Ένα ζευγάρι από τα πρώτα, χειροποίητα παπούτσια της Nike για τρέξιμο θα πωληθεί για μία περιουσία

Ένα ζευγάρι από τα πρώτα, χειροποίητα παπούτσια της Nike για τρέξιμο θα πωληθεί για μία περιουσία Facebook Twitter
0

Ένα ζευγάρι χειροποίητα παπούτσια που δημιουργήθηκε από τον συνιδρυτή της Nike για έναν δρομέα του Πανεπιστημίου του Όρεγκον στις αρχές της δεκαετίας του 1970, αναμένεται να πουληθεί για μία περιουσία, αγγίζοντας ακόμη και τα 150.000 δολάρια σε δημοπρασία του οίκου Sotheby's.


Τα αθλητικά παπούτσια για τρέξιμο κατασκευάστηκαν από τον συνιδρυτή της Nike, Μπιλ Μπάουερμαν όταν ήταν προπονητής στίβου για δρομείς στο αμερικανικό πανεπιστήμιο. Έχουν καρφιάκαθώς και την πρώτη εμφάνιση του εμβληματικού σχεδίου που θυμίζει βάφλα της Nike.

Κατασκευάστηκαν για τον Τζόν Μέις, ο οποίος ήταν τότε δρομέας της ομάδας του Μπάουερμαν. Ο Τζον Μέις διατήρησε όλον αυτόν τον καιρό στην κατοχή του τα παπούτσια, σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών.

«Πολλές φορές, ο Μπιλ μου μιλούσε για μια νέα εταιρεία με την οποία είχε εμπλακεί. Δεν έδωσα ιδιαίτερη προσοχή τότε. Μια μέρα, μου ζήτησε να βοηθήσω δοκιμάζοντας ένα νέο παπούτσι για σπριντ που σχεδίασε. Φυσικά συμφώνησα και ήμουν ενθουσιασμένος που με επέλεξε» θυμάται ο Τζον Μέις.


Οι Μπιλ Μπάουερμαν και Φιλ Νάιτ ίδρυσαν τη Blue Ribbon Sports το 1964 και μετονόμασαν την εταιρεία σε Nike το 1971. Η δημοπρασία για τα παπούτσια άνοιξε την Τετάρτη και οι προσφορές θα κλείσουν στις 26 Ιουνίου.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

Διεθνή / Οργή από γονείς και ακτιβιστές στην Ιαπωνία για τις γυμνόστηθες ιατρικές εξετάσεις στα σχολεία 

 Μαθητές και μαθήτριες της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να γδυθούν από τη μέση και πάνω για τις ετήσιες ιατρικές εξετάσεις
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Τech & Science / Το YouTube περιορίζει την έκθεση παιδιών μέχρι 17 στα βίντεο που επιβάλλουν πρότυπα ομορφιάς

Οι αλγόριθμοι του YouTube και κάποιων social media εξιδανικεύουν σωματότυπους και ενοχοποιούν τα παιδιά με αυξημένο βάρος σώματος - Ενδεικτικό το γεγονός ότι στη Βρετανία ένα στα 4 κορίτσια δεν είναι ευχαριστημένο με την εμφάνισή του
LIFO NEWSROOM