«Σοβαρή νομοθετική μεταρρύθμιση» για τις προσφορές και τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ προαναγγέλλει ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.
Η νομοθετική πρωτοβουλία για τα σούπερ μάρκετ θα είναι έτοιμη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 ενώ όπως σημείωσε ο Κώστας Σκρέκας σε σημερινή του συνέντευξη «θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Για παράδειγμα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις οι οποίες προσφέρονται σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση έχουν ανατιμηθεί και άρα δεν είναι πραγματικές εκπτώσεις».
Σε ό,τι αφορά στον έλεγχο της αγοράς, ο Κώστας Σκρέκας επισήμανε ότι «οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν όσο διαρκεί η πληθωριστική κρίση. Με διάταξη που ψηφίσαμε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα επεκτείναμε την ισχύ του νόμου κατά της αθέμιτης κερδοφορίας και για το επόμενο εξάμηνο και, αν χρειαστεί, θα το επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο».
Σημειώνεται πως στα μέσα Νοεμβρίου το υπουργείο Ανάπτυξης είχε εκφράσει τη βούληση να παρέμβει στις «προσφορές 1+1» με στόχο να υπάρχει μία πιο καθαρή εικόνα για τις τιμές των προϊόντων στο ράφι κάτι που όπως εκτιμούσαν, στελέχη του, θα οδηγούσε και σε καλύτερες τιμές λόγω ανταγωνισμού, αλλά το μέτρο απορρίφθηκε.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ