Ο Σπέισι συγκρίνει το κύμα ανεργίας λόγω πανδημίας με τις «αναδουλειές» του μετά τις καταγγελίες

Ο Σπέισι συγκρίνει το κύμα ανεργίας λόγω πανδημίας με τις «αναδουλειές» του μετά τις καταγγελίες Facebook Twitter
0

Ο Κέβιν Σπέισι συνέκρινε τη δική του «πτώση», μετά τις καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση, με την κατάσταση που βιώνουν οι άνθρωποι που μένουν άνεργοι εξαιτίας της κρίσης του κορωνοϊού.

Ο ηθοποιός μίλησε σε ένα γερμανικό συνέδριο για start-up και είπε ότι μπορεί να ταυτιστεί με τους ανθρώπους που χάνουν τις δουλειές τους αυτή την περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ανεργία στις ΗΠΑ είναι στo «κόκκινο»- σε επίπεδα της Μεγάλης Ύφεσης του 1930- καθώς, εξαιτίας της κρίσης που προκαλεί ο κορωνοϊός, 33 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν χάσει τις δουλειές τους. 

«Δεν νομίζω να αποτελεί έκπληξη για κάποιον ότι ο κόσμος μου άλλαξε εντελώς το φθινόπωρο του 2017. Η δουλειά μου, πολλές από τις σχέσεις μου και η θέση μου στη βιομηχανία εξαφανίστηκαν μέσα σε ώρες», είπε αρχικά ο Σπέισι, αναφερόμενος στις καταγγελίες που είχαν κάνει αρκετοί άνδρες ότι τους παρενόχλησε σεξουαλικά. 

Συνέχισε λέγοντας ότι δεν του αρέσει να λέει σε άλλους ότι ξέρουν τι περνάνε «σε αυτή την περίπτωση αισθάνομαι ότι μπορώ να καταλάβω πώς είναι να σταματά ξαφνικά ο κόσμος σου. Παρότι μπορεί να έχουμε βρεθεί σε παρόμοιες καταστάσεις για διαφορετικούς λόγους, πιστεύω ότι κάποιες από τις συναισθηματικές δυσκολίες μοιάζουν αρκετά. Και κατανοώ τι σημαίνει να σου λένε ξαφνικά ότι δεν μπορείς να επιστρέψεις στη δουλειά σου, ή ότι μπορεί να χάσεις τη δουλειά σου και είναι μια κατάσταση στην οποία δεν έχεις κανένα έλεγχο», είπε ο ηθοποιός και τα λεγόμενά του προκάλεσαν αντιδράσεις στα social media.

 

Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι το μόνο που ήξερε ποτέ να κάνει είναι η υποκριτική και ότι τον καθόριζε μόνο η δουλειά του ως ηθοποιός. Όταν αυτό σταμάτησε, έπρεπε να αναρωτηθεί ποιος ήταν αν δεν μπορούσε πλέον να παίξει, συμπλήρωσε.

Η πανδημία του κορωνοϊού είναι μια ευκαιρία να «σταματήσουμε και να αναλογιστούμε τις ζωές μας». «Γιατί, όσο φριχτά κι αν είναι τα πράγματα τώρα- όπως ήταν για εμένα πριν από δύο χρόνια και μπορεί να φαίνονται για εσάς τώρα- θα βελτιωθούν», συμπλήρωσε.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Πολιτισμός / «Πες το με τ’ όνομά του: Γυναικοκτονία» – Ο Παντελής Κυραμαργιός για την έμφυλη βία και τα «Μαύρα Ρούχα»

Ο Παντελής Κυραμαργιός, μέσω του τραγουδιού «Τα Μαύρα Ρούχα», ευαισθητοποιεί για την έμφυλη βία, τονίζοντας τη μνήμη, τη συλλογική δράση και τη δύναμη της μουσικής ως όχημα αλλαγής
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Πολιτισμός / Τρεις ξεχωριστές queer ταινίες στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου

Το πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας, που θα διεξαχθεί από τις 5 έως τις 18 Δεκεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδας, περιλαμβάνει τρεις ταινίες από διαφορετικές χώρες που εξερευνούν queer θεματικές.
LIFO NEWSROOM
Το «γυναικείο ιδεώδες»: Πώς ένα γυμνό του Ραφαήλ αποκαλύπτει τον ρόλο της γυναίκας στην Αναγέννηση

Πολιτισμός / Γιατί στην Αναγέννηση ζωγράφιζαν κυρίως το γυμνό ανδρικό σώμα και πώς ο Ραφαήλ άλλαξε τα πάντα

Μία νέα έκθεση, με έργα του Ραφαήλ και του Λεονάρντο Ντα Βίντσι μεταξύ άλλων, εξερευνά τις ιδέες της Αναγέννησης για το γυμνό σώμα, τη σεμνότητα, την ντροπή, αλλά και τα κοινωνικά πρότυπα για τα δύο φύλα
LIFO NEWSROOM
ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Πολιτισμός / Μικρά Ασία: Αποκρυπτογραφήθηκε αρχαία φρυγική επιγραφή - Τα ελληνικά γράμματα και το «μήνυμά» της

Το μνημείο Ασλάν Καγιά (Βράχος του Λέοντος), ένα μνημείο 2.600 ετών που παρουσιάζει μορφές σφίγγας και μια εικόνα θηλυκής θεότητας που πλαισιώνεται από λιοντάρια
LIFO NEWSROOM