Η Apple είναι για άλλη μια φορά ο μεγαλύτερος παραγωγός wearable συσκευών στον κόσμο μετά το τρίτης γενιάς Apple Watch, που κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, και που ουσιαστικά την βοήθησε να «τσιμπήσει» την πρώτη θέση από την Χiaomi στην Κίνα.
Εάν κάποιος θυμάται μικρές λεπτομέρειες από το τελευταίο Apple Event σίγουρα μια από αυτές μπορεί να είναι και εκείνη η τρομερή ανακοίνωση του Τιμ Κουκ, o οποίος όταν παρουσίασε το νέο Apple Watch είπε όλο περηφάνεια, ότι αυτή η συσκευή της Apple δεν έχει απλώς τις καλύτερες πωλήσεις μεταξύ των smartwatches, αλλά σε όλη τη σύγχρονη ωρολογοποίια. Πράγμα που σημαίνει ότι το Apple Watch είναι το νούμερο ένα ρολόι στον κόσμο αφήνοντας τις επόμενες θέσεις για τους σπουδαίους οίκους του κλάδου όπως τη Rolex, την Οmega ή την Cartier. Tρία χρόνια αργότερα από το φθινόπωρο του 2014, όταν το πρώτης γενιάς Apple Watch έκανε την εμφάνισή του, αυτή η συσκευή της Apple παραμένει ένα από τα πιο συζητημένα και αμφιλεγόμενα προϊόντα, όχι μόνο στον κόσμο της υψηλής ωρολογοποίιας όπου όλοι το αντιμετωπίζουν ως το απόλυτο κακό της αγοράς, αλλά και γενικότερα στο εμπόριο της σύγχρονης τεχνολογίας επειδή ποτέ δεν έφερε τη συντριπτική επιτυχία στην οποία ο γίγαντας ήταν συνηθισμένος μέχρι εκείνα τα χρόνια. Σήμερα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της φίρμας Canalys, το τρίτης γενιάς Apple Watch, το πρώτο που μπορεί να συνδέσει το χρήστη στο διαδίκτυο χωρίς να απαιτεί ένα κινητό, υπολογίζεται ότι θα φτάσει τις 3,9 εκατομμύρια αποστολές παγκοσμίως, φέρνοντας έτσι και πάλι την Apple στην κορυφή των πωλήσεων wearable συσκευών. Επίσης, η κυκλοφορία του νέου Apple Watch σηματοδοτεί και μια άνευ προηγουμένου κερδοφόρα περίοδο χριστουγεννιάτικων πωλήσεων.
Η Xiaomi και η Fitbit ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση, με 3,6 εκατομμύρια και 3,5 εκατομμύρια αποστολές αντίστοιχα. Αλλά επειδή η Κίνα είναι η χώρα που καθορίζει τις υψηλές προσδοκίες της παγκόσμιας αγοράς, υπάρχει ένα μελανό σημείο στην κυριαρχία της Apple: το LTE δίκτυο (μέσω του οποίου λειτουργεί αυτόνομο το Apple Watch) δεν υποστηρίζεται στη χώρα! Γι' αυτόν τον λόγο το ενδιαφέρον των πελατών στην Κίνα έχει απομακρυνθεί από προϊόντα ή υπηρεσίες που δεν υποστηρίζονται από τους τοπικούς παρόχους, οπότε το ενδιαφέρον των παρόχων θα στραφεί όχι μόνο και στα προϊόντα που θέλει να αποκτήσει η κινέζικη καταναλωτική αγορά αλλά και σε υπηρεσίες που θα ενισχύσουν τις δραστηριότητές τους.
Όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι το Apple Watch θα βρεθεί και στην τελική κορυφή των wearable συσκευών από τα αποτελέσματα στο τέλος της χρονιάς, χάρη στην εντυπωσιακή απόφαση της εταιρείας να προωθήσει μια αυτόνομη συσκευή με την οποία μένεις ενημερωμένος, οργανωμένος και συνδεδεμένος, χωρίς να χρειάζεται το κινητό για να συνδεθεί. Επιπλέον, όλες οι εφαρμογές στο Dock ενημερώνονται αυτόματα ανά πάσα στιγμή. Ο χρήστης με το Apple Watch Series 3 μπορεί να πραγματοποιεί και να απαντάει σε τηλεφωνικές ή FaceTime κλήσεις χρησιμοποιώντας μόνο το εύχρηστο πληκτρολόγιό της συσκευής, μπορεί να ακούει μηνύματα ή να λάβει οδηγίες για κάτι που ψάχνει. Η δυναντότητα να βγεις μια βόλτα και να μην ανησυχείς έαν ξέχασες το κινητό σου για να παραμείνει συνδεδεμένος είναι κάτι που αλλάζει το παιχνίδι των wearable. Και αν προσθέσει κανείς και τις νέες βελτιώσεις που έχει προσθέσει η Αpple σε αυτό και αφορούν την προσωπική υγεία του καθένα (μετρά τους καρδιακούς παλμούς, υπενθυμίζει την καθημερινή άσκηση ή παρακολουθεί τα επίπεδα γλυκόζης) δικαιολογημένα κερδίζει τον τίτλο της πιο εξελιγμένης συσκευής που φοριέται στον καρπό για να σε βάλει ένα βήμα πιο βαθιά στο μέλλον.
σχόλια