Πώς να αφαιρέσετε ανώδυνα τη σκωληκοειδίτιδά σας

Πώς να αφαιρέσετε ανώδυνα τη σκωληκοειδίτιδά σας Facebook Twitter
Δεν «λογοκρίθηκε» η άποψη του κ. Πετράκου αλλά ο ίδιος ο κ. Πετράκος και το δικαίωμα που δεν του δίνει η ιδιότητά του να με ενημερώσει, πληρώντας τις προϋποθέσεις.
0



ΓΕΙΑ ΣΑΣ! Έχω σπουδάσει Αρχαιολογία, αλλά αυτή την περίοδο της ζωής μου είμαι βιβλιοπώλισσα και διαβάζω πολλά βιβλία, μεταξύ αυτών και πολλά επιστημονικού ενδιαφέροντος.

Ένα από τα θέματα που με απασχολούν τον τελευταίο καιρό είναι η αφαίρεση της σκωληκοειδίτιδας. Δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά πώς μια τέτοια απλή επέμβαση κοστίζει τόσο ακριβά αν δεν έχεις δημόσια ασφάλιση, οποιαδήποτε μέθοδο κι αν επιλέξεις –παραδοσιακή ή λαπαροσκοπική–, και χρειάζεται να χάσεις τόσο χρόνο για να την κάνεις – τα περισσότερα νοσοκομεία σε κρατούν τουλάχιστον ένα βράδυ. Είναι απορίας άξιο πώς η εξέλιξη της ιατρικής επιστήμης δεν σημειώνει πρόοδο σε αυτόν τον τομέα.


Αποφάσισα, λοιπόν, να αναπτύξω η ίδια μια μέθοδο που θα βοηθάει όσους και όσες υποφέρουν από σκωληκοειδίτιδα να την αφαιρούν ανώδυνα, χωρίς κόστος και, κυρίως, γρήγορα. Και τα κατάφερα! Χαίρομαι, λοιπόν, που μου δίνεται η ευκαιρία να γράψω γι' αυτό.

Αυτό το μέσο, άλλωστε, πάντοτε υπερασπιζόταν την ελευθερία της έκφρασης και της άποψης. Όμως, όσοι και όσες το ακολουθείτε και παρακολουθείτε την επιλογή των αρθρογράφων του θα διαπιστώσετε ταυτόχρονα ότι, πέρα από την ελευθερία της άποψης, υπερασπίζεται με κάθε τρόπο εξίσου την αξιοπιστία και την εγκυρότητά του. Γι' αυτό ελπίζω, όσοι και όσες διαβάσατε μέχρι αυτό το σημείο του άρθρου, να μην περιμένατε στ' αλήθεια να έχει επιτρέψει αυτή εδώ η εφημερίδα σε κάποιον ή κάποια χωρίς κανένα απολύτως επιστημονικό υπόβαθρο να εκφράσει οποιαδήποτε άποψη για το πώς μπορεί να γίνεται η εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας!

Κάθε Γρηγόρης Πετράκος έχει, φυσικά, το δικαίωμα να έχει την άποψή του και να την εκφράζει ελεύθερα. Ταυτόχρονα, έχω κι εγώ το δικαίωμα και την υποχρέωση να ενημερωθώ για όλες τις κρατούσες απόψεις. Για όλες τις διαφωνίες που υπάρχουν. Με μία προϋπόθεση: να ενημερώνομαι υπεύθυνα και να εμπιστεύομαι αυτούς που αδειοδοτούνται για να «φιλτράρουν» την είδηση για μένα ότι διασφαλίζουν την εγκυρότητά της.


Κι αν είστε από αυτούς και αυτές που δεν περίμεναν από μια βιβλιοπώλισσα να μιλήσει για ιατρικά θέματα, θα καταλάβατε ότι αναφέρομαι στο θέμα που απασχόλησε τα κοινωνικά δίκτυα την προηγούμενη εβδομάδα, δηλαδή την υπόθεση Γρηγόρη Πετράκου.

Διαβάζω, λοιπόν, μερικά σχόλια για την απόφαση να μη μεταδοθεί η εκπομπή: «Τόσο πολύ σας τρομοκράτησε μια άλλη άποψη; Ούτε στον Μεσαίωνα τέτοια χούντα, έχουμε λογική να κρίνουμε, μη φοβάστε», «Ελευθερία λόγου 2020 στην Ελλάδα. Το βίντεο του Πετράκου που ανέβασε στο YouTube το "κόψανε", ίσως γιατί τους πετσόκοψε!!!», «Το ότι κάποιος δεν ταυτίζεται με τη γνώμη των πολλών δεν σημαίνει ότι είναι και ΑΡΝΗΤΗΣ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ».


Η πληροφόρηση, εκτός από αντικειμενική, ξεχνάμε ότι πρέπει να είναι και έγκυρη!


Είναι προφανές ότι με το πρόσωπο του συμπαθούς τραγουδιστή ταυτίζονται όλοι εκείνοι και εκείνες που διαχειρίζονται τη δοκιμασία που περνάμε μαζί με έναν διαφορετικό τρόπο. Τους καταλαβαίνω και τους συμπονώ. Κάθε Γρηγόρης Πετράκος έχει, φυσικά, το δικαίωμα να έχει την άποψή του και να την εκφράζει ελεύθερα.

Ταυτόχρονα, έχω κι εγώ το δικαίωμα και την υποχρέωση να ενημερωθώ για όλες τις κρατούσες απόψεις. Για όλες τις διαφωνίες που υπάρχουν. Με μία προϋπόθεση: να ενημερώνομαι υπεύθυνα και να εμπιστεύομαι αυτούς που αδειοδοτούνται για να «φιλτράρουν» την είδηση για μένα ότι διασφαλίζουν την εγκυρότητά της, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, το Διεθνές Σύμφωνο Ατομικών και Πολιτικών Δικαιωμάτων.

Υποθέτω, λοιπόν, ότι δεν «κόπηκε» η άποψη, αλλά ότι δεν είναι επιστημονικά τεκμηριωμένη, ώστε να βοηθά το τηλεοπτικό κοινό να καταλήξει σε ασφαλή και εύλογα συμπεράσματα. Δεν «λογοκρίθηκε», δηλαδή, η άποψη του κ. Πετράκου αλλά ο ίδιος ο κ. Πετράκος και το δικαίωμα που δεν του δίνει η ιδιότητά του να με ενημερώσει, πληρώντας τις προϋποθέσεις.

Επειδή, όπως δεν είμαι γιατρός, δεν είμαι ούτε νομικός, υπάρχουν αρμόδια όργανα που η δουλειά τους είναι να εποπτεύουν τη συμβατότητα των ΜΜΕ με τα παραπάνω και αναλόγως να ανακαλούν κάποιον στην τάξη.


Είμαι όμως πολίτης και ως πολίτης οφείλω να ακούω, να διαβάζω και να κρίνω αν ο τρόπος με τον οποίο ασκείται η δημοσιογραφία από κάποια ΜΜΕ και από κάποιους και κάποιες εκπροσώπους τους με εκφράζει και ικανοποιεί την ανάγκη μου για σφαιρική και νηφάλια ενημέρωση.


Οφείλω να ξεκαθαρίσω και να επανακαθορίσω τη «συμφωνία τιμής» ανάμεσά μας.


Οφείλω να θέτω εγώ τα μέτρα σύγκρισης αυτού που ονομάζεται quality journalism και να ανεβάζω τον πήχη εκεί όπου θέλω εγώ, αν θέλω να είμαι συνεπής με τον εαυτό μου, με τα στάνταρ που έχω θέσει για τον εαυτό μου και με αυτό που περιμένουν οι γύρω μου από μένα.


Οφείλω, εν τέλει, να κρίνω και να αποφασίσω αν θα κάνω ζάπινγκ ή όχι.

Η Αρετή Γεωργιλή είναι σύμβουλος επικοινωνίας, διαχειρίστρια του ακτιβιστικού βιβλιοπωλείου Free Thinking Zone και regional leader της οργάνωσης Lean in Hellas που ασχολείται με την ισότητα και την ενδυνάμωση των γυναικών.

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

 

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

 

Στήλες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Χρήστος Χατζηχριστοδούλου: «Βρισκόμαστε σε πόλεμο με έναν ιό και οι νέοι πρέπει ηγηθούν»

Ελλάδα / Χρήστος Χατζηχριστοδούλου: «Βρισκόμαστε σε πόλεμο με έναν ιό και οι νέοι πρέπει ηγηθούν»

Ο καθηγητής Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Χρήστος Χατζηχριστοδούλου μιλά για την πανδημία, εκφράζει τις ανησυχίες του για το σύστημα υγείας, τις επιπτώσεις στα γηροκομεία και στις δομές φιλοξενίας, στους νέους αλλά και στους αρνητές της μάσκας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ