To Twitter ανακοίνωσε πως καταργεί το avatar «αυγό» για να αποθαρρύνει τα τρολς

To Twitter ανακοίνωσε πως καταργεί το avatar «αυγό» για να αποθαρρύνει τα τρολς Facebook Twitter
0

To Twitter καταργεί την προεπιλογή του «αυγού» ως avatar σε μια προσπάθεια να περιορίσει και να αλλάξει τη σχέση του με τα τρολς.

Για τα τελευταία επτά χρόνια, οι νέοι λογαριασμοί Twitter έδιναν τη δυνατότητα επιλογής ενός αυγού για φωτογραφία προφίλ - μια παιχνιδιάρικη αναφορά στο λογότυπό του με το πουλί.

Όμως, την Παρασκευή το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε ότι θα εισάγει προεπιλογή φωτογραφίας προφίλ σε μια προσπάθεια να προωθήσει την «αυτο-έκφραση», και να περιορίσει τον συσχετισμό και την κατάχρηση των τρολς στην πλατφόρμα.

Μερικοί άνθρωποι είχαν διατηρήσει τη φωτογραφία με το αυγό ως προεπιλεγμένο προφίλ «επειδή θεωρούσαν ότι ήταν διασκεδαστική και χαριτωμένη» αναφέρει η ανακοίνωση του Twitter.

Το νέο προεπιλεγμένο προφίλ θα ξεκινά με ένα ουδέτερο σχέδιο σιλουέτας και σκοπός είναι να δίνει την αίσθηση πως εκπροσωπεί έναν κενό, απρόσωπο λογαριασμό, ενθαρρύνοντας έτσι τους χρήστες να επιλέξουν μια πραγματική φωτογραφία που τους απεικονίζει.

To Twitter ανακοίνωσε πως καταργεί το avatar «αυγό» για να αποθαρρύνει τα τρολς Facebook Twitter

Η φωτογραφία προφίλ των αυγών στιγματίστηκε έντονα τα τελευταία χρόνια λόγω της επιλογής της μεταξύ των τρολ λογαριασμών που δημιουργήθηκαν με σκοπό την παρενόχληση και τις ανώνυμες επιθέσεις.

«Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθεί σύνδεση μεταξύ της φωτογραφίας των αυγών και αρνητικής συμπεριφοράς, η οποία δεν είναι δίκαιη για τους ανθρώπους που είναι ακόμα νέοι στο Twitter και δεν έχουν ακόμη εξατομικευμένη φωτογραφία του προφίλ τους», αναφέρει το Twitter δικαιολογώντας το νέο του σχεδιασμό.

Αρκετοί συντάκτες τεχνολογίας βρήκαν πάντως την κίνηση ελλειπή και δεν συμφωνούν πως το νέο σχέδιο μπορεί να είναι αποτρεπτικό για τα τρολς

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Τech & Science / TikTok: Οι πλατφόρμες που εξετάζουν οι Αμερικανοί influencers μετά την επικείμενη απαγόρευση του

Σύμφωνα με στοιχεία του TikTok, μικρές επιχειρήσεις και δημιουργοί περιεχομένου στις ΗΠΑ θα χάσουν 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα μέσα στον πρώτο μήνα από την παύση λειτουργίας της πλατφόρμας
LIFO NEWSROOM