Έπειτα από τέσσερα χρόνια, το ετήσιο σόου της Victoria’s Secret επιστρέφει φέτος, αλλά σε μια νέα εκδοχή, σύμφωνα με την εταιρεία.
Η επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret με τα σουπερμόντελ ντυμένα με εσώρουχα και φορώντας τα φτερά των «αγγέλων» έχει αποτελέσει αντικείμενο κριτικής στο παρελθόν, τόσο για την προβολή μη ρεαλιστικών προτύπων σώματος, όπως και για την έλλειψη διαφορετικότητας.
Την προηγούμενη εβδομάδα, κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Τίμοθι Τζόνσον, προανήγγειλε την επιστροφή του σόου φέτος, σε μια «νέα εκδοχή».
Μέχρι στιγμής η Victoria’s Secret δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το τι ακριβώς σημαίνει η «νέα εκδοχή» του σόου της. Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε πως αυτό θα αλλάξει ώστε «να αντικατοπτρίζει το ποιοι είμαστε σήμερα».
Victoria’s Secret: Η ακύρωση του σόου
Η L Brands- που έως το 2021 ήταν η μητρική εταιρεία της Victoria Secret- ακύρωσε το σόου τον Νοέμβριο του 2019, εξαιτίας ενός συνδυασμού παραγόντων.
Από τα 12 εκατομμύρια του 2001, οι τηλεθεατές του σόου είχαν πέσει σε 3,3 εκατ. το 2018, καθώς μειωνόταν το καταναλωτικό ενδιαφέρον για την περιορισμένη και συχνά υπερβολική άποψη της εταιρείας για τη θηλυκή σεξουαλικότητα.
Παράλληλα, ο Λες Βέξνερ- διευθύνων σύμβουλος της L Brand- ήταν στο στόχαστρο για τις σχέσεις του με τον Τζέφρι Έπσταϊν. Έρευνα των New York Times διαπίστωσε πως ο Έπσταϊν είχε εκμεταλλευθεί τη σχέση του με τη Victoria’s Secret προκειμένου να εμφανίζεται ως άνθρωπος που στρατολογούσε μοντέλα. Έτσι, καλούσε νεαρές γυναίκες σε δωμάτιο ξενοδοχείου, οι οποίες έπεφταν θύμα επίθεσης.
Ο Βέξνερ είχε υποστηρίξει πως δεν γνώριζε τα εγκλήματα για τα οποία κατηγορούνταν ο Έπσταϊν, ο οποίος αυτοκτόνησε στο κελί του τον Ιούλιο του 2019 προτού δικαστεί.
Με πληροφορίες από Washington Post