Μετά τις ειδήσεις ότι η Google αντικαθιστά το emoji πιστόλι της με ένα νεροπίστολο, δύο ακόμα εταιρείες αποφάσισαν να κάνουν το ίδιο. Τόσο το Facebook όσο και η Microsoft ανακοίνωσαν ανοιχτά τα σχέδια τους να ακολουθήσουν (τελευταίες) το παράδειγμά της.
Η αυξανόμενη τάση της αλλαγής του σχεδιασμού του emoji ρεβόλβερ παρατηρήθηκε πρώτη φορά όταν η Apple αποφάσισε να κάνει την μεγάλη αλλαγή το 2016, με τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Samsung και το Twitter να παίρνουν το προβάδισμα. Τώρα, το Facebook και η Microsoft είναι οι δύο τελευταίες τεχνολογικές εταιρείες που κάνουν την επίσημη αλλαγή από το αρχικό πιστόλι emoji σε ένα παιχνίδι νεροπίστολο.
Πίσω στο 2013, η Microsoft ήταν η πρώτη τεχνολογική εταιρεία που είχε αποφασίσει να απεικονίζει το emoji όπλο σαν ένα διαστημικό πιστόλι ακτίνων, αλλά επειδή η απεικόνιση ενός λέιζερ ξεχώριζε από όλα τα υπόλοιπα, η Microsoft το γύρισε και εκείνη σε περίστροφο το 2016, όταν η Apple το μεταμόρφωσε πρώτη σε ένα πράσινο νεροπίστολο.
Στις αρχές του έτους, η Samsung και το Twitter ακολούθησαν το παράδειγμα της Apple, ενώ η χθεσινή ανακοίνωση της Google άφησε το Facebook και την Microsoft τελευταίες να αποφασίσουν για την αλλαγή των emoji όπλων.
Πριν λίγες ώρες η Microsoft αποφάσισε να ανακοινώσει την μεγάλη αλλαγή από το Twitter. To tweet περιελάμβανε μια προεπισκόπηση του συμβόλου και ένα σύντομο σχόλιο γιατί κάνει την αλλαγή. «Βρισκόμαστε στη διαδικασία εξέλιξης των emojis ώστε να αντανακλούν τις αξίες μας και τα σχόλια των χρηστών που έχουμε λάβει. Ακολουθεί μια προεπισκόπηση», έγραφε το tweet.
We are in the process of evolving our emojis to reflect our values and the feedback we’ve received. Here’s a preview: pic.twitter.com/BlB3yYTSht
— Microsoft (@Microsoft) April 25, 2018
Το Facebook σχεδιάζει να παρουσιάσει μια νέα εικόνα για το emoji όπλο της, πιο σύμφωνη με τις εικόνες της Apple, της Samsung και του Android λειτουργικού, δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Facebook στο Business Insider. «Η αλλαγή πρόκειται να γίνει για λόγους συνέπειας, για να αποφευχθεί η σύγχυση, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να φέρει το θέμα της συνοχής των συμβόλων μεταξύ διαφορετικών εταιρειών τεχνολογίας ως θέμα συζήτησης με την Unicode Consortium, την οργάνωση που επιβλέπει τα emoji», δήλωσε ο εκπρόσωπος.
Ο σχεδιασμός του emoji όπλου έγινε για πρώτη φορά σύμβολο για τον έλεγχο των όπλων το 2015, όταν μια ομάδα ακτιβιστών άρχισε να οργανώνει εκστρατείες με το σύμβολο του πιστολιού από τα iPhones. Tην ίδια χρονιά, η ομάδα New Yorkers Against Gun Violence κάλεσε την Apple να διαγράψει τελείως το emoji του όπλου. Παρόλο που η εκστρατεία απαιτούσε την ολική απομάκρυνση και όχι έναν εκ νέου σχεδιασμό, η αλλαγή που έκανε η Apple το 2016 μπορεί να θεωρηθεί ως μια νίκη για τους διοργανωτές της εκστρατείας.
Ο έλεγχος των όπλων και η συνεχής άνοδος της βίας παραμένει ένα τεράστιο θέμα στις Ηνωμένες Πολιτείες και το γεγονός, ότι οι μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες αλλάζουν όλες το σχέδιο των emoji όπλων, δείχνει, αν μη τι άλλο, την υπευθυνότητα με την οποία η Silicon Valley αντιμετωπίζει θέμα.
σχόλια