Εντυπωσιακά πλάνα από τον «κομήτη του αιώνα» να ταξιδεύει στον νυχτερινό ουρανό

Εντυπωσιακά πλάνα από τον «κομήτη του αιώνα» να ταξιδεύει στον νυχτερινό ουρανό Facebook Twitter
Φωτ. του κομήτη C/2023 A3 Tsuchinshan-ATLAS / Χ
0

Άκρως εντυπωσιακές είναι οι εικόνες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, από το πέρασμα του αρχαίου κομήτη C/2023 A3 Tsuchinshan-ATLAS.

Ο αρχαίος αυτός κομήτης που ονομάστηκε «κομήτης του αιώνα», κατά το πέρασμά του από τον νυχτερινό ουρανό, «ταξίδεψε» μεταξύ άλλων πάνω από τη Ρωσία, την Κίνα και τη Βόρεια Μακεδονία. Το εντυπωσιακό φαινόμενο παρατηρήθηκε το βράδυ της Δευτέρας και πλήθος ανθρώπων το απαθανάτισαν σε φωτογραφίες αλλά και βίντεο που κατέκλυσαν τα social media.

Πρόκειται σύμφωνα με τις πληροφορίες για έναν κομήτη μακράς περιόδου, που επιστρέφει στο εσωτερικό του ηλιακού συστήματος μία φορά κάθε 80.000 χρόνια, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 2023.

Τότε έκανε την εμφάνισή του στο εσωτερικό ηλιακό μας σύστημα, σε μια εξαιρετικά ελλειπτική τροχιά, σηματοδοτώντας την πρώτη τεκμηριωμένη εμφάνισή του στην ανθρώπινη ιστορία.

Ο κομήτης εντοπίστηκε από παρατηρητές του κινεζικού αστεροσκοπείου Tsuchinshan, ή αλλιώς «Μωβ Βουνό», και ενός τηλεσκοπίου ATLAS (Asteroid Terrestrial-impact Last Alert System) στη Νότια Αφρική, με την επίσημη ονομασία του να τιμά και τα δύο αστεροσκοπεία.

Με πληροφορίες από ΕΡΤ

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία είναι προϊόν παιδικής εργασίας λένε αρχαιολόγοι

Αρχαιολογία & Ιστορία / Αγγεία ηλικίας 4.500 ετών στη Συρία φτιάχτηκαν από 8χρονα παιδιά, λένε αρχαιολόγοι

Οι αρχαιολόγοι ανέλυσαν 450 αγγεία που κατασκευάστηκαν στην Τελ Χάμα και διαπίστωσαν ότι τα δύο τρίτα των αγγείων κατασκευάζονταν από παιδιά ηλικίας επτά και οκτώ ετών
THE LIFO TEAM
Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Τech & Science / Το Facebook θέλει να βοηθήσει τη Gen Z να αντιμετωπίσει την ενήλικη ζωή- Πώς θα το καταφέρει

Το Facebook, που τώρα μετρά 20 χρόνια, έχει χάσει σε δημοτικότητα μεταξύ των εφήβων, αλλά η μητρική του εταιρεία, Meta, έχει παρατηρήσει ότι οι νέοι ενήλικες χρησιμοποιούν τις λειτουργίες κοινότητας της πλατφόρμας, όπως το Facebook Marketplace και τις ομάδες
LIFO NEWSROOM