Φωτιά δείχνει να έχει πάρει το τοπίο στο χώρο της streaming μουσικής και η Google δεν θα μπορούσε να μείνει εκτός κάδρου. Γεγονός που αποδεικνύεται από τη σημερινή εξαγορά της εταιρείας streaming μουσικής, Songza, για την οποία ο ιντερνετικός γίγαντας κατέβαλλε το ποσό των 39 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με το ρεπορτάζ των New York Times.
H υπηρεσία Songza, που λειτουργεί με τη μoρφή application για iOS και Android μόνο στην Αμερική και τον Καναδά και διαθέτει 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, δημιουργεί μουσικά playlists με τη βοήθεια μιας ομάδας ανθρώπων, με γνώσεις στη μουσική, τα οποία είνα φτιαγμένα ώστε να συμβαδίζουν με τη διάθεση του κάθε χρήστη ξεχωριστά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Όπως αναφέρει το BBC η κίνηση αυτή της Google, καταδεικνύει την προσπάθειά της να μπει δυναμικά -με μιά πρωτότυπη ιδέα- στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό χώρο της streaming μουσικής, που πρόσφατα προσέλκυσε ορισμένα ηχηρά ονόματα της τεχνολογίας, όπως την Amazon και την Apple. Η σχετική ανακοίνωση της Google αναφέρei πάντως ότι η τεχνολογία της Songza, μπορεί να βρει εφαρμογές σε υπηρεσίες όπως το Google Play Music αλλά και το YouTube.
[via]