Συνηθίζουμε να στέλνουμε φιλιά για να λήξουμε μία τηλεφωνική συνομιλία ή ένα γραπτό μήνυμα στο κινητό μας. Επίσης, η γενιά των selfies έκανε το duckface επιστήμη, όχι μόνο για να στείλει ένα φιλί, αλλά και για να αποθεώσει τη ματαιόδοξη πλευρά της στη digital εποχή.
Και ενώ όλοι συζητούν ήδη για το επόμενο μεγάλο βήμα της εικονικής πραγματικότητας, από τη μία η τεχνολογία κι από την άλλη η βιομηχανία της ομορφιάς, αποφάσισε να δώσει σ’ αυτό το βήμα ένα προβάδισμα και να συνεργαστούν για τα πρώτα virtual φιλιά, ακόμη κι αν είναι για να δοκιμάσει μία γυναίκα ένα κραγιόν από το… κινητό της.
Έτσι, πριν από λίγες μέρες στο εξωτερικό ο κολοσσός προϊόντων ομορφιάς Shiseido λανσάρισε μία νέα εφαρμογή στα κινητά με σκοπό να φέρει τα εικονικά φιλιά στο προσκήνιο.
Για να λανσάρει τις 16 νέες αποχρώσεις μίας νέας σειράς κραγιόν, το ιαπωνικό brand καλεί πλέον τους χρήστες και μέσω της εφαρμογής να στείλουν τα ολοζώντανα φιλιά τους στους αγαπημένους τους, απλώς φιλώντας τα κινητά τους.
Για να λανσάρει τις 16 νέες αποχρώσεις μίας νέας σειράς κραγιόν, το ιαπωνικό brand καλεί πλέον τους χρήστες και μέσω της εφαρμογής να στείλουν τα ολοζώντανα φιλιά τους στους αγαπημένους τους, απλώς φιλώντας τα κινητά τους. Το μόνο που χρειάζεται είναι να σκουπίσετε και να καθαρίσετε καλά τις οθόνες, αναφέρεται χιουμοριστικά στα ρεπορτάζ του εξωτερικού.
«Επίσης, χρειάζεται να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας, να ποστάρετε το φιλί σας και με λινκ να το στείλετε στο άλλο σας μισό. Διαλέξτε μια απόχρωση, σκάστε το φιλί στο πλαίσιο που υποδεικνύεται στην οθόνη σας και… αυτό ήταν!», γράφεται χαρακτηριστικά στις οδηγίες.
Η εφαρμογή, όπως αναφέρουν στα τεχνολογικά sites του εξωτερικού, από τη μία βοηθά τη διάδραση (έστω και φιλώντας το κινητό) κι από την άλλη θεωρείται ήδη μία έξυπνη συνεργασία ανάμεσα σε φαινομενικά άσχετους κλάδους, που δίνει ώθηση και στο εμπορικό σήμα και στο virality του νέου προϊόντος και στη σελίδα της εταιρείας, κάνοντας χρήση των υλικών της εποχής.
Βέβαια, πέρα από το έξυπνο marketing της συγκεκριμένης περίπτωσης, εκείνο που επισημαίνεται και προβλέπεται για το επόμενο διάστημα είναι η έκρηξη των apps σε μία προσπάθεια να προβλεφθεί από τις πολυεθνικές η μετά Facebook εποχή και προκειμένου να προστατεύσουν τα συμφέροντα τους ύστερα από τις απανωτές αλλαγές του αλγόριθμου στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ...
σχόλια