Η Louis Vuitton «στέφθηκε» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το fashion brand με την μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, με βάση τις οικονομικές επιδόσεις της αλλά και το πόσο επηρεάζει το αγοραστικό κοινό και τις τιμές των luxury προϊόντων.
Ο διάσημος οίκος μόδας βρέθηκε στη 19η θέση της λίστας Best Global Brands 2017 της Interbrand, η υψηλότερη κατάταξη για label μόδας. Στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται τεχνολογικοί κολοσσοί, όπως η Apple, η Google και η Microsoft. Τη Louis Vuitton ακολουθεί ο οίκος Hermès στη θέση 32 και η Gucci στη θέση 51. Σύμφωνα με το Business of Fashion, ο οίκος Burberry έπεσε τρεις θέσεις και βρέθηκε στην 88η, ενώ ο οίκος Prada έπεσε 13 θέσεις στην 94η. Ο οίκος Dior βρέθηκε στην 95η θέση, ενώ η Ralph Lauren δεν βρίσκεται καν στους πρώτους 100, παρόλο που πέρυσι ήταν στην 98η θέση.
«Η Louis Vuitton έχει συνδέσει το brand με τον πολιτισμό», δήλωσε η Rebecca Robins, παγκόσμια διευθύντρια της Interbrand και συγγραφέας του «Meta-Luxury». «Όταν κοιτάζουμε τις Louis Vuitton, Gucci, Hermès ποια είναι η μαγεία με αυτά τα brands; Όχι μόνο λειτουργούν δυναμικά, αλλά είναι και η σχέση μεταξύ brand και πολιτισμού και το κάνουν με τέτοιο τρόπο που είναι σωστός αλλά και βιώσιμος», προσθέτει. «Τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Είναι όλα καλά μελετημένα και με στρατηγική κατεύθυνση», καταλήγει.
Ο οίκος μόδας Louis Vuitton προσελκύει από ανερχόμενους σταρ μέχρι μεγάλα ονόματα της σόουμπιζ. Οι Sophie Turner, Sasha Lane, Zendaya, Alicia Vikander και Ruth Negga είναι όλες θαυμάστριες, αλλά την ίδια στιγμή το brand επιλέγουν για τις εμφανίσεις τους και «βετεράνοι» του Χόλιγουντ, όπως οι Michelle Williams, Catherine Deneuve και Jennifer Aniston. Το brand επιλέγει επίσης αρκετά συχνά και η Πρώτη Κυρία της Γαλλίας, Μπριζίτ Μακρόν.
σχόλια