Στέφανε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει;

Στέφανε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Έχω να αγοράσω ρούχα (αν εξαιρέσεις το thrifting και το second hand) πάνω από 3 χρόνια. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0


— Ποιος είσαι και με τι ασχολείσαι;
Είμαι ο Στέφανος Σόφτσης, είμαι 25 χρονών και κάνω βίντεο στο YouΤube απ’ όταν ήμουν 12 χρονών. Το 2018 ξεκίνησα ενα brand ρούχων, τη Hackney, που μέσα σε 5 χρόνια έχει γίνει ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ελληνικά clothing brands της νεολαίας. Μαζί με δύο πολύ καλούς φίλους και συνεργάτες, τον Hacky και τον Panez, δημιουργήσαμε το 2020 μια εταιρεία παραγωγής κουλτούρας, τη YAFKA CLIQUE, μέσα από την οποία σε δύο χρόνια κάναμε δεκάδες βιντεοκλίπ για τους μεγαλύτερους Έλληνες ράπερ.

Τα τελευταία χρόνια συνεργάζομαι με εταιρείες και καταστήματα premium ρουχισμού από το εξωτερικό. Συνήθως μου δίνουν ένα πολύ καλό budget κάθε μήνα για να διαλέγω τα ρούχα που μου αρέσουν.

— Πώς διαλέγεις τα ρούχα σου;
Τα τελευταία χρόνια συνεργάζομαι με εταιρείες και καταστήματα premium ρουχισμού από το εξωτερικό. Συνήθως μου δίνουν ένα πολύ καλό budget κάθε μήνα για να διαλέγω τα ρούχα που μου αρέσουν, κι έπειτα τα προωθώ στα προφίλ μου στα social media. Έχω να αγοράσω ρούχα (αν εξαιρέσεις το thrifting και το second hand) πάνω από 3 χρόνια.

— Αυτό που φοράς τώρα σε τι mood σε βάζει;
Πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσει κανείς είναι η μπαλακλάβα, Η συγκεκριμένη είναι από το δεύτερο brand μου, το Sofchi. Είναι ένα αξεσουάρ που σου προκαλεί ένα πολύ περίεργο συναίσθημα όταν το φοράς σε καθημερινά set-ups, νιώθεις ότι είσαι ένας ρόκσταρ επειδή τραβάς όλα τα βλέμματα, ταυτόχρονα όμως μέσα από τη μάσκα δεν είσαι κανένας.

Στέφανε, τι φοράς σήμερα και πόσο κοστίζει; Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO

— Τι φοράς και πόσο κοστίζει;
Ένα Heron Preston jacket που ήταν χορηγία από μεγάλο κατάστημα στην Ευρώπη με το οποίο συνεργάζομαι (€800), το φούτερ είναι Pierre-Louis (€100) – το συγκεκριμένο σχέδιο ήταν να βγει ως merch του άλμπουμ του Kanye West «Donda», κατάφερα να «τσιμπήσω» ένα, δεν νομίζω να κυκλοφορεί άλλο στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή. Φοράω επίσης το «Poem» jean, ένα Junya watanabe x Comme des Garçons x Levis του 2002, ένα κομμάτι που θα περάσει σίγουρα στα παιδιά μου και αυτήν τη στιγμή κοστολογείται κοντά στα 1.000 ευρώ. Τα παπούτσια είναι Rick Owens Ramones και κοστίζουν 500 ευρώ.

— Πού πας τώρα;
Πάω στη φίλη μου την Lily για σουσού και τσάι!

Instagram: @softsis

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM