Ο Χρήστος πρέπει να χωρίσει τις ερωμένες του για να μην πεθάνει

Ο Χρήστος πρέπει να χωρίσει τις ερωμένες του για να μην πεθάνει Facebook Twitter
Ο Χρήστος μπλέκει σε ένα θανάσιμο ερωτικό παιχνίδι. Κάτω από αντίξοες συνθήκες πρέπει να χωρίσει τις τρεις ερωμένες του...
0

Τί είναι τα ΡαΚούν;
Ρακούν: «Πολυπράγμον, μεθοδικό και έξυπνο, το ρακούν είναι αξιαγάπητο κατοικίδιο κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής του, ενώ όσο μεγαλώνει γίνεται νευρικό και οξύθυμο. Λόγω της ιδιαίτερης αδυναμίας του για αυγά νεοσσούς, καλαμπόκι και πεπόνια προκαλεί καταστροφές στη γεωργία και την ορνιθοτροφία. To κυνηγούν τόσο για τη γούνα του όσο και για τη σάρκα του. Όταν δέχεται επίθεση, το ρακούν αγωνίζεται με όλες του τις δυνάμεις». Από τη Wikipedia.

Γιατί ΡαΚούν;
Γιατί έτσι. Το «Κουν» από τη δραματική σχολή του Θεάτρου Τέχνης «Καρόλου Κουν», της οποίας είμαστε όλοι απόφοιτοι. Το ΡαΚούν προέκυψε ως λογοπαίγνιο, την πραγματική του σημασία αναζητούμε ακόμα.

Σε μια εποχή που το θέατρο και οι ιδέες έχουν αρχίσει να επαναλαμβάνονται, θέλουμε να πιστεύουμε πως έρχεται μια ομάδα με πέντε νέα πρόσωπα που βλέπουν το θέατρο αλλιώς.

Πότε δημιουργήθηκε η ομάδα και τί έχετε κάνει ως τώρα;
Γνωριστήκαμε ένα θλιβερό φθινοπωρινό πρωινό στο κυλικείο της δραματικής σχολής και συνειδητοποιήσαμε πως ήμασταν ήδη συμμαθητές δυο χρόνια. Η ομάδα δημιουργήθηκε στα μέσα του τρίτου έτους της σχολής. Δηλώσαμε συμμετοχή στο Bob Festival 2014 του Bios, το κερδίσαμε και μας δόθηκε ο χώρος για να ανεβάσουμε το Honeymoon. Μέχρι τώρα δεν έχουμε κάνει απολύτως τίποτε άλλο.

Τι καινούργιο φέρνει η ομάδα σας;
Σε μια εποχή που το θέατρο και οι ιδέες έχουν αρχίσει να επαναλαμβάνονται, θέλουμε να πιστεύουμε πως έρχεται μια ομάδα με πέντε νέα πρόσωπα που βλέπουν το θέατρο αλλιώς. Λίγο χιούμορ, πολλή αλήθεια και όλα αυτά κλείνοντας το μάτι στην παράδοση.

Ο Χρήστος πρέπει να χωρίσει τις ερωμένες του για να μην πεθάνει Facebook Twitter
Το ΡαΚούν προέκυψε ως λογοπαίγνιο, την πραγματική του σημασία αναζητούμε ακόμα...

Περιγράψτε μου την υπόθεση του Honeymoon που θα παρουσιάσετε στο Bios.
Είναι καλοκαίρι. Ο Χρήστος μπλέκει σε ένα θανάσιμο ερωτικό παιχνίδι. Κάτω από αντίξοες συνθήκες πρέπει να χωρίσει τις τρεις ερωμένες του. Αν δεν φέρει την αποστολή εις πέρας, θα πεθάνει. Μέσα σε όλα αυτά, προκύπτει μια ακρόαση ενώπιον του κοινού. Και μια ψυχανάλυση. Συνδετικός κρίκος όλων η αγάπη. Αυτό.


Ποιοι είναι οι συντελεστές της παράστασης;
Τη σύλληψη του σεναρίου και το κείμενο υπογράφει συνολικά η ομάδα. Στη σκηνοθεσία και τους φωτισμούς είναι ο Γιάννης Κόκας, στα σκηνικά/κοστούμια η Ιζαμπέλα Μπαλτασαβιά και παίζουν οι Σελήνα Διαμαντοπούλου, Χρήστος Καρασαββίδης, Ιζαμπέλα Μπαλτσαβιά, Δώρα Παρδάλη.

Ο Χρήστος πρέπει να χωρίσει τις ερωμένες του για να μην πεθάνει Facebook Twitter
Γνωριστήκαμε ένα θλιβερό φθινοπωρινό πρωινό στο κυλικείο της δραματικής σχολής και συνειδητοποιήσαμε πως ήμασταν ήδη συμμαθητές δυο χρόνια...


Ως πότε θα παίζετε;
Ξεκινάμε στις 9 Οκτωβρίου και θα είμαστε στο Bios κάθε Πέμπτη με Κυριακή στις 20:30 έως και τις 26 Οκτωβρίου.

Συνεντεύξεις
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

George Le Nonce: «Εκτός από τα φέικ νιουζ, υπάρχει η φέικ λογοτεχνία και η φέικ ποίηση»

Ποίηση / George Le Nonce: «Εκτός από τα fake news, υπάρχει η fake λογοτεχνία και ποίηση»

Με αφορμή την έκδοση του τέταρτου ποιητικού του βιβλίου, με τίτλο «Μαντείο», ο Εξαρχειώτης ποιητής μιλά για την πορεία του, την ποίηση –queer και μη–, και για την εποχή του Web 2.0, αποφεύγοντας την boomer-ίστικη νοοτροπία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ιωάννα - Μαρία Γκέρτσου: «Δεν ξέρω πώς είναι ο κόσμος για τα μη τυφλά άτομα. Για μένα είναι αυτός που αντιλαμβάνομαι»

Κοκέτα / Ιωάννα - Μαρία Γκέρτσου: «Δεν ξέρω πώς είναι ο κόσμος για τα μη τυφλά άτομα. Για μένα είναι αυτός που αντιλαμβάνομαι»

Η ψυχολόγος στην παιδοψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου παίδων «Αγία Σοφία» και συνιδρύτρια της πρώτης σχολής σκύλων οδηγών στη χώρα μας μιλά στην Κοκέτα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Διεθνή / «Μόνη πλέον λύση η δημιουργία ενός διεθνικού ομοσπονδιακού κράτους Ισραηλινών και Παλαιστινίων»

Από τις πιο έγκυρες πηγές αναφορικά με τα τεκταινόμενα στη Μέση Ανατολή, ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Πέτρος Παπακωνσταντίνου σχολιάζει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στην ισραηλινοπαλαιστινιακή σύγκρουση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Οπτική Γωνία / «Δεν χρειάζεται να έχει ένας αστυνομικός προοδευτικές ιδέες, προέχει να είναι επαγγελματίας»

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, Ανδρέας Τάκης, μιλά για την αστυνομική βία και αυθαιρεσία με αφορμή την έκδοση της έρευνας που συνέπεσε με τη δημοσιοποίηση της υπόθεσης του Μοχάμεντ Καμράν Ασίκ, ο οποίος βρέθηκε νεκρός στο τμήμα του Αγίου Παντελεήμονα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Lgbtqi+ / Νάνσυ Παπαθανασίου: Μια πρωτοπόρος της ψυχικής υγείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων στην Ελλάδα

Η κλινική ψυχολόγος και συνιδρύτρια του Orlando LGBT+ σε μια συγκινητική, διαφωτιστική και ενδυναμωτική συζήτηση για την πορεία που έχει διανύσει η εγχώρια ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, αλλά και η ίδια, προς την ορατότητα και για όσα ακόμα πρέπει να γίνουν για την ισότητα και την αποδοχή άμεσα, εδώ και τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Συνέντευξη / Φρέντης Μπελέρης: «Έχω έναν λόγο παραπάνω να σέβομαι τις ελευθερίες κάθε πολίτη»

Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας εξηγεί πώς πήρε το όνομά του, ποιο είναι το πρόβλημα με τις περιουσίες των Χειμαρριωτών, τι θα κάνει αν πάει στην Ευρωβουλή και δηλώνει πως θα υπερασπιζόταν με χαρά τα δικαιώματα oποιασδήποτε άλλης μειονότητας.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Κύρα Κάπη: «O Κυριάκος Μητσοτάκης δεν έχει προσποιηθεί ποτέ κάτι που δεν είναι»

Συνέντευξη / Κύρα Κάπη: H γυναίκα πίσω από το TikTok του πρωθυπουργού

Με αφορμή τη βράβευση της στα «Ermis Awards», η διευθύντρια Επικοινωνίας του πρωθυπουργού μιλά δημόσια για πρώτη φορά και περιγράφει το πώς διαμορφώνει τη δημόσια εικόνα του Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ απαντά για τα λάθη, την κριτική και τις δύσκολες στιγμές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Δημήτρης Παπαϊωάννου

Συνέντευξη / Δημήτρης Παπαϊωάννου: «Αυτή θα είναι η τελευταία μου φορά στη σκηνή»

Λίγο πριν εμφανιστεί ξανά στη σκηνή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών με το ΙΝΚ, ο Δημήτρης Παπαϊωάννου κάνει μια αναδρομή σε ολόκληρη την καριέρα του σε μια κουβέντα έξω απ’ τα δόντια με τον Δημήτρη Παπανικολάου, καθηγητή Νεοελληνικών και Πολιτισμικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, για το περιοδικό «Dust», την οποία αναδημοσιεύει σε αποκλειστικότητα η LiFO.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Βιβλίο / Χρήστος Μαρκογιαννάκης: «Στη Γαλλία είμαι δημιουργικά ελεύθερος, στην Ελλάδα όχι»

Τα νουάρ μυθιστορήματά του είναι από τα πιο αγαπημένα του γαλλικού αναγνωστικού κοινού: Ο βραβευμένος συγγραφέας και σύγχρονος μετρ του είδους σε μια συζήτηση για το «τέλειο έγκλημα» στη ζωή και στη λογοτεχνία.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στου ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

LGBTQI+ / Πέτρος Αϊβάζης: «Χρειάζεται αλληλεγγύη ανάμεσα στους ΛΟΑΤΚΙ+ που γερνούν, δεν βγαίνει αλλιώς»

Από τη σεξεργασία και τα drag shows στην Αμερική ως την τηλεόραση, το σινεμά και τον ΛΟΑΤΚΙ+ εθελοντισμό στην Αθήνα, η «Ελληνίδα Divine» είναι ένας γλυκύτατος άνθρωπος με γεμάτη ζωή και νοιάξιμο για τους άλλους seniors της κοινότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Οθόνες / Αργύρης Παυλίδης: Η φωνή των παιδικών μας χρόνων

Ηθοποιός, σκηνοθέτης, παρουσιαστής παιδικών εκπομπών όπως οι θρυλικοί «Κόκκινοι Γίγαντες, Άσπροι Νάνοι», πρωτοπόρος της μεταγλώττισης και η φωνή αγαπημένων μας ηρώων σε σειρές και ταινίες κινουμένων σχεδίων. O Αργύρης Παυλίδης σε μια εκ βαθέων συνέντευξη στη LiFO.
ΜΑΝΟΣ ΝΟΜΙΚΟΣ
ΕΠΕΞ Η Daglara και το θρίλερ του «έθνους»: τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Συνεντεύξεις / Η Daglara στο Φεστιβάλ Αθηνών: Τρόμος, έρως και βουκολικό σικ

Performer, σχεδιάστρια ρούχων, πωλήτρια, φιλότεχνη, ντίβα, τέρας λαγνείας, η Daglara και η τέχνη της διαχέονται με λίκνισμα και γρύλισμα σε ένα σωρό πίστες της καθημερινότητας και της απόδρασης.
ΑΛΕΞΙΝΟΣ ΠΥΡΑΥΛΟΣ