Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας σκηνοθέτης περνά στην υποκριτική για τις ανάγκες ταινίας ομότεχνού του.
Από τον Τζον Χιούστον της Chinatown και τον Σκορσέζε των Ονείρων του Κουροσάβα μέχρι τον Γιώργο Λάνθιμο του Attenberg και τον Ιλάι Ροθ του Inglourious Basterds, ο κατάλογος είναι μακρύς. Καλύτερος ανάμεσά τους είναι μάλλον ο Σίντνεϊ Πόλακ, ο οποίος με τις ερμηνείες του στα Husbands and Wives και Eyes Wide Shut απέδειξε ότι κάλλιστα θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει καριέρα καρατερίστα.
Η μυστηριώδης φιγούρα του Ντέιβιντ Λιντς έχει μέχρι στιγμής ως αξιοσημείωτες εμφανίσεις της έναν υπάλληλο νεκροτομείου στους μεταμοντέρνους βαμπιρισμούς της Nadja (1994) και ένα χαρακτηριστικό πέρασμα από το Lucky (2013), το κύκνειο άσμα του Χάρι Ντιν Στάντον. Σύντομα όμως ο Λιντς θα κοσμήσει το ερμηνευτικό βιογραφικό του με την ταινία ενός μεγάλου δημιουργού, καθώς αναμένεται να εμφανιστεί στο The Fabelmans (2022), τη νέα, αυτοβιογραφική ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Κάποιες ιστοσελίδες υποστηρίζουν ότι θα υποδυθεί έναν άλλο γίγαντα του αμερικανικού κινηματογράφου, τον Τζον Φορντ, πιθανότατα σε αναπαράσταση του θρυλικού διαλόγου που είχε με έναν νεαρό Σπίλμπεργκ με αντικείμενο τη «γραμμή του ορίζοντα», μα η πληροφορία παραμένει ανεπιβεβαίωτη.
Ο Σπίλμπεργκ είναι ακόμα ένας δημιουργός που πραγματοποιεί μια νοσταλγική κινηματογραφική εξόρμηση στην παιδική του ηλικία το τελευταίο διάστημα. Φαίνεται πως το ζοφερό «διάλειμμα» της πανδημίας οδήγησε τους καλλιτέχνες σε μια δημιουργική επιστροφή στο παρελθόν τους, ίσως σε αναζήτηση μιας καλύτερης περιόδου, έστω και αν είχε κι αυτή τις δυσκολίες της.