Το Facebook περιορίζει τα παραπλανητικά links

Το Facebook περιορίζει τα παραπλανητικά links Facebook Twitter
Τέλος στα παραπλανητικά links και στην άγρα clicks επιχειρεί το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο
1

Σε μια κίνηση που σκοπεύει να περιορίσει την ύπαρξη παρασιτικών post στο χρονολόγιο του, με παραπλανητικούς τίτλους και link προς άσχετα άρθρα ή spam που έχουν στόχο τη συλλογή clicks και την αύξηση της επισκεψιμότητας (click-bait) προχώρησε το Facebook, σύμφωνα με ανακοίνωσή του.

Η αλλαγή αυτή στον αλγόριθμο δόμησης του News Feed του Facebook, πρόκειται να επιφέρει αξιοσημείωτες αλλαγές στην πλατφόρμα, κυρίως ως προς τον τρόπο με τον οποίο καταγράφει τη δραστηριότητα των χρηστών του όταν εκείνοι κάνουν κλικ σε κάποια ανάρτηση και μεταφέρονται εκτός facebook, αφού ο αλγόριθμος θα καταγράφει πόση ώρα ξόδεψαν στο εκάστοτε site. Με βάση αυτό καθώς και με ορισμένα ακόμη στοιχεία όπως την περιγραφή μιας ανάρτησης σχετικά με το link που περιέχει, το facebook θα καθορίζει εάν κάποιο post είναι ύποποτο για spam ή όχι.

Εκτός από την ορατή εξάλειψη του spam, το Facebook, όπως αναφέρουν πολλοί αναλυτές, με την αλλαγή αυτή δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βλέπουν περιεχόμενο ακόμη πιο σχετικό με τα ενδιαφέροντά τους στο newsfeed και τους επιτρέπει να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο εκτός της πλατφόρμας. Παρόλα αυτά πολλοί είναι εκείνοι που κριτικάρουν για ακόμα μια φορά το κοινωνικό δίκτυο για παρακολούθηση της συμπεριφοράς των χρηστών, εντός και εκτός αυτού.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του κοινωνικού δικτύου, "Κάνουμε αυτές τις αλλαγές για να εξασφαλίσουμε ότι τo παρασιτικό περιεχόμενο τύπου click-bait δεν 'πνίγει' τα πράγματα που οι χρήστες μας επιθυμούν να βλέπουν στο Facebook"

 

[via]

Τech & Science
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια