Mεξικό εναντίον “Τop Gear’

Mεξικό εναντίον “Τop Gear’ Facebook Twitter
0

Τελικά το βρετανικό χιούμορ είναι πιο καυτό από το τσίλι.Πριν από δύο χρόνια ήταν ο Τζέρεμι Κλάρκσον που άνοιξε μέτωπο με τη χώρα μας ,όταν είχε γράψει ότι οι ελληνίδες έχουν μουστάκι. Τώρα είναι η σειρά του δεύτερου παρουσιαστή, του Ρίτσαρντ Χάμοντ να αντιμετωπίσει την οργή-και μάλιστα επίσημη-του Μέξικο.

Συζητώντας για ένα μεξικάνικο αυτοκίνητο, ο Χάμοντ σχολίασε ότι τα μεξικάνικα αυτοκίνητα αντικατοπτρίζουν τα εθνικά χαρακτηριστικά των Μεξικανών οπότε «θα είναι τεμπέλικα, αδύναμα, ξιπασμένα, υπέρβαρα και θα γέρνουν ακουμπώντας σε έναν φράχτη, κοιτάζοντας έναν κάκτο και φορώντας μια κουβέρτα με τρύπα στη μέση»!

Στη συνέχεια μάλιστα οι παρουσιαστές είπαν ότι το μεξικάνικο φαγητό είναι αηδιαστικό ενώ ο Κλάρκσον έκανε και αστείο σχόλιο ότι δεν περιμένει παράπονα για αυτά που λέει γιατί τέτοια προχωρημένη ώρα (προβάλλεται αργά η εκπομπή) ο πρέσβης του Μεξικό θα κοιμάται!

Την επόμενη ημέρα ο πρέσβης του Μεξικού στη Μεγάλη Βρετανία Εντουάρντο Μεντίνα Μόρα,έκανε έγγραφα παράπονα  προς τη διοίκηση του BBC,χαρακτηρίζοντας  «προσβλητικά, ξενοφοβικά και εξευτελιστικά» τα σχόλια που ακούστηκαν.

Το Μεξικό απαιτεί τώρα  δημόσια συγνώμη από το BBC: «Οι παρουσιαστές της εκπομπής προέβησαν σε εξωφρενικά, χυδαία και αδικαιολόγητα σχόλια που προσβάλλουν το λαό του Μεξικού, την κουλτούρα του αλλά και τον επίσημο αντιπρόσωπο του στο Ηνωμένο Βασίλειο. Πρόκειται για προσβλητικά, εξευτελιστικά και ξενοφοβικά σχόλια που το μόνο που εξυπηρετούν είναι η αναπαραγωγή αρνητικών στερεοτύπων και προκατάληψης εναντίον του μεξικανικού λαού».

Το 2.008 έγινε θέμα η αντίδραση του Κλάρκσον, όταν αναφερόμενος στη χώρα μας, την περιέγραψε ως «τουαλέτα».Στη συνέχεια χολιάζοντας την διαφημιστική καμπάνια του 2008,γραφείου τού υπουργείου Τουρισμού στο Λονδίνο, έγραψε ότι «το κορίτσι της διαφήμισης δεν  μοιάζει καθόλου με Ελληνίδα. Δεν είχε για παράδειγμα μουστάκι».

Ο Κλάρκσον είχε «ασχοληθεί» και πιο παλιά με τη χώρα μας με καλεσμένο τον Στέλιο Χατζηιωάννου:

Πηγή:www.star.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Angel: Στην αλλαγή φύλου, μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε

TV & Media / Η τρανς τραγουδίστρια Angel θυμάται: «Μου γύρισαν την πλάτη, τώρα που βγήκα στην τηλεόραση μου ξαναμιλάνε»

«Προσπάθησα να την αγαπώ και να μάθω μαζί της, με φόβιζε το σχολείο και το πώς την αντιμετώπιζαν», σχολίασε η μητέρα της τραγουδίστριας, σε κοινή τους συνέντευξη
LIFO NEWSROOM
Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

TV & Media / Γερμανοί καλλιτέχνες υπογράφουν ανοικτή επιστολή κατά παρουσιαστή που κατηγορείται για σεξισμό

«Θέλουμε παρουσιαστές που είναι ενθουσιώδεις για τον πολιτισμό, ευαίσθητοι και ικανοί να ανταποκριθούν στις σύγχρονες πολιτιστικές συζητήσεις», αναφέρουν
LIFO NEWSROOM
«Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

TV & Media / «Μην πεθάνεις»: Το ντοκιμαντέρ στο Netflix για τον εκατομμυριούχο που θέλει να ζήσει για πάντα

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, ο πλούσιος επιχειρηματίας Μπράιαν Τζόνσον θέτει το σώμα και την περιουσία του σε κίνδυνο για να παρατείνει τη ζωή του πέρα από όλα τα γνωστά όρια
LIFO NEWSROOM
Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για τη 3η σεζόν

TV & Media / Squid Game: «Ήθελα να δείξω τη σημερινή κοινωνία» – Τι λέει ο δημιουργός για την 3η σεζόν

Η νέα σεζόν διαδραματίζεται τρία χρόνια μετά τα γεγονότα της πρώτης, παρουσιάζοντας το πώς η κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα επηρεάζει τους νέους πρωταγωνιστές
LIFO NEWSROOM
Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

TV & Media / Η 2η σεζόν του Squid Game είναι εδώ: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε χωρίς spoiler

Το «Squid Game» πρωτοεμφανίστηκε το 2021 και έγινε άμεσα παγκόσμιο φαινόμενο, με τη σειρά να παραμένει η πιο δημοφιλής παραγωγή στην ιστορία του Netflix, συγκεντρώνοντας πάνω από 265 εκατομμύρια προβολές
LIFO NEWSROOM