Η Tapestry Inc., στην οποία ανήκει η Kate Spade and Coach, ανακοίνωσε σήμερα ότι εξαγοράζει την Capri Holdings, τη μητρική εταιρεία των Michael Kors, Versace και Jimmy Choo.
Η συμφωνία της Tapestry για την Capri Holdings των Michael Kors και Versace των 8,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να τους βοηθήσει να σταθούν πιο δυναμικά απέναντι στους ευρωπαίους ανταγωνιστές τους.
Μόλις κλείσει η συμφωνία, η οποία έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2024, η «νέα» επιχείρηση θα αποτελείται από «έξι οίκους με παγκόσμια εμβέλεια», ανακοίνωσαν οι εταιρείες, με προβλεπόμενες ετήσιες πωλήσεις άνω των 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε περισσότερες από 75 χώρες. Οι εταιρείες προβλέπουν εξοικονόμηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων από συνέργειες εντός τριών ετών από το κλείσιμο της συμφωνίας.
«Ο συνδυασμός των Coach, Kate Spade και Stuart Weitzman μαζί με τους Versace, Jimmy Choo και Michael Kors δημιουργεί έναν νέο πανίσχυρο παγκόσμιο πολυτελή οίκο, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία για να αυξήσουμε την αξία για τους καταναλωτές, τους υπαλλήλους, τις κοινότητες και τους μετόχους μας σε όλο τον κόσμο», ανέφερε σε δήλωση ο διευθύνων σύμβουλος της Tapestry.
Σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, οι μέτοχοι της Capri θα λάβουν 57 δολάρια ανά μετοχή. Η μετοχή αυξήθηκε κατά 60% στις προκαταρκτικές συναλλαγές, ενώ οι μετοχές της Tapestry παρέμειναν σταθερές.
Και οι δύο εταιρείες έχουν αλλάξει τα ονόματα των μητρικών τους (εταιρειών) τα τελευταία χρόνια καθώς αύξησαν το χαρτοφυλάκιό τους με επωνυμίες μόδας. Η Coach άλλαξε το μητρικό της όνομα σε Tapestry το 2017 και ο Michael Kors μεταπήδησε στην Capri αφού αγόρασε τον Versace το 2018. Ωστόσο, οι εταιρείες δεν είπαν εάν το όνομα Tapestry θα διατηρηθεί μετά το κλείσιμο της εξαγοράς.
Η ανακοίνωση της Πέμπτης ήταν ένα λογικό βήμα για τους οίκους, επειδή και οι δύο επεκτείνονται τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με τον Neil Saunders, διευθύνοντα σύμβουλο της GlobalData.
«Η λογική πίσω από κάθε συμφωνία είναι να λειτουργούν ως ομάδες όπως η LVMH και η Kering, οι οποίες είναι εξαιρετικά επιτυχημένες στη δημιουργία εμπορικών σημάτων που απευθύνονται σε διαφορετικά τμήματα της αγοράς», είπε. Ωστόσο, οι δαπάνες για είδη πολυτελείας έχουν επιβραδυνθεί τα τελευταία τρίμηνα, ειδικά στις ΗΠΑ. Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι «οι πελάτες δεν ψωνίζουν όσο παλιά», καθώς οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
Αυτά τα προειδοποιητικά σημάδια «άσκησαν πίεση στην Tapestry και την Capri, που και οι δύο προσβλέπουν τώρα στις διεθνείς αγορές για να ενισχύσουν την ανάπτυξη», είπε ο Saunders.
Με πληροφορίες του CNN