«Φτάσατε σε οργασμό;»

0

Ακόμη και σήμερα, όπου το σεξ μοιάζει να είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο, μία στις 10 γυναίκες -σύμφωνα με τις έρευνες πάντα- μετά βίας φτάνει σε οργασμό μια φορά την εβδομάδα. Επιπροσθέτως, ακόμη και σήμερα είναι ταμπού το να ομολογήσει μία σεξουαλικά ενεργή γυναίκα την αδυναμία της να απολαύσει το σεξ... 

Αυτό προβλημάτιζε για καιρό τη γαλλίδα δημοσιογράφο Dora Moutot, όταν δημιούργησε στο Instagram τον λογαριασμό "T' as joui?" που στα γαλλικά σημαίνει «Κορυφώσατε;». Ο λογαριασμός μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας απέκτησε περισσότερους από 20.000 followers, ενώ περίπου 10 ημέρες μετά οι απαντήσεις που έδιναν γυναίκες και άντρες είχαν γίνει φαινόμενο και αντικείμενο συζητήσεων σε τηλεοπτικές εκπομπές. 

«Όλα ξεκίνησαν από μία συζήτηση που είχα με έναν άντρα, ο οποίος μου είπε ότι έτσι κι αλλιώς οι γυναικείοι οργασμοί είναι σαφώς λιγότεροι από τους αντρικούς και αυτό οφείλεται στο ότι είναι πιο εγκεφαλικές και ότι στο σεξ λειτουργούν περισσότερο με το συναίσθημα. Προσπάθησα να του εξηγήσω ότι αυτό που λέει είναι λάθος. Ότι ο γυναικείος οργασμός δεν είναι θέμα συναισθήματος, αλλά θέμα ανατομίας και κακής τεχνικής εκ μέρους των αντρών.

»Αυτή η συζήτηση με εκνεύρισε γι' αυτό και αποφάσισα να ταράξω λίγο τα νερά, δημιουργώντας αυτόν τον λογαριασμό στο Instagram.  Τον ονόμασα έτσι (σ.σ.: «Τελείωσες;»), γιατί είναι κάτι που ρωτούν συχνά οι άντρες -και εμένα, φυσικά- και η απάντηση που συνήθως σου έρχεται σαρκαστικά εκείνη την ώρα είναι "έτσι φάνηκε;"», λέει η Moutot και συνεχίζει στο ίδιο ύφος.

«Ένας οργασμός μπορεί να είναι προφανής, μπορεί και όχι, ωστόσο σίγουρα είναι κάτι που καταλάβει και θα νιώσει ένας παρτενέρ που όντως προσέχει τη σύντροφό του. Οι γυναίκες τείνουν να προσποιούνται οργασμό και εκείνο που πρέπει να σκεφτούμε είναι γιατί το κάνουν. Συνήθως μπαίνουν σ' αυτή τη διαδικασία για να προστατεύσουν τον αντρικό εγωισμό, κάτι όμως που δεν συμβάλλει στην ευχαρίστησή και την πληρότητά τους», λέει. 

Για την ίδια είναι σπουδαίο το ότι για πρώτη φορά οι γυναίκες μπαίνουν στη διαδικασία να απαντήσουν ειλικρινά σε μία καθόλου ασόβαρη ερώτηση. Όσο σπουδαίο είναι ότι στον λογαριασμό μπαίνουν και μισογύνηδες για να βρίσκουν. Αυτό, όπως τονίζει, είναι μια απόδειξη του ότι το σεξ τελειώνει με το που φτάσει σε οργασμό ο άντρας και ποιος πραγματικά νοιάζεται για το πώς πέρασε η γυναίκα σ' αυτή τη συνεύρεση... 

Όμως, με εξαίρεση τα θλιβερά τρολς, υπήρξαν και πολλοί άντρες που θέλησαν να πάρουν μέρος σ' αυτόν τον διάλογο, συνειδητοποιώντας το ψέμα μέσα στο οποίο ζούσαν τόσον καιρό και έχοντας πλέον αποφασίσει ότι όλο αυτό είναι κάτι που πρέπει να αλλάξει. 

  

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Νόνι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Διεθνή / Από το Νόβι Σαντ στο Στρασβούργο: Οι φοιτητές της Σερβίας σε μια ποδηλατική διαμαρτυρία 1.400 χιλιομέτρων

Οι μαζικές αντικυβερνητικές διαμαρτυρίες στη Σερβία μετά το Νόβι Σαντ έχουν εξελιχθεί στη μεγαλύτερη πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς
LIFO NEWSROOM
Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Διεθνή / Ολομέτωπη επίθεση Τραμπ στο Χάρβαρντ: Απειλεί το αφορολόγητο καθεστώς του πανεπιστημίου

Το Χάρβαρντ να φορολογηθεί ως πολιτική οντότητα «αν συνεχίσει να προωθεί πολιτικές, ιδεολογικές και τρομοκρατικής έμπνευσης/υποστήριξης "αρρώστιες"» λέει ο Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο Αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας

Διεθνή / Τραγωδία στις Άλπεις: Νεκρός ο αντιπρόεδρος της Lego και στενός φίλος της βασιλικής οικογένειας της Δανίας

Ο 64χρονος Δανός χρηματοοικονομικός σύμβουλος διακομίστηκε άμεσα με ελικόπτερο στο νοσοκομείο, όμως υπέκυψε λίγο αργότερα από εσωτερική αιμορραγία
LIFO NEWSROOM
Η αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH που είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Διεθνή / Η χρηματιστηριακή αξία της Hermès ξεπέρασε αυτή της LVMH, η οποία είχε προσπαθήσει να την αγοράσει πριν από 15 χρόνια

Η Hermès ξεπέρασε την LVMH σε κεφαλαιοποίηση, ενισχυμένη από την ανθεκτικότητα του μοντέλου της πολυτέλειας, ενώ η LVMH πλήττεται από χαμηλότερα κέρδη λόγω της ποικιλίας εμπορικών σημάτων
LIFO NEWSROOM