Η Bottega Veneta «κατέλαβε» μέρος του Σινικού Τείχους για να γιορτάσει την επερχόμενη Κινεζική Πρωτοχρονιά.
Το μήνυμα, που εμφανίζεται σε ένα επικλινές τμήμα του Σινικού Τείχους, γράφει «新春快乐» (καλή χρονιά) μαζί με το λογότυπο του brand και χρωματίζονται στις αποχρώσεις του πράσινου και του πορτοκαλί, που θεωρούνται σύμβολο τύχης στα κινεζικά.
Μαζί με αυτήν την εγκατάσταση, η οποία θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 12 Ιανουαρίου, η ιταλική εταιρία έχει δεσμευτεί για μια δωρεά προς υποστήριξη της ανακαίνισης και συντήρηση του «Shanhai Pass», του σημείου εκκίνησης του ανατολικού άκρου του Σινικού Τείχους. Ιστορικά, αυτό το πέρασμα είναι γνωστό ως «Πρώτο πέρασμα κάτω από τον Παράδεισο».
Για την περίοδο των γιορτών, η Bottega Veneta αλλάζει επίσης το πράσινο της υπογραφής της σε πορτοκαλί και προσθέτει ένα διακριτικό σχέδιο τίγρης στη δερμάτινη τσάντα Cassette intrecciato στην Chinese New Year capsule.
Το Σινικό Τείχος σπάνια φιλοξενεί πρωτοβουλίες μόδας. Το τελευταίο brand που βρέθηκε εκεί ήταν η Fendi το 2007.
Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση Bottega Veneta προκάλεσε αμφιλεγόμενες αντιδράσεις, καθώς όταν η ιστοσελίδα WWD δημοσίευσε φωτογραφίες από το Σινικό Τείχος, πολλοί χρήστες άρχισαν να αναρωτιούνται γιατί δόθηκε έγκριση για κάτι τέτοιο ενώ άλλοι το βρήκαν «περίεργο».
«Βάζουμε designer labels στα 7 θαύματα του κόσμου; Αν ναι, θέλω να εισιτήριο για φύγω από τον πλανήτη», έγραψε ένας χρήστης, ενώ άλλος σχολίασε: «Θέλετε να γιορτάσετε το Σεληνιακό Νέο Έτος της Κίνας και το πρώτο πράγμα που κάνετε είναι να βάλετε ένα πράσινο χαλί στο Σινικό Τείχος; Πράσινο; Για το Σεληνιακό Νέο Έτος; Ποιος το ενέκρινε;».
«Αυτό είναι απαίσιο. Εκπλήσσομαι που το επέτρεψε η κινεζική κυβέρνηση, ανεξαρτήτου δωρεάς ή όχι», «Απίστευτα χαζό», «WTF», «Αυτό είναι ασέβεια», είναι μερικά ακόμη σχόλια.
Με πληροφορίες WWD & Highsnobiety