Πώς το Pinterest θα πολεμήσει το αντιεμβολιαστικό κίνημα

Πώς το Pinterest θα πολεμήσει το αντιεμβολιαστικό κίνημα Facebook Twitter
0

Οι χρήστες του Pinterest που αναζητούν πληροφορίες για τα εμβόλια θα παραπέμπονται στα αποτελέσματα εθνικών και διεθνών οργανισμών υγείας, σε μια προσπάθεια να καταπολεμηθεί η παραπληροφόρηση στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης. 

Η απόφαση αυτή, την οποία  ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία χθες Τετάρτη, αποτελεί μια επιθετική προσπάθεια να ρυθμιστεί το περιεχόμενο στο Pinterest. Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερες επικρίσεις επειδή προωθούν λανθασμένο και παραπλανητικό περιεχόμενο, ακόμη και κατά των εμβολίων.

Το Pinterest ανακοίνωσε ότι πλέον όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί αναζήτηση με τις λέξεις κλειδί «ιλαρά», «ασφάλεια εμβολίων» ή άλλους ιατρικούς όρους θα βλέπει στα αποτελέσματα αναρτήσεις από οργανισμούς, όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ), το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), η Αμερικανική Ακαδημία Παιδιάτρων (AAP) και το Δίκτυο Ασφάλειας Εμβολίων (VSN), το οποίο έχει δημιουργήσει ο ΠΟΥ.

«Σε γενικές γραμμές στα θέματα υγείας οι παραπλανητικές πληροφορίες είναι πιο προσβάσιμες και ελκυστικές οπτικά σε σχέση με επιστημονικά άρθρα για τα πλεονεκτήματα του εμβολιασμού», σχολίασε η Ιφεόμα Οζόμα στέλεχος του Pinterest. Ο ΠΟΥ έχει εντάξει το αντιεμβολιαστικό κίνημα στις 10 απειλές για την παγκόσμια υγεία για το 2019, επικαλούμενος την επανεμφάνιση ασθενειών όπως η ιλαρά.

Η εμπιστοσύνη στα εμβόλια είναι μεγαλύτερη στις φτωχές χώρες, αλλά μικρότερη στις πιο πλούσιες, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα του ινστιτούτου Gallup που δόθηκε στη δημοσιότητα τον Ιούνιο. Η ανακοίνωση του Pinterest ακολουθεί την απόφασή του νωρίτερα φέτος να εμποδίζει όλες τις αναζητήσεις για πληροφορίες για τα εμβόλια.

Τον Μάρτιο το Facebook ανακοίνωσε ότι θα μειώσει τη βαθμολογία κάποιων ομάδων και σελίδων, κάτι που σημαίνει ότι θα εμφανίζονται σπανιότερα στο News feed των χρηστών, οι οποίες διαδίδουν λανθασμένες πληροφορίες για τα εμβόλια, ενώ απορρίπτει και τις διαφημίσεις με αντίστοιχο περιεχόμενο.

Ωστόσο στο Instagram εξακολουθεί να εμφανίζεται αντιεμβολιαστικό περιεχόμενο. Και το YouTube της Google σταμάτησε πέρυσι να μεταδίδει διαφημίσεις σε βίντεο με αντιεμβολιαστικό περιεχόμενο, επικαλούμενο την πολιτική του που απαγορεύει το επικίνδυνο και βλαπτικό περιεχόμενο.

Με πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ/Reuters

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM
Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Τech & Science / Το Parker Solar Probe της NASA πλησιάζει σήμερα όσο ποτέ άλλοτε τον Ήλιο

Το Parker Solar Probe είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που εισέρχεται στην εξωτερική ατμόσφαιρα του Ήλιου, γνωστή ως κορώνα, και θα επιστρέψει δεδομένα από περιοχές που μέχρι τώρα δεν έχουν εξερευνηθεί
LIFO NEWSROOM