Αυστραλία: Όχι πια επιθέσεις καρχαριών, αλλά μόνο «αρνητικές συναντήσεις»

Australians want to rebrand shark attacks as ‘negative encounters.’ Survivors don’t necessarily agree. Facebook Twitter
pixabay
0

Στην Αυστραλία οι αρχές φαίνεται ότι θέλουν να υιοθετήσουν πιο ήπιες ορολογίες για τις επιθέσεις καρχαριών, όπως για παράδειγμα τον χαρακτηρισμό «αρνητικές συναντήσεις».

Οι επιζώντες από επιθέσεις καρχαριών ωστόσο δεν συμφωνούν με αυτό.

Σύμφωνα με την Washington  Post, ορισμένοι Αυστραλοί αξιωματούχοι επέλεξαν να μην χρησιμοποιούν πια τη λέξη «επίθεση» ως γενική περιγραφή όλων των αλληλεπιδράσεων μεταξύ καρχαριών και ανθρώπων. Αντ 'αυτού, τα αποκαλούν «περιστατικά», «δαγκώματα» ή, ακόμα και «αρνητικές συναντήσεις».

Η πολιτεία της Νέας Νότιας Ουαλίας άρχισε επίσης να χαρακτηρίζει αυτό που κάποτε ονόμαζε «επιθέσεις» ως «περιστατικά» ή «αλληλεπιδράσεις». Και οι ερευνητές πάντως λένε ότι οι εν λόγω αλλαγές έχουν καθυστερήσει πολύ. Εδώ και χρόνια, υποστηρίζουν, ότι η χρήση της λέξης «επίθεσης» για να περιγράψει κάθε περιστατικό είναι ανακριβής και μπορεί να οδηγήσει σε συναισθηματικές αντιδράσεις που δεν στηρίζονται στην επιστήμη.

Στο Κουίνσλαντ, ο ιστότοπος SharkSmart της πολιτείας συμβουλεύει για τους τρόπους μείωσης του κινδύνου «αρνητικής συνάντησης με καρχαρία». 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το θεατρικό έργο του Τζορτζ Κλούνεϊ σπάει ρεκόρ εισπράξεων στο Μπρόντγουεϊ

Διεθνή / «Καληνύχτα και καλή τύχη»: Το θεατρικό έργο του Τζορτζ Κλούνεϊ σπάει ρεκόρ εισπράξεων στο Μπρόντγουεϊ

Το «Καληνύχτα και καλή τύχη» συγκέντρωσε 3,3 εκατ. δολάρια την περασμένη εβδομάδα, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που είχε σημειωθεί νωρίτερα αυτό το μήνα από τον «Οθέλλο» του Ντένζελ Ουάσινγκτον
LIFO NEWSROOM
Ψευδές διαφημιστικό σποτ κατηγορεί την Ουκρανία για «ρωσοφοβική προπαγάνδα» – Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες

Διεθνή / Ψευδές διαφημιστικό σποτ κατηγορεί την Ουκρανία για «ρωσοφοβική προπαγάνδα» – Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες

Η μόνη μορφή του βίντεο που έχει εντοπιστεί είναι ως μαγνητοσκοπημένο πλάνο οθόνης τηλεόρασης, κάτι που επίσης ενισχύει τις υπόνοιες για κατασκευασμένο περιεχόμενο
LIFO NEWSROOM