Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines Facebook Twitter
2
Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines Facebook Twitter

Το να εργάζεται κάποια ως αεροσυνοδός ή κάποιος ως ιπτάμενος στις αερογραμμές Malaysian Airlines, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, oι κανόνες είναι πολύ αυστηροί, οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι απόλυτα πειθαρχημένοι και η εμφάνιση τους να θυμίζει λίγο-πολύ καλλιστεία.


Το πλήρωμα, εν ολίγοις, είναι άρτια εκπαιδευμένο και έχει την τέλεια συμπεριφορά και εικόνα.
Όπως μάλιστα αναφέρει ο μάνατζερ των Malaysian Airlines, Chang Chin Kwang, «μια σωστή προετοιμασία καταλήγει στο να νιώθουν άνετα οι επιβάτες και να μένουν ευχαριστημένοι από το πλήρωμα και την εταιρία».


Συγκεκριμένα, το πλήρωμα για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της εταιρίας θα πρέπει να κατανοήσει πλήρως τις απαιτήσεις της, οι οποίες ξεκινούν από τα μαλλιά και το μακιγιάζ και φτάνουν μέχρι το βάρος και την ομιλία του κάθε εργαζόμενου. Η δε προετοιμασία για μια πτήση απαιτεί αρκετές ώρες...


Δείτε τους 7 κανονισμούς που ισχύουν για το πλήρωμα των Μαλαισιανών αερογραμμών πριν μπει στο αεροπλάνο:

1) Μείνε αδύνατος/η
Δυο φορές το χρόνο τα μέλη του πληρώματος περνούν από συγκεκριμένες εξετάσεις. Αν κάποιο μέλος του πληρώματος ξεπεράσει τα αποδεκτά όρια, θα πρέπει να εξεταστεί ξανά μέσα σε ένα μήνα, έτσι ώστε να μπει σε αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας.

2) Περπάτα όπως θα έκανε ένα μοντέλο
Το πλήρωμα πρέπει να μάθει να περπατάει σα να βρίσκεται στην πασαρέλα.

3) Μαλλιά
Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες, λίγο πριν την πτήση αφήνονται στα χέρια έμπειρων κομμωτών οι οποίοι μάλιστα εφαρμόζουν το στυλ που έχει προτείνει η εταιρία.

4) Να είστε καλαίσθητοι
Όσον αφορά στο μακιγιάζ, είναι στη διακριτική ευχέρεια της καθεμιάς αεροσυνοδού να επιλέξει τη σκιά ματιών που θέλει να χρησιμοποιήσει. Αρκεί να ταιριάζει με τα χρώματα των ρούχων της εταιρίας.

5) «Παρακαλώ περάστε μου το αλάτι»

Τα μέλη του πληρώματος εκπαιδεύονται αυστηρά στο... savoir vivre ενός γεύματος. Και μάλιστα όχι για τη διάρκεια της πτήσης, αλλά για όταν θα βρίσκονται σε transit ή θα γευματίζουν σε κάποιο ξενοδοχείο ή εστιατόριο.

6) Αξεσουάρ
Επιτρέπονται τα ρολόγια αλλά η διάμετρος αυτών δε θα πρέπει να ξεπερνά το 1.5 cm για τις γυναίκες και το 1.8cm για τους άνδρες. Επιτρέπεται να φοριούνται μόνο δύο δαχτυλίδια και όχι στο ίδιο δάχτυλό.

7) Ομιλία
Τα μέλη του πληρώματος ενθαρρύνονται στο να μιλάνε με τη φυσική τους προφορά, για να μη γελοιοποιούνται προσπαθώντας να μιμηθούν την αγγλική ή αμερικανική προφορά.

Τέλος, το πλήρωμα πριν επιβιβαστεί στο αεροσκάφος, ελέγχεται για την εμφάνιση του από έμπειρο στυλίστα.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο πατέρας του Έλον Μασκ λέει ότι το να κάνεις παιδιά πρέπει να μοιάζει περισσότερο με την εκτροφή αλόγων

Διεθνή / Ο πατέρας του Έλον Μασκ λέει ότι το να κάνεις παιδιά πρέπει να μοιάζει περισσότερο με την εκτροφή αλόγων

Η θεωρία του προναταλισμού και η ανησυχία για ροπή προς την ευγονική - Τι λέει ο πατέρας του Έλον Μασκ για τα καθαρόαιμα άλογα που εκτρέφονται στο Τσέλτενχαμ και η εξαγγελία Τραμπ για δωρεάν εξωσωματική γονιμοποίηση σε όποιον τη χρειάζεται
LIFO NEWSROOM
«Η επίδειξη της ΛΟΑΤΚΙ+ σημαίας στα ερείπια της Γάζας είναι προσβλητική για κάθε γκέι άνθρωπο στον πλανήτη»

Lgbtqi+ / «Η επίδειξη της ΛΟΑΤΚΙ+ σημαίας στα ερείπια της Γάζας είναι προσβλητική για κάθε γκέι άνθρωπο στον πλανήτη»

Προδοσία ή διαπόμπευση; Η σκηνοθέτρια Ντίμα Χαμντάν παρουσιάζει στη βραβευμένη ταινία της «Blood like Water» τον τρόπο με τον οποίο οι ισραηλινές υπηρεσίες εκβιάζουν τους γκέι Παλαιστίνιους στη Δυτική Όχθη.
THE LIFO TEAM
Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Διεθνή / Επιφυλακτικότητα για την κατάπαυση πυρός στον Λίβανο: Σαν το παραμύθι «ο Πέτρος κι ο λύκος», λέει αναλυτής

Η συμφωνία κατάπαυσης του πυρός μεταξύ του Ισραήλ και της Χεζμπολάχ είναι γεμάτη με «ναρκοπέδια» και ο κίνδυνος να καταρρεύσει είναι «υψηλός», δηλώνουν ειδικοί αναλυτές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Καλά, ας φροντίσουν πρώτα την ασφάλεια των πτήσεων (το ένα ακόμα το ψάχνουν, το άλλο,για οικονομία στα καύσιμα, περνούσε πάνω απο την Ουκρανία), και μετά ας κοιτάξουν τα μαλλιά και τα νύχια.