«Λένε ότι τα αγόρια δεν κάνει να έχουν μακριά μαλλιά»: η διαφήμιση που έσπασε καρδιές φέτος στις Κάννες

3

«Λένε ότι τα αγόρια πρέπει να έχουν τα μαλλιά τους κοντά. Τι γίνεται, όμως, όταν ένα αγόρι δεν θέλει να είναι αγόρι; Με τόσα παιχνίδια γύρω σου να παίξεις, εσύ μπορεί να κάνεις μια διαφορετική επιλογή. Αλλά υπήρξαν και φορές που δεν είχες επιλογή. 

- Γιατί τους αφήνεις να σε πειράζουν; Είσαι άντρας ή όχι; Θα σε μάθω να υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου!

Και τότε ο κόσμος σου χωρίζεται στα δύο. Στο γυμνάσιο θα περίμενες να μεγαλώσουν τόσο ώστε να φτάσουν στο ύψος των ματιών σου. Στον ένα κόσμο του σχολείου είσαι εσύ, είσαι ο εαυτός σου, περνάς καλά. Αλλά είναι ο άλλος κόσμος στο οποίο ο πατέρας σου θέλει να ανήκεις. Και καταρρέεις. 

Δεν θα μπορούσες να το κάνεις πιο εύκολο όλο αυτό για 'σένα; Κόβοντας τα μαλλιά σου, θα έκανες τον πατέρα σου ευτυχισμένο. Αλλά κοίτα τι έκανες: ακριβώς το αντίθετο; Γιατί δεν τα έκοβες; Ήταν μόνο μαλλιά. Κατάλαβες ότι με το να είσαι ο εαυτός σου θα πλήγωνες αυτούς που αγαπάς περισσότερο; 

Ποτέ δεν ρώτησα τον πατέρα μου τι του κόστιζε να έχει έναν γιο σαν κι εμένα. Κρυβόμουν, προσποιούμουν, έλεγα ψέματα, ελπίζοντας ότι κάποια μέρα, κάπως θα το καταλάβει, θα το μάθει και θα με αποδεχθεί ακριβώς όπως είμαι.

- Ό,τι κι αν γίνει, θα είσαι το παιδί μου!».

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σαμπουάν για την αγορά της Ταϊλάνδης απέσπασε Χρυσό Λέοντα στο Φεστιβάλ Καννών για το πρωτότυπο σενάριο της, απολύτως ευαισθητοποιημένο πάνω στο θέμα της αποδοχής της διαφορετικότητας και της στήριξης transgender παιδιών από τους γονείς τους. 

   

Διεθνή
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση Νετανιάχου - Ρούμπιο: «Είμαστε σε πλήρη συντονισμό με τον Τραμπ για τη Γάζα, κύρια πηγή αστάθειας το Ιράν»

Διεθνή / Συνάντηση Νετανιάχου - Ρούμπιο: «Είμαστε σε πλήρη συντονισμό με τον Τραμπ για τη Γάζα, κύρια πηγή αστάθειας το Ιράν»

Η συνάντηση έγινε μία ημέρα μετά την ανταλλαγή τριών ομήρων της Χαμάς που κρατούνταν στη Λωρίδα της Γάζας με 369 Παλαιστίνιους φυλακισμένους
LIFO NEWSROOM
Αυστρία: Ισλαμιστική επίθεση με μαχαίρι που σκότωσε 14χρονο - «Ο δράστης γελούσε μετά»

Διεθνή / Αυστρία: Ισλαμιστική η επίθεση με μαχαίρι - Ο δράστης γελούσε δυνατά αφού σκότωσε τον 14χρονο

Πλήθος αναρτήσεων στο X με τη φωτογραφία στην οποία λέγεται ότι είναι ο 23χρονος δράστης - Εμφανίζεται να γελάει, αφού μαχαίρωσε συνολικά έξι άτομα και σκότωσε το ένα
LIFO NEWSROOM
Ο Jay - Z για τη μήνυση ότι βίασε ανήλικη: Κατατέθηκε επίτηδες στην πρεμιέρα της κόρης μου

Διεθνή / Ο Jay - Z για τη μήνυση ότι βίασε ανήλικη: Κατατέθηκε επίτηδες στην πρεμιέρα της κόρης μου

«Αισθάνθηκα ότι μου έβαζαν το πιστόλι στον κρόταφο», δήλωσε μετά την απόφαση της γυναίκας που τον κατηγόρησε για τον βιασμό της σε εφηβική ηλικία, να αποσύρει τη μήνυση
LIFO NEWSROOM
Ρούτε: «Οι Ευρωπαίοι πρέπει να αποδείξουν τη χρησιμότητά τους» για να έχουν λόγο στις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ - Ρωσίας

Διεθνή / Ρούτε: «Οι Ευρωπαίοι πρέπει να αποδείξουν τη χρησιμότητά τους» για να έχουν λόγο στις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ - Ρωσίας

Ο Ρούτε διαμήνυσε ότι η Ρωσία δεν θα τολμήσει να επιτεθεί σε χώρα-μέλος του ΝΑΤΟ, προειδοποιώντας ότι σε μια τέτοια περίπτωση η Συμμαχία θα απαντήσει με ολοκληρωτική επίθεση
LIFO NEWSROOM
Σερβία: Ο Βούτσιτς διαμηνύει «αποτυχία της έγχρωμης επανάστασης» – Κλιμακώνονται οι φοιτητικές διαδηλώσεις

Διεθνή / Σερβία: Ο Βούτσιτς διαμηνύει «αποτυχία της έγχρωμης επανάστασης» – Κλιμακώνονται οι φοιτητικές διαδηλώσεις

Την ίδια ώρα, δεκάδες χιλιάδες φοιτητές και πολίτες συνεχίζουν τον αποκλεισμό του Κραγκούγιεβατς, σε μια διαμαρτυρία που κορυφώνεται μετά από τρεις μήνες κινητοποιήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Ο,τι και να είσαι, εγώ θα σε αγαπώ αρκεί να είσαι πετυχημένος/πετυχημένη. Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει η διαφήμιση. Αν δεν έπαιρνε το βραβείο και τη δόξα, θα τα έλεγε αυτά ο πατέρας της διαφήμισης;
Όσο κι αν η διαφήμιση είναι αυτό που είναι, δηλαδή ένας τρόπος να σε παρακινήσει να καταναλώσεις (και μάλλον να υπερκαταναλώσεις), προτιμάω αυτού του τύπου τις διαφημίσεις από εκείνες που προωθούν ρατσιστικά ή σεξιστικά στερεότυπα, καθώς και από εκείνες που αναπαράγουν μια αφόρητη κοινοτοπία. Μάλιστα, έχω δει δύο απίστευτα καλές διαφημίσεις που με έκαναν να χαμογελάσω και μου έφτιαξαν τη μέρα, ενώ ταυτόχρονο προωθούσαν και ένα θετικό μήνυμα πέρα από την προώθηση της συγκεκριμένης μάρκας.
Μικρές ως μεσαίες δόσεις καχυποψίας και κυνισμού αποτελούν σωτήρια έως χρήσιμη μέθοδο επιβίωσης στον σύγχρονο κόσμο. Η υπερβολική τους δόση όμως μετατρέπεται σε ένα πανίσχυρο ναρκωτικό που σε αποκόπτει εντελώς από την πραγματικότητα και από τον κόσμο.