Κρις Έβανς: Απενεργοποιεί Twitter και Instagram - «Τα λέμε σύντομα»

Κρις Έβανς: Απενεργοποιεί Twitter και Instagram - «Τα λέμε σύντομα» Facebook Twitter
Φωτ.: teamcevans / Instagram
0

O Κρις Έβανς απενεργοποίησε τόσο τους λογαριασμούς του στο Instagram όσο και στο Twitter.

Ειδικότερα, ο Κρις Έβανς μέσω μηνύματος στο Instagram εξήγησε ότι αισθάνεται «την ικανότητά του να κάθεται και να είναι παρών και να διαβάζει βιβλία και να βλέπει ταινίες, ακόμα και να αναζητά την παρέα των ανθρώπων που αγαπά, να διαβρώνεται», εξαιτίας του χρόνου του στην οθόνη.

Ο Αμερικανός ηθοποιός συμπλήρωσε πως «θα κάνω ένα διάλειμμα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για λίγο καιρό», με τους θαυμαστές του να μοιράζονται τη συγκεκριμένη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Δεν είμαι σίγουρος γιατί κάνω μια μεγάλη δήλωση γι' αυτό, απλά νομίζω ότι είναι δύσκολο να ξεφύγω από έναν κύκλο που έχω αρχίσει να τον βρίσκω λίγο εθιστικό και αυτό είναι μια δέσμευση που αναλαμβάνω απέναντι στον εαυτό μου».

Ο ηθοποιός κατέθεσε τις ευχαριστίες του προς όλους γράφοντας «σας ευχαριστώ όλους που λέτε τόσο ωραία πράγματα όλη την ώρα. Το εκτιμώ τόσο πολύ, αλλά πρέπει να διαβάσω τις σκέψεις των αγνώστων για λίγο, δεν είμαι πραγματικά σίγουρος ότι αυτό το πράγμα είναι πολύ καλό για κανέναν μας».

Κρις Έβανς: Απενεργοποιεί Twitter και Instagram - «Τα λέμε σύντομα» Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram

Αξίζει να αναφερθεί πως ο Κρις Έβανς ήταν πιο συγκεκριμένος με το τελευταίο του tweet. «...χαρίζω στον εαυτό μου ένα καλοκαίρι με λιγότερο χρόνο στην οθόνη, οπότε κάνω ένα μικρό διάλειμμα από το Twitter και το IG. Τα λέμε σύντομα! Με πολλή αγάπη!».

Κρις Έβανς: Απενεργοποιεί Twitter και Instagram - «Τα λέμε σύντομα» Facebook Twitter
Φωτ.: Twitter

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM