Κατοχυρώνουμε ιδέες, βιβλία, ευρεσιτεχνίες, αλλά μάλλον ήρθε ο καιρός να αρχίσουμε να κατοχυρώνουμε και τα hashtags μας, ειδικά αν έχουμε επιχείρηση – που όπως όλα πια – «δουλεύει» και συναλλάσσεται μέσω των social media. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, μόνο κατά τη διάρκεια του 2015, κατοχυρώθηκαν τα hashtags περίπου 1.400 επιχειρήσεων σε μία προσπάθεια να διασφαλίσουν την αποκλειστικότητα χρήσης του hashtag τους.
Κι όλη αυτή η κινητοποίηση, γιατί από το 2010 και μετά η σημασία της μικρής... τρίλιζας δίπλα από το brandname μιας εταιρείας, ενός οργανισμού ή ενός δικτύου, μεταφράζεται πλέον και εμπορικά, σημαίνει χρήμα (και δόξα) και κυρίως συνοδεύει απαραιτήτως καμπάνιες, διαφημιστικές προβολές και σοβαρές επιχειρηματικές συμφωνίες αξίας εκατομμυρίων δολαρίων.
Οπότε δεν είναι κάτι που μπορεί να αγνοήσει ένας επαγγελματίας: δίπλα στο όνομα της εταιρείας του να δημοσιεύεται άσχετο, υβριστικό ή απλώς δόλιο περιεχόμενο με σκοπό να «υφαρπάξει» followers. Καλώς ή κακώς, το hashtag φαίνεται να αποκτά τη σημασία του copyright και όχι απλώς του μέσου αναζήτησης και ταξινόμησης μιας επιχείρησης στη ζούγκλα του Twitter και του Instagram.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των social media experts, αυτή είναι μία τάση που τα επόμενα χρόνια θα κυριαρχήσει, σε μία προσπάθεια επιχειρηματικοί κολοσσοί, αλλά και μικρότερες επιχειρήσεις να προστατεύουν με αποτελεσματικό τρόπο την αποκλειστικότητα του περιεχομένου τους και να μην επιτρέπουν τη χρήση του κατοχυρωμένου –πλέον- hashtag τους στα νύχια επιτήδειων απλώς μερικών trolls που μπορεί να θέλουν να κάνουν πλάκα εις βάρος των... συμφωνιών και των εσόδων μιας εταιρείας.
σχόλια