Η βραβευμένη με Όσκαρ Ολίβια Κόλμαν «μεταμορφώνεται » σε Ομπλίβια Κόαλμάινε (Oblivia Coalmine) με σκοπό να αφυπνίσει για την κλιματική αλλαγή.
Η Ολίβια Κόλμαν ντυμένη με λάτεξ πρωταγωνιστεί σε καμπάνια που τονίζει τον ρόλο των συνταξιοδοτικών ταμείων σε έργα ορυκτών καυσίμων.
Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Richard Curtis «Make My Money Matter» για την κλιματική αλλαγή και «επιτίθεται» στα συνταξιοδοτικά ταμεία που παρέχουν εκατομμύρια σε έργα για ορυκτά καύσιμα. Η καμπάνια ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αφαιρέσουν από τα συνταξιοδοτικά τους προγράμματα τις επενδύσεις τους σε έργα ορυκτών καυσίμων.
Με ένα ειρωνικό κείμενο η Ολίβια Κόλμαν «ευχαριστεί» τους συνταξιούχους που δίνουν δισεκατομμύρια από το συνταξιοδοτικό τους πρόγραμμα για την εξόρυξη πετρελαίου και φυσικού αερίου.
«Τα χρήματα από τις συντάξεις σας μας έχουν βοηθήσει να σκάψουμε, να εξορύξουμε και να καταστρέψουμε τον πλανήτη, περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν. Καταφέραμε δε, να χτίσουμε και κανα- δυο ανεμογεννήτριες για να κάνουμε χαρούμενους τη Γκρέτα (Τούνμπεργκ) και τους κολλητούς της. Χαριτωμένο. Έτσι καθώς η παγκόσμια θερμοκρασία ανεβαίνει λιγουλάκι, έναν με δύο βαθμούς Κελσίου, τα έσοδά μας συσσωρεύονται. Και όλα αυτά χάρη σε σας. Γι' αυτό συνεχίστε να «μάς παρέχετε» για να έχουμε ένα πιο ζεστό μέλλον» λέει η Ομπλίβια Κόαλμαιν στην καμπάνια.
Υπογραμμίζεται δε, ότι 88 δισεκατομμύρια λίρες από συνταξιοδοτικά χρήματα του Ηνωμένου Βασιλείου που επενδύονται σε εταιρείες πετρελαίου και φυσικού αερίου, συμπεριλαμβανομένων περίπου 20 δισεκατομμυρίων λιρών μόνο στη Shell, σύμφωνα με ανάλυση του Make My Money Matter.
Με πληροφορίες του Independent