Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter
1

H εταιρεία ένδυσης ODO, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, έχει αναπτύξει μια σειρά από αυτο-καθαριζόμενα T-shirts και τζιν που "ποτέ δεν μυρίζουν και δεν λεκιάζονται".

Η σειρά ODO, παρουσιάστηκε αυτό το μήνα μέσα από μια εκστρατεία Kickstarter, διαθέτει ντένιμ τζιν σε αντρικά και γυναικεία σχέδια και ένα λευκό βαμβακερό T-shirt.

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

Αν και η εταιρεία δεν είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί το ασήμι στα ρούχα της για τη μάχη κατά των οσμών, οι εμπνευστές δηλώνουν πως τα δικά τους ρούχα διαφοροποιούνται με τις έως τώρα εφαρμογές.

Η ODO χρησιμοποιεί 99,9 τοις εκατό καθαρό ασήμι για να σκοτώσει τα βακτήρια που παράγουν οσμές. Τα ασημένια νήματα απελευθερώνουν θετικά φορτισμένα ιόντα αργύρου τα οποία με τη σειρά τους διεισδύουν στα βακτηρίδια και διαταράσσουν την κυτταρική διαίρεση, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

"Ο ιδρώτας είναι η κύρια αιτία της οσμής στα ρούχα μας," αναφέρει η ODO. "Είναι ενδιαφέρον, το πώς ο ίδιος ο ιδρώτας δεν έχει καμία μυρωδιά, αλλά αυτή προκαλείται από τα βακτήρια που τρέφονται από αυτόν" αναφέρεται στις πληροφορίες της ODO. Το αδιάβροχο βαμβακερό μπλουζάκι της ODO xχρησιμοποιεί τη τεχνολογία των NanoSpheres και τα μικροσκοπικά νανοσωματίδια δημιουργούν ένα φράγμα μεταξύ υγρών και denim.

Απαιτώντας από λίγο έως καθόλου πλύσιμο, τα ρούχα αυτά μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της χρήσης νερού την ώρα που κάθε χρόνο περίπου 7.200 ποτήρια νερού χρησιμοποιούνται για να πλυθεί ένα τζιν παντελόνι. Το πρότζεκτ της ODO παρουσιάζεται αναλυτικά στο Κickstarter.

 

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

1 σχόλια