Το Facebook παραδέχτηκε ότι προσέλαβε μία εταιρία PR η οποία ήταν υπεύθυνη για διάδοση "πληροφοριών" και ιστορίες από "blogger" οι οποίοι ασκούσαν κριτική σε ένα πρόγραμμα της Google με το όνομα Social Circle.
Το Social Circle συλλέγει και αξιολογεί πληροφορίες από την δραστηριότητα των χρηστών του Google και των φίλων τους.
Το Facebook προσέλαβε το γραφείο Burson-Marsteller, ένα από τα κορυφαία γραφεία δημοσίων σχέσεων στην Αμερική προκειμένου να κάνει αρνητική διαφήμιση στο Social Circle και το παραδέχτηκε όταν το USA Today έγραψε ότι "κάποιος πελάτης πληρώνει το γραφείο το οποίο στρατολογεί δημοσιογράφους οι οποίοι γράφουν αρνητικές κριτικές".
σχόλια