Η ωμή παρέμβαση του Αρχιεπίσκοπου

Η ωμή παρέμβαση του αρχιεπίσκοπου… Facebook Twitter
Ο άνθρωπος αυτός που πιστεύει ότι βρίσκεται πάνω από θεσμούς και εκλεγμένες πολιτικές εξουσίες σε μια πρωτοφανή πολιτική παρέμβασή του ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή για το σχετικό νομοσχέδιο. Φωτ.: Δημήτρης Καπάνταης/ SOOC
0

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ τον έξαλλο μητροπολίτη Πειραιά που βγάζει κηρύγματα μίσους και προειδοποιεί τους βουλευτές που θα ψηφίσουν υπέρ του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών να μην πηγαίνουν στην εκκλησία!

Δεν είναι ο μητροπολίτης Μεσογαίας –που εμφανιζόταν λίγο πιο συγκροτημένος από τους συναδέλφους του επειδή έχει καλές σπουδές– ο οποίος χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία εκτροπή και με τις απόψεις του προσπαθεί να βυθίσει την κοινωνία στον μεσαίωνα.

Από όλες τις αρνητικές (και αντιδραστικές) αντιδράσεις που παρατηρούνται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, αυτή του Αρχιεπίσκοπου ήταν η χειρότερη και αποτελεί την πιο ωμή παρέμβαση στην πολιτική εξουσία, δικαιώνοντας όσους επιμένουν στον διαχωρισμό εκκλησίας κράτους, στον οποίο καμιά κυβέρνηση δεν τόλμησε να προχωρήσει.

Αυτήν τη φορά είναι ο Αρχιεπίσκοπος, για τον οποίο πολλοί και για πολλά χρόνια προσπαθούν να μας πείσουν πως είναι μετριοπαθής, δεν διχάζει την κοινωνία και δεν παρεμβαίνει στην πολιτική.

Ο άνθρωπος αυτός που πιστεύει ότι βρίσκεται πάνω από θεσμούς και εκλεγμένες πολιτικές εξουσίες σε μια πρωτοφανή πολιτική παρέμβασή του ζήτησε ονομαστική ψηφοφορία στη Βουλή για το σχετικό νομοσχέδιο. Το είπε κομψά, είναι η αλήθεια: «Καλό θα ήταν η συγκεκριμένη ψηφοφορία να είναι ονομαστική».

Καλό για ποιον άραγε;

Για τους ιεράρχες που θα στοχοποιούν όσους βουλευτές τολμήσουν να ψηφίσουν μια ρύθμιση δικαιωματικού χαρακτήρα; Για τους χιλιάδες βαθιά συντηρητικούς παπάδες (των οποίων τους μισθούς εξακολουθούμε να πληρώνουμε) οι οποίοι θα βγάζουν κηρύγματα μίσους και θα σπέρνουν κατάρες στο κυριακάτικο εκκλησιάσμά τους, επηρεάζοντας τους ψηφοφόρους; Για την ίδια την κοινωνία η οποία διαπιστώνει για μια ακόμα φορά πως η ελληνική Εκκλησία εξακολουθεί να διεκδικεί εξουσία που δεν της ανήκει;

Από όλες τις αρνητικές (και αντιδραστικές) αντιδράσεις που παρατηρούνται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, αυτή του Αρχιεπίσκοπου ήταν η χειρότερη και αποτελεί την πιο ωμή παρέμβαση στην πολιτική εξουσία, δικαιώνοντας όσους επιμένουν στον διαχωρισμό εκκλησίας κράτους, στον οποίο καμιά κυβέρνηση δεν τόλμησε να προχωρήσει.

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Οπτική Γωνία / «Ghiblipocalypse»: Είναι η AI δώρο για τον εκδημοκρατισμό της τέχνης;

Η μαζική χρήση AI για τη δημιουργία εικόνων με την αισθητική του Studio Ghibli ανοίγει ξανά τη συζήτηση για το ποια είναι τα όρια της αντιγραφής στην τέχνη. Γιορτάζουμε την προσβασιμότητα ή κηδεύουμε τη δημιουργία;
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
ειρήνη

Οπτική Γωνία / Η αδιάκοπη βία και ο ορίζοντας που έχει εξαφανιστεί

«Αυτό που με έχει επηρεάσει περισσότερο μετά την επιστροφή μας δεν είναι οι ελλείψεις, αλλά η παντελής απουσία χρώματος. Τα πάντα είναι γκρίζα. Το μόνο που βλέπεις είναι σκόνη, μισοκατεστραμμένα σπίτια, σοκάκια κομμένα ανάμεσα στα μπάζα»¹.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Οπτική Γωνία / Γιατί η δίκη Φιλιππίδη θα πρέπει να διδάσκεται σε όλες τις νομικές σχολές;

Από τις ερωτήσεις του Εισαγγελέα έως την έμπρακτη στήριξη των ηθοποιών, η δίκη Φιλιππίδη βρίθει πατριαρχικών συμβολισμών και συμπυκνώνει ένα μέρος της φεμινιστικής θεωρίας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια: Πού το πάει ο δήμος Αθηναίων;

Ρεπορτάζ / Τι περίεργο συμβαίνει με το Δημοτικό Θέατρο Ολύμπια;

Είναι fake news το νέο άνοιγμα που επιχειρεί ο δήμος Αθηναίων με μεγάλο όμιλο θεατρικών επιχειρήσεων; Τι επιδιώκει ο επιχειρηματίας και πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος για τον πολιτιστικό οργανισμό να μετατραπεί σε εμπορική επιχείρηση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Τα φανταστικά πτώματα του Λάνθιμου είναι το πρόβλημα ή η «θανατίλα» μας;

Οπτική Γωνία / Τα φανταστικά πτώματα του Λάνθιμου είναι το πρόβλημα ή η «θανατίλα» μας;

Η άρνηση του ΚΑΣ να παραχωρηθεί η Ακρόπολη στον Γιώργο Λάνθιμο για τα γυρίσματα της νέας του ταινίας εγείρει πολλά ερωτήματα για τον τρόπο που βλέπουμε τα μνημεία και το τι θεωρούμε πολιτιστικό κεφάλαιο σήμερα.
ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ
ΕΠΕΞ Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο…

Ακροβατώντας / Πεθαίνοντας στο πεζοδρόμιο

Το τραγικό περιστατικό στη Θήβα δεν είναι από αυτά που αποκαλούνται τυχαία γεγονότα. Πρόκειται για ένα από αυτά που συμβαίνουν συχνά, τα οποία απασχολούν την επικαιρότητα και τα ΜΜΕ, συνήθως επιδερμικά, μέχρι να ξεχαστούν.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πρακτικά Νομικά: Θα πάω φυλακή αν σκοτώσω τον θύτη μου; 

Οπτική Γωνία / Θα πάει φυλακή μια γυναίκα που θα σκοτώσει τον κακοποιητή της;

Μια συζήτηση με τη δικηγόρο Μαριάννα Βασιλείου για το «Σύνδρομο Κακοποιημένης Γυναίκας», τη δευτερογενή θυματοποίηση, και τη σημασία της άμυνας στο ελληνικό ποινικό δίκαιο.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Οπτική Γωνία / Ο γιατρός της Σερίφου που έδωσε τα πάντα, μέχρι που δεν άντεξε άλλο

Ο Θανάσης Κοντάρης ήρθε από τη Σουηδία για να συμβάλει στη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας στις Κυκλάδες, μετέτρεψε την κλινική της Σερίφου σε μια πρότυπη μονάδα, αλλά αναγκάστηκε να φύγει ξανά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Οπτική Γωνία / Οι λύκοι της Γκράβας, το Χάρβαρντ και το λαγούμι

Η αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος βρίσκεται μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας και βλέπει την πλάτη της Ζωής Κωνσταντοπούλου, επαναφέρει τα σενάρια συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ και την επιστροφή του Αλέξη Τσίπρα. Πόσο ρεαλιστικά όμως είναι όλα αυτά; 
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
ΕΠΕΞ Πορνό

Οπτική Γωνία / «Δεν μου αρέσει να νιώθω ότι παίζω τον ρόλο που είδαν σε μια ταινία πορνό»

Τρεις γυναίκες μιλούν για το πώς αντιμετώπισαν το θέμα της συστηματικής παρακολούθησης πορνογραφίας από τον ή την σύντροφό τους και για τις επιπτώσεις που είχε στη σχέση τους.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ