Το Twitter απαγορεύει τις διαφημίσεις οι οποίες αντίκεινται στα επιστημονικώς αποδεδειγμένα όσον αφορά στην κλιματική αλλαγή, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την Παρασκευή, ανήμερα της Ημέρας της Γης.
«Θεωρούμε πως ο αρνητισμός του κλίματος δεν θα πρέπει να γίνεται αντικείμενο κέρδους στο Twitter και ότι οι παραπλανητικές διαφημίσεις δεν θα πρέπει να αποσπούν την προσοχή από τις σημαντικές συζητήσεις σχετικά με την κλιματική κρίση» ανέφερε η εταιρεία.
Το Twitter, όμως, δεν διευκρίνισε εάν θα διαγράψει ή θα απαγορεύει λογαριασμούς ή χρήστες που διασπείρουν ψευδείς ειδήσεις για το κλίμα.
Δεσμεύτηκε πως εργάζεται ώστε να παρέχει πιο «αξιόπιστο και έγκυρο περιεχόμενο» σε συζητήσεις επί του θέματος στην πλατφόρμα του.
Αναφέρθηκε, δε, και στη σύσταση της Διακυβερνητικής Επιτροπής για την Κλιματική Αλλαγή για «άμεση και ουσιαστική μείωση των εκπομπών» για την καταπολέμηση των επιπτώσεων της υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Η κίνηση αυτή του Twitter έρχεται ύστερα από την απόφαση του Pinterest να απαγορεύσει στους χρήστες να αναρτούν ψευδές περιεχόμενο για την κλιματική κρίση αλλά και να διαγράψει κάθε σχετικό post άμεσα.
Πέρσι, η Google είχε ανακοινώσει την απαγόρευση διαφημίσεων που διασπείρουν fake news για το κλίμα, αλλά και «μπλόκαρε» διαφημίσεις αρνητών της κρίσης.
Χθες, η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοίνωσε νέο ρυθμιστικό πλαίσιο μέσω του οποίου οι μεγάλες online πλατφόρμες -μεταξύ αυτών Facebook, Google, Twitter- καλούνται να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου.
Με πληροφορίες από CNN