Το WWF «ζωντανεύει» ξανά είδη που εξαφανίστηκαν σε ένα ψηφιακό μουσείο

Το WWF «ζωντανεύει» ξανά είδη που εξαφανίστηκαν σε ένα ψηφιακό μουσείο Facebook Twitter
0

Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα, το WWF Χιλής δημιούργησε μια νέα καμπάνια, η οποία φέρνει ζωντανεύει ξανά είδη που εξαφανίστηκαν.

Η περιβαλλοντική οργάνωση συνεργάστηκε με την Inbrax για την δημιουργία του Huellas de Extincion, μιας διαδραστικής ιστοσελίδας όπου οι επισκέπτες μπορούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για ζώα που εξαφανίστηκαν. 

Το ψηφιακό μουσείο προσφέρει πληροφορίες για είδη στο χείλος της εξαφάνισης ή που έχουν ήδη εξαφανιστεί αλλά και εκπαιδευτικό υλικό για το πώς οι επόμενες γενιές μπορούν να βοηθήσουν ώστε τα εναπομείναντα ζώα να μην έχουν παρόμοια τύχη. 

Το WWF «ζωντανεύει» ξανά είδη που εξαφανίστηκαν σε ένα ψηφιακό μουσείο Facebook Twitter

Επιπλέον διαθέτει μια λειτουργία όπου οι χρήστες μπορούν να αλληλοεπιδρούν με τα ζώα και να μάθουν περισσότερα για τις ιστορίες του πτηνού Ντόντο ή της «Νεφελώδους λεοπάρδαλης». Μόλις επιλέξουν το ζώο, παρουσιάζονται πληροφορίες για εκείνο, όπως τι έτρωγε, πώς ζούσε και το φυσικό περιβάλλον του μέσω επαυξημένης πραγματικότητας. 

Η καμπάνια διαθέτει επίσης κωδικούς QR για να βλέπουν οι χρήστες τα συγκεκριμένα ζώα μέσω των κινητών συσκευών τους, όπου κι αν βρίσκονται. 

Το WWF «ζωντανεύει» ξανά είδη που εξαφανίστηκαν σε ένα ψηφιακό μουσείο Facebook Twitter

«Το τρέχον παγκόσμιο σενάριο εν μέσω πανδημίας μάς έκανε να επανεξετάσουμε τον τρόπο σύνδεσης με το κοινό, πώς σχετιζόμαστε μεταξύ μας και, κυρίως, πώς μελετούν τα παιδιά μας. Οπότε θέλαμε να βοηθήσουμε τα παιδιά να διασκεδάσουν αλλά την ίδια στιγμή να ενημερωθούν για είδη που δεν υπάρχουν σήμερα, τα οποία μπορούμε να δούμε μόνο ψηφιακά πλέον», σχολίασε ο Πέδρο Αντολίν, καλλιτεχνικός διευθυντής της Inbrax. 

Περιβάλλον
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Διεθνή / COP29 για το κλίμα: Μόνο $250 δισ. από το 1,3 τρισ. που απαιτούνται, συμφώνησαν να δίνουν οι πλούσιες χώρες στις φτωχές

Το προσχέδιο της Συμφωνίας ορίζει ως ευρύτερο τον στόχο για άντληση 1,3 τρισ. δολαρίων ετησίως έως το 2035, με αναφορές σε χρηματοδότηση από «δημόσιες και ιδιωτικές πηγές»
LIFO NEWSROOM
«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Περιβάλλον / Greenpeace: Πώς θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά 2.000% τα κονδύλια για τις απώλειες και ζημιές από την κλιματική κρίση

Νέα ανάλυση δείχνει ότι η φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων θα μπορούσε να αυξήσει τα κονδύλια του ταμείου του ΟΗΕ για τις απώλειες και ζημίες της κλιματικής κρίσης κατά 2.000%
LIFO NEWSROOM
Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Περιβάλλον / Κλιματική κρίση: Ο στόχος του 1,5°C «έχει πεθάνει» - Το 2024 η πρώτη χρονιά πάνω από το όριο, λένε οι επιστήμονες

Τρεις από τις πέντε επιστημονικές ομάδες που παρακολουθούν την παγκόσμια θερμοκρασία λένε ότι η αύξηση της θερμοκρασίας στον πλανήτη δεν μπορεί να περιοριστεί στους 1,5°C
LIFO NEWSROOM