουκάκι, μια από τις πιο περιζήτητες γειτονιές στον κόσμο, έχει γίνει από καιρό πόλος έλξης όχι μόνο για τους τουρίστες αλλά και για τους νέους και δημιουργικούς ανθρώπους της Αθήνας.

Τα τελευταία χρόνια έχουν ανοίξει ένα σωρό μικρές γκαλερί, δημιουργικά γραφεία και μαγαζιά που συγκεντρώνουν Έλληνες δημιουργούς. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ολόκληρη η γειτονιά έχει μετατραπεί σε ένα κέντρο δημιουργίας νέων ιδεών.

Κοντά στην Ακρόπολη και το επιβλητικό μουσείο της καθώς και στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης επέλεξε ο Γιώργος Σουμπάσης μαζί με την ομάδα του- την Stefanie Biggel, τους Σταύρο Μπιλιώνη και Χρήστο Κοντό καθώς και τους Fuzz Ink, να δημιουργήσουν το στούντιο της εταιρείας ρούχων ME THEN.

Αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε, ακόμη και μέσα από ένα slogan tee, είναι μια εικόνα που έχουμε εμείς στο μυαλό μας, για το πως θα θέλαμε να ντύνονται οι άνθρωποι που συναντούμε στις εξόδους μας, στο θέατρο, στις συναυλίες, σε διάφορες εκθέσεις, στον δρόμο, στα μπαρ. Η αισθητική για εμάς είναι πολλά περισσότερο από ένα ρούχο, είναι η συνολική εικόνα.

Πρόκειται για ένα «ανήσυχο» brand που εδώ και έναν περίπου χρόνο κυκλοφορεί περιορισμένες συλλογές με χαλαρά ρούχα για όλες τις ώρες. Καλοκαιρινά παλτό, workwear παντελόνια σε διάφορες μορφές, t-shirt και μπλούζες.

«Η νέα μας κολεξιόν χαρακτηρίζεται από διαφορετικές χρωματικές παλέτες. Λευκό, μπλε και χακί ισορροπούν με το ροζ και το κίτρινο. Η επιλογή των υλικών και των υφασμάτων γίνεται κυρίως από την χώρα μας, κάτι που μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους, βλέποντας πως με τον τρόπο μας μπορούμε και στηρίξουμε την ελληνική παραγωγή» μου εξηγεί ο Γιώργος.

Για την τελευταία τους συλλογή που ονομάζουν «Κaputt», τα πουκάμισα έχουν ραφτεί από υφάσματα με προέλευση από τη Ναύπακτο ενώ «κάποια άλλα είναι και από την Φλωρεντία» όπως σπεύδει να με ενημερώσει. Όλα αυτά πλαισιώνονται ιδανικά από διάφορα αξεσουάρ, όπως tote bags, κάλτσες και πόστερ με μεταξοτυπίες.

Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
Το ΜΕ ΤΗΕΝ Showroom, ανοίγει την πόρτα του, τέσσερις φορές την εβδομάδα και λειτουργεί σαν φυσικό κατάστημα όπου μπορεί ο καθένας να δει και να δοκιμάσει τα προϊόντα της εταιρείας. © Me Then

« Αυτό που θέλουμε είναι τα ρούχα μας να αποτελέσουν το όχημα για την αυτοέκφραση των ανθρώπων που τα φοράνε. Ζούμε στην Αθήνα και μέσα από αυτή την πόλη εμπνεόμαστε.

Αυτό που προσπαθούμε να δημιουργήσουμε, ακόμη και μέσα από ένα slogan tee, είναι μια εικόνα που έχουμε εμείς στο μυαλό μας, για το πως θα θέλαμε να ντύνονται οι άνθρωποι που συναντούμε στις εξόδους μας, στο θέατρο, στις συναυλίες, σε διάφορες εκθέσεις, στον δρόμο, στα μπαρ.

Η αισθητική για εμάς, είναι πολλά περισσότερο από ένα ρούχο, είναι η συνολική εικόνα. Είναι μια αισθητική δήλωση αλλά και μια δήλωση ότι είμαστε ενεργοί, δημιουργικοί, αντιδραστικοί και αισιόδοξοι», μου εξηγούν.

Το «ΜΕ ΤΗΕΝ Showroom», ανοίγει πλέον την πόρτα του, τέσσερις φορές την εβδομάδα, από τις 5μμ εώς τις 9μμ, και λειτουργεί σαν φυσικό κατάστημα όπου μπορεί ο καθένας να δει και να δοκιμάσει τα προϊόντα της εταιρείας.

«Είναι πολύ σημαντικό για μας να ερχόμαστε σε επαφή με όσους έχουν την περιέργεια να μας γνωρίσουν. Στο τέλος, αυτό που έχει σημασία, είναι η επαφή και οι προσωπικές σχέσεις», καταλήγουν.

Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then
Ένα «ανήσυχο» brand ρούχων στο Κουκάκι Facebook Twitter
© Me Then

Info:

Αυτό το Σάββατο, 12/5, από τις 11πμ ως τις 11μμ στο ΜΕ ΤΗΕΝ Showroom θα υπάρχουν ειδικές προσφορές καθώς και η ευκαιρία για ένα preview της νέας τους συλλογής Κaputt.. Παράλληλα θα τρέχει και η έκθεση της Ελπίδα Φραγκεσκίδου, live silkscreen printing από την ομάδα των fuzz ink. και dj set από τις 7μμ ως τις 10μμ στην οδό Ανδρούτσου 36 στο Κουκάκι.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ