Ξενοδοχείο χρέωσε ακριβότερα πελάτες που του έκαναν κακή κριτική στο TripAdvisor

Ξενοδοχείο χρέωσε ακριβότερα πελάτες που του έκαναν κακή κριτική στο TripAdvisor Facebook Twitter
4

Πιο ακριβά πλήρωσε ζευγάρι την διαμονή του σε αγγλικό ξενοδοχείο, μετά την κακή κριτική που έκανε στην επιχείρηση, γράφοντας στο TripAdvisor.

Οι ιδιοκτήτες του ξενοδοχείου Broadway του Μπλάκπουλ χρέωσαν την πιστωτική κάρτα του ζευγαριού, με 100 λίρες μετά την περιγραφή από τον Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν του ξενοδοχείουτους ως ως "μια σάπια, βρομερή καλύβα".

Το ζευγάρι προσπαθεί τώρα να πάρει πίσω τα χρήματα τους με τη βοήθεια της τουριστικής βιομηχανίας, όμως το ξενοδοχείο δεν τα δίνει και προειδοποιεί τους μελλοντικούς πελάτες του ότι το ίδιο θα συμβεί και σε εκείνους αν υπάρξει κακή κριτική στον ιστότοπο.

Τα πράγματα πάντως για το Broadway δεν είναι γενικώς καλά αφού υπήρξαν και άλλοι πελάτες που έκαναν παρόμοια κριτική ενώ βρίσκεται στην 858ή θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Διεθνή / «Βοηθήστε το κορίτσι»: Πώς τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα βγάζουν κέρδος προωθώντας τον μισογυνισμό

Οι διαφημίσεις παιχνιδιών για κινητά φαίνεται να χρησιμοποιούν θέματα ενδοοικογενειακής κακοποίησης, εξευτελισμού και μισογυνισμού για να προωθήσουν τα downloads
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
συμφωνω! απιστευτη ειδηση..κι ομως..το trip advisor αλλα και το booking ειναι τεραστιες εταιριες, εξαιρετικα κερδοφορες, ουσιαστικα μονοκρατοριεσ, ο καθενας μπορει να γραψει ο,τι θελει, χωρις καμια αποδειξη για τους ισχυρισμους του..
Καταχωρείς την απόδειξη. Μπες και βάλε τη χειρότερη κριτική για το καλύτερο ξενοδοχείο. Εσένα θα δούνε ή τους υπόλοιπους 100? Ψηφίζουν αν το σχόλιο ήταν χρήσιμο κτλ. Τα σοβαρά ξενοδοχεία απαντάνε κιόλας αν κάτι ήταν αρνητικό