Αυτοφροντίδα, η κίνηση ματ για υγεία και ευεξία κάθε μέρα
Η αυτοφροντίδα είναι απαραίτητη στην εποχή μας και για την Bayer η έννοιά της και τα απαραίτητα προϊόντα είναι στο DNA της.
ADVERTORIAL
Η Bayer διαθέτει μια πλήρη γκάμα προϊόντων αυτοφροντίδας και επιπλέον φροντίζει να δημιουργήσει το απαραίτητο περιβάλλον, με εκπαίδευση και ενδυνάμωση του ρόλου του φαρμακοποιού, ώστε κάθε άνθρωπος να έχει εύκολη πρόσβαση στην αυτοφροντίδα, όπως εξηγεί σε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη, ο Ανδρέας Κυριαζής, Country Division Head (Greece|Cyprus), Τομέας Consumer Health, Bayer Ελλάς.
—Αυτοφροντίδα, μια λέξη που στην εποχή μας αποκτά βαρύνουσα σημασία γιατί η ανάγκη της μεγαλώνει και παράλληλα έχουμε πλέον στα χέρια μας καινοτόμα προϊόντα που καλύπτουν εξατομικευμένες ανάγκες. Ποιο είναι το αποτύπωμα της Bayer στον τομέα της αυτοφροντίδας;
Στην Bayer αναγνωρίζουμε την αξία της αυτοφροντίδας και για αυτό δεσμευόμαστε να ενδυναμώσουμε όλους τους ανθρώπους στο προσωπικό τους ταξίδι υγείας, παρέχοντας καινοτόμες και επιστημονικά τεκμηριωμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις μοναδικές τους ανάγκες. Μέσω της επιστήμης και της καινοτομίας, δίνεται η δυνατότητα για μια καλύτερη ζωή, καθιστώντας την καθημερινή αυτοφροντίδα πιο αποτελεσματική, πιο βιώσιμη, πιο προσιτή και πιο προσωπική.
Η καινοτομία βρίσκεται στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας και επενδύουμε στην έρευνα και την ανάπτυξη για να κατανοήσουμε τις εξελισσόμενες ανάγκες των ανθρώπων και να αξιοποιήσουμε την επιστήμη ώστε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις. Βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της ανάπτυξης ευρέος φάσματος καταναλωτικών προϊόντων, που έχουν σχεδιαστεί όχι μόνο για την αντιμετώπιση των συμπτωμάτων αλλά και για την προώθηση της συνολικής ευημερίας, της πρόληψης και της αυτοδιαχείρισης της υγείας.
Στόχος μας δεν είναι μόνο να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις που ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες και τον τρόπο ζωής, αλλά να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου η αυτοφροντίδα θα είναι προσβάσιμη και αποτελεσματική για όλους, παρέχοντάς τους εκείνα τα εργαλεία που χρειάζονται για να ζήσουν μια πιο υγιή ζωή.
—Ποιες κατηγορίες προϊόντων αυτοφροντίδας διαθέτει η εταιρεία;
Η Bayer προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων αυτοφροντίδας με μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (ΜΗΣΥΦΑ) για την αντιμετώπιση των αλλεργιών, των συμπτωμάτων του κρυολογήματος, τον πόνο και τον πυρετό, των δερματικών λοιμώξεων και των προβλημάτων στο πεπτικό. Παράλληλα, διαθέτουμε ένα πλούσιο χαρτοφυλάκιο συμπληρωμάτων διατροφής, όπως και μία ευρεία γκάμα δερμοκαλλυντικών.
Στον Τομέα Υγείας των Καταναλωτών (Consumer Health) της Βayer διαθέτουμε προϊόντα τα οποία έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ανάγκες υγείας τους. Στόχος είναι να τους υποστηρίξουμε, ώστε να μπορούν να κάνουν περισσότερα για την υγεία και την ευημερία τους. Με τον τρόπο αυτό, δεν βελτιώνεται μόνο η ποιότητα της ζωής τους, αλλά αυξάνεται και η πιθανότητα σημαντικής μείωσης του κόστους της υγειονομικής περίθαλψης. Σήμερα, το τμήμα προσφέρει στους καταναλωτές μερικά από τα πιο διακεκριμένα brands στον κόσμο. Ενδεικτικά, από τα πιο γνωστά και διαδεδομένα προϊόντα του Τομέα στην Ελλάδα αναφέρουμε την Ασπιρίνη, τα προϊόντα Bepanthol/Bepanthene, τη σειρά πολυβιταμινών Supradyn καθώς και τα Priorin, Clarityne, Rennie και Canesten.
—Η Bayer συμβάλλει και στην ενημέρωση του κοινού με χρήσιμες συμβουλές γιατί στην αυτοφροντίδα είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε σωστή πληροφόρηση. Μέσα από ποιον τρόπο προσεγγίζετε καλύτερα το κοινό; Έχετε διαπιστώσει ότι το ελληνικό κοινό είναι αρκετά διαβασμένο και ενήμερο σε αυτά τα ζητήματα;
Για την Bayer, η ενημέρωση των καταναλωτών είναι βασική προτεραιότητα και στο πλαίσιο αυτό διασφαλίζουμε την πρόσβαση του κοινού σε ακριβείς και αξιόπιστες πληροφορίες για την υγεία. Η προσέγγισή μας για την ενημέρωση του κοινού γύρω από την αυτοφροντίδα είναι πολύπλευρη και προσαρμοσμένη έτσι ώστε να καλύψει τις ποικίλες ανάγκες.
Αξιοποιούμε, λοιπόν, μια σειρά από πλατφόρμες για να προσεγγίσουμε το κοινό μας πιο αποτελεσματικά. Οι ψηφιακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπου της εταιρείας και των διαφορετικών ιστοσελίδων σημαντικών προϊόντων και των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην προσέγγιση και την άμεση ενημέρωση του κοινού για θέματα που το αφορούν. Μέσω αυτών των καναλιών, μοιραζόμαστε πολύτιμες συμβουλές και επιστημονικά τεκμηριωμένες πληροφορίες σχετικά με τις πρακτικές αυτοφροντίδας.
Όσον αφορά στο επίπεδο ενημέρωσης του ελληνικού κοινού σε θέματα αυτοφροντίδας, παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον και ευαισθητοποίηση μεταξύ των καταναλωτών. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν λύσεις για την υγεία και ευεξία τους. Ωστόσο, αναγνωρίζουμε ότι υπάρχει πάντα χώρος για βελτίωση και επέκταση της γνώσης, καθώς η επιστημη συνεχώς εξελίσσεται με νέες πληροφορίες και πρακτικές. Πιστεύουμε ότι το ενημερωμένο κοινό είναι βασική παράμετρος για την αποτελεσματικότητα της αυτοφροντίδας και ως εκ τούτου συντονίζουμε τις προσπάθειές μας ώστε να συμβάλλουμε θετικά σε αυτό διασφαλίζοντας ότι οι απαραίτητες πληροφορίες είναι τόσο προσβάσιμες όσο και κατανοητές για όλους.
—Επειδή το βασικό σας κανάλι διάθεσης προϊόντων είναι το φαρμακείο, ποιος πιστεύετε ότι είναι ο ρόλος του φαρμακοποιού στην ενημέρωση των πολιτών για θέματα αυτοφροντίδας;
Πιστεύω ακράδαντα ότι οι φαρμακοποιοί συμβάλλουν σημαντικά και ουσιαστικά στην ενημέρωση των πολιτών σχετικά με θέματα αυτοφροντίδας. Τα φαρμακεία δεν είναι μόνο σημεία πώλησης, αλλά αποτελούν και πηγή αξιόπιστων πληροφοριών και συμβουλών για την υγεία των πολιτών. Ο ρόλος του φαρμακοποιού εκτείνεται πολύ πέρα από τη χορήγηση φαρμάκων και οδηγιών χρήσης, καθώς περιλαμβάνει και το να είσαι ένας έμπιστος σύμβουλος υγειονομικής περίθαλψης.
Οι συχνές αλληλεπιδράσεις με το κοινό καθιστούν τα φαρμακεία μια πρώτη γραμμή άμυνας του συστήματος υγείας, προσφέροντας την ευκαιρία εκπαίδευσης σχετικά με τη σημασία της αυτοφροντίδας και της πρόληψης. Οι φαρμακοποιοί μπορούν να προσφέρουν εξατομικευμένες συμβουλές σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων υγείας, από ήπιες ασθένειες έως τη διαχείριση χρόνιων νοσημάτων και, κυρίως, σχετικά με την κατάλληλη χρήση ΜΗΣΥΦΑ και άλλων προϊόντων για την αυτοφροντίδα. Η εξειδίκευσή τους διασφαλίζει ότι όλοι οι καταναλωτές λαμβάνουν ορθές αποφάσεις για την υγεία τους, συμβάλλοντας σε ασφαλέστερες και αποτελεσματικότερες πρακτικές αυτοφροντίδας.
Στην Bayer Ελλάς, εκτιμούμε και υποστηρίζουμε τον ρόλο του φαρμακοποιού στη δημόσια υγεία. Συνεργαζόμαστε στενά με τους φαρμακοποιούς, προσφέροντάς τη γνώση και την υποστήριξη που χρειάζονται ώστε να παρέχουν τις καλύτερες συμβουλές σχετικά με τα προϊόντα μας και τις πρακτικές αυτοφροντίδας. Πιστεύουμε ότι η συνεχής ενδυνάμωση των φαρμακοποιών με σωστά εργαλεία και γνώσεις είναι απαραίτητη για την ολοκληρωμένη φροντίδα των ανθρώπων.
—Κλείνοντας θα ήθελα λίγο να περάσουμε στο μείζον θέμα της εποχής μας, την κλιματική αλλαγή και πώς αυτή επηρεάζει την υγεία, την ευεξία και καθιστά ακόμα πιο επιβεβλημένη την αυτοφροντίδα στην πράξη.
Είναι ζωτικής σημασίας να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και τις βαθιές επιπτώσεις της στην υγεία. Η κλιματική κρίση δεν αποτελεί απλώς περιβαλλοντική πρόκληση, αλλά είναι μια κρίση δημόσιας υγείας που επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής μας, από τον αέρα που αναπνέουμε μέχρι τα τρόφιμα που καταναλώνουμε και τις ασθένειες που αντιμετωπίζουμε.
Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στην υγεία είναι πολύπλευρες. Οι αυξανόμενες θερμοκρασίες, τα ακραία καιρικά φαινόμενα και τα αυξανόμενα επίπεδα ρύπανσης μπορούν να επιδεινώσουν τις αναπνευστικές και καρδιαγγειακές παθήσεις, να επηρεάσουν την ψυχική υγεία και να ενισχύσουν την εξάπλωση μολυσματικών ασθενειών. Επιπλέον, η κλιματική αλλαγή αποτελεί κρίσιμη απειλή για την παγκόσμια επισιτιστική ασφάλεια, επηρεάζοντας τη διαθεσιμότητα και την ποιότητα των τροφίμων, η οποία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της υγείας και της ευημερίας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η αυτοφροντίδα γίνεται ακόμη πιο αναγκαία. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο την προσωπική διαχείριση της υγείας, όπως για παράδειγμα τη διατήρηση της ενυδάτωσης, την υιοθέτηση μιας υγιεινής διατροφής και την πρόσληψη όλων των απαραίτητων θρεπτικών συστατικών, αλλά και την υιοθέτηση επιλογών τρόπου ζωής που είναι βιώσιμες για τον πλανήτη μας.
Θεωρώ πως η σημασία της αυτοφροντίδας θα εξελίσσεται συνεχώς, τόσο ως μέσο προσωπικής διαχείρισης της υγείας όσο και ως στοιχείο της ευρύτερης ευθύνης μας προς τον πλανήτη. Στην Bayer, έχουμε δεσμευτεί να προωθούμε την υγεία και την ευημερία σε ευθυγράμμιση με την περιβαλλοντική βιωσιμότητα, δουλεύοντας έτσι για ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.