Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines

Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines Facebook Twitter
2
Πόσο δύσκολο είναι να είσαι αεροσυνοδός στην Malaysian Airlines Facebook Twitter

Το να εργάζεται κάποια ως αεροσυνοδός ή κάποιος ως ιπτάμενος στις αερογραμμές Malaysian Airlines, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Business Insider, oι κανόνες είναι πολύ αυστηροί, οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι απόλυτα πειθαρχημένοι και η εμφάνιση τους να θυμίζει λίγο-πολύ καλλιστεία.


Το πλήρωμα, εν ολίγοις, είναι άρτια εκπαιδευμένο και έχει την τέλεια συμπεριφορά και εικόνα.
Όπως μάλιστα αναφέρει ο μάνατζερ των Malaysian Airlines, Chang Chin Kwang, «μια σωστή προετοιμασία καταλήγει στο να νιώθουν άνετα οι επιβάτες και να μένουν ευχαριστημένοι από το πλήρωμα και την εταιρία».


Συγκεκριμένα, το πλήρωμα για να ανταποκριθεί στις προσδοκίες της εταιρίας θα πρέπει να κατανοήσει πλήρως τις απαιτήσεις της, οι οποίες ξεκινούν από τα μαλλιά και το μακιγιάζ και φτάνουν μέχρι το βάρος και την ομιλία του κάθε εργαζόμενου. Η δε προετοιμασία για μια πτήση απαιτεί αρκετές ώρες...


Δείτε τους 7 κανονισμούς που ισχύουν για το πλήρωμα των Μαλαισιανών αερογραμμών πριν μπει στο αεροπλάνο:

1) Μείνε αδύνατος/η
Δυο φορές το χρόνο τα μέλη του πληρώματος περνούν από συγκεκριμένες εξετάσεις. Αν κάποιο μέλος του πληρώματος ξεπεράσει τα αποδεκτά όρια, θα πρέπει να εξεταστεί ξανά μέσα σε ένα μήνα, έτσι ώστε να μπει σε αυστηρό πρόγραμμα δίαιτας.

2) Περπάτα όπως θα έκανε ένα μοντέλο
Το πλήρωμα πρέπει να μάθει να περπατάει σα να βρίσκεται στην πασαρέλα.

3) Μαλλιά
Τόσο οι άνδρες όσο και οι γυναίκες, λίγο πριν την πτήση αφήνονται στα χέρια έμπειρων κομμωτών οι οποίοι μάλιστα εφαρμόζουν το στυλ που έχει προτείνει η εταιρία.

4) Να είστε καλαίσθητοι
Όσον αφορά στο μακιγιάζ, είναι στη διακριτική ευχέρεια της καθεμιάς αεροσυνοδού να επιλέξει τη σκιά ματιών που θέλει να χρησιμοποιήσει. Αρκεί να ταιριάζει με τα χρώματα των ρούχων της εταιρίας.

5) «Παρακαλώ περάστε μου το αλάτι»

Τα μέλη του πληρώματος εκπαιδεύονται αυστηρά στο... savoir vivre ενός γεύματος. Και μάλιστα όχι για τη διάρκεια της πτήσης, αλλά για όταν θα βρίσκονται σε transit ή θα γευματίζουν σε κάποιο ξενοδοχείο ή εστιατόριο.

6) Αξεσουάρ
Επιτρέπονται τα ρολόγια αλλά η διάμετρος αυτών δε θα πρέπει να ξεπερνά το 1.5 cm για τις γυναίκες και το 1.8cm για τους άνδρες. Επιτρέπεται να φοριούνται μόνο δύο δαχτυλίδια και όχι στο ίδιο δάχτυλό.

7) Ομιλία
Τα μέλη του πληρώματος ενθαρρύνονται στο να μιλάνε με τη φυσική τους προφορά, για να μη γελοιοποιούνται προσπαθώντας να μιμηθούν την αγγλική ή αμερικανική προφορά.

Τέλος, το πλήρωμα πριν επιβιβαστεί στο αεροσκάφος, ελέγχεται για την εμφάνιση του από έμπειρο στυλίστα.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βούτσιτς για τα επεισόδια στο κοινοβούλιο: «Έφεραν καπνογόνα κρυμμένα στα εσώρουχά τους»

Διεθνή / Βούτσιτς για τα επεισόδια στο κοινοβούλιο: «Έφεραν καπνογόνα κρυμμένα στα εσώρουχά τους»

Ο Βούτσιτς αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην περίπτωση της Σόνια Ίλιτς, μιας εγκύου οκτώ μηνών, η οποία τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια των επεισοδίων χαρακτηρίζοντας το αγέννητο παιδί ως «σύμβολο της νίκης ενάντια στην έγχρωμη επανάσταση»
LIFO NEWSROOM
Τριντό: «Είμαστε Καναδοί, θα παλέψουμε και θα νικήσουμε» - Ανακοίνωσε αντίμετρα στους δασμούς του Τραμπ

Διεθνή / Τριντό: «Είμαστε Καναδοί, θα παλέψουμε και θα νικήσουμε» - Ανακοίνωσε αντίμετρα στους δασμούς του Τραμπ

«Ο Καναδάς δεν θα γίνει ποτέ η 51η πολιτεία των Ηνωμένων Πολιτειών», δήλωσε κατηγορηματικά, εκφράζοντας αβεβαιότητα για το αν υπάρχουν διαπραγματευτικά περιθώρια με την Ουάσινγκτον
LIFO NEWSROOM
Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

Διεθνή / Τζέι Ντι Βανς: 20.000 στρατιώτες από μία τυχαία χώρα δεν θα διασφαλίσουν την ειρήνη στην Ουκρανία

«Αν θέλεις να διασφαλίσεις ότι ο Βλαντιμίρ Πούτιν δεν θα εισβάλει ξανά στην Ουκρανία, η καλύτερη εγγύηση ασφαλείας είναι να προσφέρεις στους Αμερικανούς οικονομικό όφελος στο μέλλον της Ουκρανίας» υποστήριξε ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Καλά, ας φροντίσουν πρώτα την ασφάλεια των πτήσεων (το ένα ακόμα το ψάχνουν, το άλλο,για οικονομία στα καύσιμα, περνούσε πάνω απο την Ουκρανία), και μετά ας κοιτάξουν τα μαλλιά και τα νύχια.