Εγκρίθηκε από την Κομισιόν η χρηματοδότηση για την επέκταση του Προαστιακού μέχρι το Λαύριο και για την ολοκλήρωση των μελετών των συνδέσεων των λιμανιών του Λαυρίου και της Καβάλας με το σιδηροδρομικό δίκτυο με στόχο τη δημιουργία διευρωπαϊκών διαδρόμων.
Σύμφωνα με την Ημερησία, η ΕΡΓΟΣΕ καλείται να προκηρύξει άμεσα τις δύο μελέτες. αφού η όλη διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2015.
Το σχέδιο της επέκτασης προς το Λαύριο, προβλέπει την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 31 χλμ., που θα ξεκινά από τον κόμβο Κορωπίου και θα καταλήγει στο Νέο Λιμένα Λαυρίου. Μέχρι την Κερατέα η γραμμή θα ακολουθεί την παλαιά χάραξη αλλά για τη συνέχεια θα υπάρξει νέα χάραξη που θα περνάει από σήραγγα στα Βίλια, θα παρακάμπτει τον αρχαιολογικό χώρο του Θωρικού, θα διασχίζει το Μαρκόπουλο και θα καταλήγει στο λιμάνι του Λαυρίου.
Η νέα γραμμή προβλέπεται να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου και επτά στάσεις, σε Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου.
σχόλια