Ο Ντέιβιντ Λιντς προειδοποίησε τον γιο της Λόρα Ντερν να μη δει την «Ατίθαση Καρδιά» προτού κλείσει τα τριάντα

Ο Ντέιβιντ Λιντς προειδοποίησε τον γιο της Λόρα Ντερν να μη δει την «Ατίθαση Καρδιά» προτού κλείσει τα τριάντα Facebook Twitter
Η Λόρα Ντερν με τον Νίκολας Κέιτζ στο "Wild at Heart" (Ατίθαση Καρδιά) του 1990
0

Ο Ντέιβιντ Λιντς πιστεύει ότι τα παιδιά της Λόρα Ντερν πρέπει να κάνουν αρκετή υπομονή ακόμα μέχρι να δουν την «Ατίθαση Καρδιά» (Wild at Heart), την ταινία που γύρισε το 1990 με πρωταγωνιστές τη μαμά τους (στο ρόλο της Λούλα), τον Νίκολας Κέιτζ (στο ρόλο του Σέιλορ) αλλά και τη γιαγιά τους, τη μητέρα της Λόρα Ντερν σε έναν χαρακτηριστικό (και χαρακτηριστικά τρομακτικό) ρόλο.

Η Λόρα Ντερν, που κοσμεί αυτό το μήνα το εξώφυλλο του Vanity Fair και σύντομα θα επιστρέψει για τον δεύτερο κύκλο της επιτυχημένης σειράς «Big Little Lies", ερωτήθηκε κατά τη συνέντευξή της στο περιοδικό αν έχει επιτρέψει στα παιδιά της (τον 17χρονο Έλερι και την 14χρονη Τζάγια) να δουν κάποιες από τις «πιο σεξουαλικά ειλικρινείς» πτυχές του έργου της στην οθόνη.

Ο Ντέιβιντ Λιντς προειδοποίησε τον γιο της Λόρα Ντερν να μη δει την «Ατίθαση Καρδιά» προτού κλείσει τα τριάντα Facebook Twitter
Η Λόρα Ντερν κοσμεί αυτό το μήνα το εξώφυλλο του Vanity Fair

Ως απάντηση, η ηθοποιός θυμήθηκε τη στιγμή που ο Λιντς είπε στον γιο της να περιμένει να κλείσει τα τριάντα πριν δει το "Wild at Heart".

«Επειδή η μαμά μου είναι κάπως τολμηρή στην ταινία;» αναρωτήθηκε ο μικρός και ο μεγάλος σκηνοθέτης του απάντησε: «Όχι, όχι, δεν μ΄ ανησυχεί να δεις τη μαμά σου, μ' ανησυχεί η προοπτική να δεις τη γιαγιά σου στην ταινία!»

Ο Ντέιβιντ Λιντς προειδοποίησε τον γιο της Λόρα Ντερν να μη δει την «Ατίθαση Καρδιά» προτού κλείσει τα τριάντα Facebook Twitter
Η Νταϊάν Λαντ, μαμά της Λόρα Ντερν και στη ζωή και στην ταινία "σ' εκείνη τη τρομακτική σκηνή με το πρόσωπο βαμμένο με κραγιόν όπου πλησιάζει τον γκόμενό μου [στην ταινία] και του λέει 'Θέλεις να πηδήξεις τη μαμά της Λούλα;' "

«Και τότε ξαφνικά» λέει η ηθοποιός στη συνέντευξη «βλέπω μπροστά μου ξανά την εικόνα της μάνας μου [στην ταινία υποδύονται μητέρα και κόρη] σ' εκείνη τη σκηνή με το πρόσωπο βαμμένο με κραγιόν να πλησιάζει τον γκόμενό μου [στην ταινία] και να του λέει 'Θέλεις να πηδήξεις τη μαμά της Λούλα;' Τότε μου έσκασε κι εμένα τι εννοούσε ακριβώς ο Ντέιβιντ με την προειδοποίηση. Αυτή είναι η γιαγιά των παιδιών μου!»

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Γραμματικός: «Η τέχνη είναι το μεγαλύτερο αντίδοτο που εφηύρε ο άνθρωπος απέναντι στον θάνατο»

Οθόνες / Νίκος Γραμματικός: «Μα, σας είπα, δεν κάνω θέατρο!»

Ο σκηνοθέτης του «Βασιλιά» και των «Απόντων» επιστρέφει ανεβάζοντας την παράσταση «Ο Σαίξπηρ ζει στο καταφύγιο», τον μονόλογο-ρέκβιεμ του Γιώργου Σκούρτη, και εξηγεί γιατί έχει τόσα χρόνια να κάνει ταινία.
ΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ
Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Daily / Eno: Ένα μοναδικό ντοκιμαντέρ για έναν μέγα οραματιστή και δημιουργό

Η εκδοχή του ντοκιμαντέρ για τον Brian Eno που είδαμε στις Νύχτες Πρεμιέρας ήταν μοναδική και αποκλειστική για τη συγκεκριμένη προβολή, αυτό που μένει όμως σε κάθε περίπτωση είναι η μαγνητικά χαρισματική και πάντα προσηνής προσωπικότητά του.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Οθόνες / «Εμείς, το Τέρας»: Όλες οι ταινίες του μεγάλου αφιερώματος του 65ου Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

Toντ Μπράουνινγκ, Ντέιβιντ Λιντς, Σαμπρόλ, Μιγιαζάκι, Κρόνενμπεργκ και Σπάικ Τζόνζι: Οι ταινίες που θα διερευνήσουν και θα διευρύνουν την έννοια του «τέρατος» στο φετινό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Pulp Fiction / Disclaimer: Ο Κουαρόν ακολουθεί τους δικούς του ρυθμούς ακόμα και στην τηλεόραση

Το αφήγημα και η αφήγηση μιας πολύπλοκης τραγωδίας στην πρώτη τηλεοπτική σκηνοθεσία, αν και ευτυχώς κινηματογραφικής προσέγγισης, του βραβευμένου με Όσκαρ Μεξικανού σκηνοθέτη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Οθόνες / «Apartment 7A»: Η Ρόζμαρι δεν μένει (ακόμα) εδώ

Άλλο ένα prequel εμβληματικής ταινίας τρόμου, αυτήν τη φορά του πολυσήμαντου «Μωρού της Ρόζμαρι», με τις Τζούλια Γκάρνερ και Νταϊάν Γουίστ σε ερμηνευτική φόρμα, αλλά το αποτέλεσμα να κινείται σε ρηχά νερά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Daily / Will & Harper: Μαθήματα αποδοχής, συμπερίληψης και βαθιάς φιλίας

Όταν η παλιά του φιλική επαφή από το Saturday Night Live αποκάλυψε στον έκπληκτο Γουίλ Φέρελ ότι έχει ξεκινήσει διαδικασία φυλομετάβασης, ο διάσημος κωμικός είχε την ιδέα να κάνουν μαζί ένα ταξίδι στην αμερικανική ενδοχώρα και να καταγράψουν την εμπειρία τους σ’ αυτή την ταινία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Pulp Fiction / Ο σκληρός ρεαλισμός του Sam Fuller στο φαντασιακό ρεπερτόριο της Cindy Sherman

Η διάσημη φωτογράφος ξεχωρίζει μία από τις πιο αγαπημένες της ταινίες, το The naked kiss του Σάμιουελ Φούλερ, ένα σκανδαλώδες, παραγνωρισμένο, αλλά πάντα μοντέρνο κοινωνικό νουάρ από το 1964.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ