Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter
1

H εταιρεία ένδυσης ODO, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, έχει αναπτύξει μια σειρά από αυτο-καθαριζόμενα T-shirts και τζιν που "ποτέ δεν μυρίζουν και δεν λεκιάζονται".

Η σειρά ODO, παρουσιάστηκε αυτό το μήνα μέσα από μια εκστρατεία Kickstarter, διαθέτει ντένιμ τζιν σε αντρικά και γυναικεία σχέδια και ένα λευκό βαμβακερό T-shirt.

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

Αν και η εταιρεία δεν είναι η πρώτη που χρησιμοποιεί το ασήμι στα ρούχα της για τη μάχη κατά των οσμών, οι εμπνευστές δηλώνουν πως τα δικά τους ρούχα διαφοροποιούνται με τις έως τώρα εφαρμογές.

Η ODO χρησιμοποιεί 99,9 τοις εκατό καθαρό ασήμι για να σκοτώσει τα βακτήρια που παράγουν οσμές. Τα ασημένια νήματα απελευθερώνουν θετικά φορτισμένα ιόντα αργύρου τα οποία με τη σειρά τους διεισδύουν στα βακτηρίδια και διαταράσσουν την κυτταρική διαίρεση, σύμφωνα με την εταιρεία.

 

Τo τζιν του μέλλοντος δε θέλει καθόλου πλύσιμο και το T-shirt είναι αδιάβροχο Facebook Twitter

"Ο ιδρώτας είναι η κύρια αιτία της οσμής στα ρούχα μας," αναφέρει η ODO. "Είναι ενδιαφέρον, το πώς ο ίδιος ο ιδρώτας δεν έχει καμία μυρωδιά, αλλά αυτή προκαλείται από τα βακτήρια που τρέφονται από αυτόν" αναφέρεται στις πληροφορίες της ODO. Το αδιάβροχο βαμβακερό μπλουζάκι της ODO xχρησιμοποιεί τη τεχνολογία των NanoSpheres και τα μικροσκοπικά νανοσωματίδια δημιουργούν ένα φράγμα μεταξύ υγρών και denim.

Απαιτώντας από λίγο έως καθόλου πλύσιμο, τα ρούχα αυτά μπορούν να συμβάλουν στη μείωση της χρήσης νερού την ώρα που κάθε χρόνο περίπου 7.200 ποτήρια νερού χρησιμοποιούνται για να πλυθεί ένα τζιν παντελόνι. Το πρότζεκτ της ODO παρουσιάζεται αναλυτικά στο Κickstarter.

 

 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

1 σχόλια