Style Not Com: Αυτός είναι ο πιο επιδραστικός fashion instagrammer

Style Not Com: Αυτός είναι ο πιο επιδραστικός fashion instagrammer Facebook Twitter
O επίμονος εργάτης της επιτυχίας του Style Not Com είναι o δαιμόνιος Γεωργιανός, ο Μπέκα Γκβισιάνι (Beka Gvishiani).
0


ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΔΑ,
ο λογαριασμός του Style Not Com είναι το αντίστοιχο του δείκτη Dow Jones για τους χρηματιστές. Η πιο ασφαλής πηγή για τα καθημερινά νέα της μόδας, τα πιο γρήγορα αντανακλαστικά, οι πιο διεισδυτικές παρατηρήσεις βρίσκεται εκεί, σε αυτά τα κειμενικά posts πάνω στο χαρακτηριστικό φωτεινό μπλε φόντο, που συνθέτουν ένα μοναδικό χαλί πληροφοριών για την τρέχουσα κατάσταση στη βιομηχανία της μόδας. Συνδυασμός σχολίου μόδας και ρεπορτάζ, με ολίγον από μαθήματα ιστορίας μόδας, το @stylenotcom αναδείχθηκε μέσα σε 2 μόλις χρόνια σε μια έγκυρη φωνή με 200 χιλιάδες ακολούθους, χωρίς ούτε στιγμή να χάσει τον niche χαρακτήρα του. 

Συνειδητά πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας, ο επίμονος εργάτης αυτής της επιτυχίας είναι ένας ακόμα δαιμόνιος Γεωργιανός, ο Μπέκα Γκβισιάνι (Beka Gvishiani). Το domain name το κατείχε από το 2015, από τότε που διαλύθηκε το αυθεντικό (άνευ «not») Style.com, μεσολάβησαν, όμως, επτά χρόνια πριν πειστεί και ο πιο καχύποπτος πως η προσέγγιση του Μπέκα στη μόδα είναι θετική και ενθουσιώδης… έτσι, ένας fan, από τα εκατοντάδες παιδιά που ξεροσταλιάζουν για μια θέση ορθίου στα fashion shows, βρέθηκε καθισμένος στις πρώτες σειρές δύσκολων επιδείξεων όπως του Ρικ Όουενς, ενώ κάθε χρόνο κυκλοφορεί τη δική του «βίβλο», με τον τίτλο «Fashion in (έτος)». Δύο τέτοια βιβλία διατίθενται ήδη online με πλήρες χρονολόγιο όσων έχουν συμβεί στη μόδα το 2022 και 2023.

 Πώς νιώθει που τον ακολουθούν και του στέλνουν καρδούλες ο Marc Jacobs, ο Jacquemus και ο Daniel Roseberry; Κατάπληξη, και δεν το κρύβει. Ούτε ο ίδιος δεν έχει καταλάβει την ταχύτητα της ανταπόκρισης στο δημιούργημά του.

Το success story του Γκβισιάνι ξεκίνησε άχαρα, αλλά εξελίχθηκε εντυπωσιακά. 

Ως έφηβος στην Τιφλίδα, που από μικρός μάζευε εφημερίδες και περιοδικά, μια μέρα του 2008 αποφάσισε να δώσει όλο του το βδομαδιάτικο (περίπου 20 ευρώ) για την πρώτη του «Vogue», την αμερικανική προφανώς, με χρυσοτυπωμένο ανάγλυφο λογότυπο και ένα αστραφτερό κορίτσι στο εξώφυλλο. Δεν θα ξεχάσει ποτέ τη μυρωδιά των σελίδων, ούτε την επιθυμία που του γεννήθηκε να ανήκει σ’ αυτόν τον κόσμο. Με το thrill του outsider άρχισε να αναζητά διαδικτυακά κι άλλα εξώφυλλα, για να ανακαλύψει τίτλους που έγιναν αγαπημένοι του (το «W»,  το «Visionaire», το «Pop», το «Love»…), και παράλληλα έγινε μέλος του Fashion Spot, ενός φόρουμ όπου συζητούσε με πάθος για περιοδικά μόδας. Αργότερα, δημιούργησε το Glossy Newstand, ένα μπλογκ στο Tumblr που αποτελούσε το προσωπικό του κιόσκι − εκεί μοιραζόταν τα αγαπημένα του εξώφυλλα, φωτογραφίσεις και καμπάνιες μόδας. Διασκέδαζε, αλλά αυτό δεν ήταν δουλειά. 

Fashion Media Alert!  Facebook Twitter
Ο Beka με τις περιεκτικές μπλε ηλεκτρίκ αναρτήσεις του προσφέρει μια φρέσκια και μοναδική εσωτερική οπτική της μόδας.

Με ένα πτυχίο στο business management που δεν ήξερε τι να το κάνει, ανέλαβε την digital διαχείριση της πιο γνωστής επωνυμίας μόδας στη Γεωργία, της Anouki, στην οποία, πριν κλείσει τα 23, αναρριχήθηκε στη θέση του διευθυντή επικοινωνίας. Το επόμενο βήμα ήταν ένα δικό του δημιουργικό γραφείο με το όνομα Arial Bold, που συνεργάστηκε με ντόπια αλλά και διεθνή brands, παρέχοντας περιεχόμενο και συμβουλές ή οργανώνοντας εκδηλώσεις και επιδείξεις. Ήταν ένα πετυχημένο εγχείρημα, το οποίο δεν διέφυγε από τη λίστα του περιοδικού «Forbes», που το 2020 τον συμπεριέλαβε στα 30 κάτω των 30 ετών Τιμώμενα Πρόσωπα στην κατηγορία Culture & Style. Όλη η γνώση του γύρω από τη μόδα προέρχεται από αυτές τις εργασιακές εμπειρίες, όπως είχε παραδεχθεί ο ίδιος σε μια παλιότερη συνέντευξή του στο cfda.

Fashion Media Alert!  Facebook Twitter
Η Doja Cat και ο Beka Gvishiani στο ΜΕΤ Gala, 2024.

Έπειτα ήρθε η πανδημία. Οι δουλειές λιγόστεψαν, κι ο Μπέκα βρέθηκε να νοσταλγεί τις ημέρες του blog του, τότε που έτρεφε με εμμονές και λατρεία για τη μόδα έναν ολόδικό του μικρόκοσμο. Νοστάλγησε και το style.com, το site απ’ το οποίο αντλούσε έμπνευση και πληροφορίες. Γεννήθηκε, λοιπόν, το STYLENOT.COM, ένα περιβάλλον στο οποίο μοιράζεται ό,τι «βλέπει» και συνδέεται μαζί του μια δεδομένη στιγμή. «Αυτό είναι ένα μπλε τετράγωνο», σκέφτεται, και αυτόματα, αφιλτράριστα, το μοιράζεται με το κοινό του, όπως θα αντάλλασσε κανείς μηνύματα με έναν φίλο στα social. Πάντα με διάθεση αστεϊσμού, πάντα με θαυμασμό για τους πρωταγωνιστές της μόδας, κατά κανόνα με σύντομες, πυκνές φράσεις, παρότι μέσα στο καλοκαίρι ανάμεσα στα μπλε post it του stylenotcom άρχισαν να τρυπώνουν εικόνες και βιντεάκια.

Πώς νιώθει που τον ακολουθούν και του στέλνουν καρδούλες ο Marc Jacobs, ο Jacquemus και ο Daniel Roseberry; Κατάπληξη, και δεν το κρύβει. Ούτε ο ίδιος δεν έχει καταλάβει την ταχύτητα της ανταπόκρισης στο δημιούργημά του. Η βιομηχανία της μόδας αγαπάει την αγάπη του για τη μόδα! Κι εκείνος βλέπει το όνειρό του, να αποκτήσει ένα δικό του έντυπο, να ζωντανεύει κάθε χρόνο, με την έκδοση ενός βιβλίου που αντανακλά τη σελίδα του στο Instagram, συγκεντρώνοντας σημαντικές στιγμές στη μόδα, μαζί με τις εμπειρίες του από πρώτο χέρι και τα συναισθήματά του. Είναι μπλε, τετράγωνο και αφηγείται ιστορίες μόδας για μυημένους και μη.

Style Not Com

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Μόδα & Στυλ / Νέες σιλουέτες, ρούχα που φοριούνται και πολύ χρώμα: Τι κρατάμε από το Παρίσι

Από τις νέες προσεγγίσεις των οίκων Givenchy και Dries Van Noten, μέχρι τις καλλιτεχνικές παραστάσεις του Comme des Garçons και τη δημιουργική ανατροπή του Duran Lantink, στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η βιομηχανία απέδειξε για άλλη μια φορά την ικανότητά της να εξελίσσεται και να εντυπωσιάζει.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Μόδα & Στυλ / Ντονατελισμός: Πώς να επιβιώσεις σαν τη Ντονατέλα Βερσάτσε

Mε αφορμή την αποχώρησή της από τη θέση της δημιουργικής διευθύντριας του οίκου Versace, ανατρέχουμε στην πραγματικά αξιοσημείωτη tour de force μιας γυναίκας που κατάφερε να δώσει δεύτερη ζωή σε αυτό που δημιούργησε ο αδερφός της.
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΝΗ
Τί κρατάμε από το Μιλάνο

Μόδα & Στυλ / Κουρελιασμένα ντένιμ, κουλ κορίτσια, νέα κόλπα: Τι κρατάμε από το Μιλάνο

Το Μιλάνο αλλάζει τον τρόπο που βλέπει τη μόδα – τσαλακώνει βεβαιότητες, ανοίγεται στην κουλτούρα του δρόμου και, ενώ τιμά τους θρύλους του, αφήνει χώρο σε νέες εμπειρίες μόδας. Και όλα αυτά χωρίς να απαρνιέται τον μαξιμαλισμό και τους κώδικες της ιταλικής κομψότητας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Lifo Videos / Μια Κυψελιώτισσα ζωγραφίζει τα πάντα όλα

Η Χριστίνα Κουτσολιούτσου, η εικαστικός που αναζητά τα τροπικά στοιχεία στην πόλη και έχει γεμίσει με χρώμα την Κυψέλη, δεν περιορίζει τη δημιουργικότητά της μόνο στους καμβάδες. Η τέχνη της ζωντανεύει σε ρούχα και αξεσουάρ, αλλά και στους τοίχους του σπιτιού της, συνδυάζοντας την καθημερινότητα με την καλλιτεχνική έκφραση.
THE LIFO TEAM
Dilara Findikoglou: H μάγισσα του σκότους

Μόδα & Στυλ / Είναι η Dilara Findikoglou o νέος Alexander McQueen;

Πριν από μία εβδομάδα, πολλοί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της, ώσπου η σχεδιάστρια αποκάλυψε τις άσωτες Αφροδίτες της σε μια αποθήκη που στεγάζει το μακροβιότερο goth club του Λονδίνου και – μόνη της, κυριολεκτικά – αποκατέστησε τη φήμη της πόλης ως τόπου που θρέφει τις πιο αλλόκοτες «φωνές» της μόδας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
ΕΠΕΞ Μια έκθεση με τον θεατρικό και σουρεαλιστικό κόσμο των ρούχων της Ελένης Καββάδα

Εικαστικά / Tα ρούχα που σχεδιάζει η Ελένη Καββάδα είναι σαν έργα τέχνης

Οι δημιουργίες της ελληνίδας σχεδιάστριας παρουσιάζονται ως εκθεσιακά γλυπτά στην Intermission. Ογκώδη, σουρεαλιστικά, ποιητικά, ξεπερνούν τα όρια της μόδας και αγγίζουν την τέχνη. Πρόκειται με διαφορά για ό,τι πιο ενδιαφέρον έχει να παρουσιάσει η Ελλάδα στον χώρο της μόδας και αξίζει μια βόλτα στον Πειραιά για να τα δείτε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ