Παπακαλιάτης για Maestro: «Είναι άδικο να συγκρίνεται με άλλες ελληνικές σειρές»

Παπακαλιάτης: Facebook Twitter
Φωτ: Glomex / ΕΡΤ
0

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης σε συνέντευξή του αναφέρθηκε στον δεύτερο κύκλο της σειράς Maestro.

Μιλώντας στο Στούντιο 4 της ΕΡΤ ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης αρχικά μίλησε για τον ρόλο του Γιάννη Τσορτέκη: «Με ρωτάνε συνέχεια για το Maestro αν ζει ο Γιάννης Τσορτέκης. Με ρώτησε και σήμερα κάποιος εδώ. Όχι παιδιά… τον πυροβολάς, τον σέρνεις, τον πας στο καϊκι, τον πετάς με αλυσίδα στη θάλασσα και περιμένεις να βγει; Όχι. Ξέρετε πόσες φορές με έχουν ρωτήσει στο δρόμο. Ο Γιάννης Τσορτέκης παίζει στον δεύτερο κύκλο, έχει κάποιες εξαιρετικές σκηνές, αλλά παίζει με έναν τρόπο διαφορετικό. Θα είναι σε κάποια επεισόδια…».

Συνεχίζοντας ο ηθοποιός και σκηνοθέτης αποκάλυψε: «Το πρώτο επεισόδιο είναι 80 λεπτά, όλα είναι μεγάλα… Είναι δύσκολο αλλά το θέμα είναι ότι στο πρώτο επεισόδιο που λέγεται mother, βλέπουμε τη Σοφία, τη μητέρα της Κλέλιας και του Αντώνη και όλο περιστρέφεται γύρω από κάτι τραγικό που έχει συμβεί στο παιδί της… Στο τέλος θα υπάρξει η κάθαρση».

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης ανέφερε πως αρχικά το Maestro ήταν να το κάνει ταινία, ωστόσο μετά το lockdown άλλαξαν τα σχέδιά του. «Το Maestro ξεκίνησε σαν σκέψη το 2010. Ήθελα να γράψω για διαφορετικά είδη της κοινωνίας. Ήμουν τυχερός με το κάστινγκ. Έδεσαν μεταξύ τους οι ηθοποιοί και απογείωσαν τη σειρά. Όταν έκανα το «Αν» ξεκίνησε η σκέψη για τη σειρά αυτή. Ήθελα να κάνω ταινία για να τη δοκιμάσω για τον εαυτό μου, που ήταν το Maestro. Το άφησα στον υπολογιστή και στο lockdown το άνοιξα και το διάβασα. Πριν το metoo, οι ιδέες της σειράς υπήρχαν στο κείμενο» είπε.

Για την πορεία του Maestro στο Netflix τόνισε: «Έχει πάει πάρα πολύ καλά έξω η σειρά. Αυτό που μας εξήγησαν (στο Netflix) ήταν που πήγε καλύτερα. Πήγε πάρα πολύ καλά στην Ολλανδία, στην Αυστραλία, Αργεντινή, Χιλή και όλη η Λατινική Αμερική, στις ΗΠΑ πήγε πολύ καλά στην Καλιφόρνια… Δεν ξέρω γιατί σε αυτές τις περιοχές. Και Σκανδιναβία. Βλέπω στα σόσιαλ σχόλια από διάφορες χώρες. Κυρίως από τη βόρεια Ευρώπη. Βοήθησε ότι στην ιστορία έχει το έγκλημα που ψάχνεις να βρεις ποιος έκανε τον φόνο, αλλά έχει και στοιχεία που αφορούν την κοινωνία γενικότερα. Συν οι Παξοί που έπαιξαν ρόλο. Η εικόνα, η Ελλάδα, η θάλασσα, η χημεία των ηθοποιών».

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης υποστήριξε επίσης ότι «είναι άδικο να συγκριθεί το Maestro με άλλες ελληνικές σειρές. Όχι μόνο μπατζετικά, κυρίως αυτό, αλλά και σαν σκαλέτα επεισοδίων. Είναι μια άλλη δουλειά να γράψεις 170 και 180 επεισόδια για μια σεζόν και μια άλλη δουλειά να γράψεις 8 επεισόδια για μια σεζόν».

Επίσης αποκάλυψε ότι η επόμενη δουλειά του θα είναι ταινία και όχι σειρά. «Θα γυριστεί εδώ με ξένο πρωταγωνιστή. Αυτό που ετοίμαζα πριν το lockdown. Πρέπει να βρω όμως νέο πρωταγωνιστή. Θα έχει και τις δύο γλώσσες. Ο ξένος ηθοποιός μένει στην Ελλάδα. Είναι έτοιμο το σενάριο. Ο ήρωας ζει στην Ελλάδα και ο δεύτερος πρωταγωνιστής θα είναι ένα παιδάκι».

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

TV & Media / Λαζόπουλος για Νίκο Ρωμανό: «Όλοι έχουν δικαίωμα ν' ακούγονται, ιδιαίτερα όσοι έχουν εκτίσει την ποινή τους»

«Ήταν πολύ μικρός το βράδυ που σκοτώθηκε ο φίλος του, Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος» - Aιχμές για το επιλεκτικό δημόσιο βήμα που συνοδεύεται από δημοσιογραφική επιείκεια σε άλλα πρόσωπα
LIFO NEWSROOM
«Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Media / «Να αντισταθούμε στην κακιστοκρατία»: Μετά από 25 χρόνια, ο Πολ Κρούγκμαν αποχαιρετά τους New York Times

Στην τελευταία του στήλη για την εφημερίδα ο επιφανής αρθρογράφος και κάτοχος του Νόμπελ Οικονομίας αναζητά την ελπίδα σε μια εποχή βαθιάς πικρίας και δυσαρέσκειας.
THE LIFO TEAM