«Η βιομηχανία της μόδας είχε ξεφύγει»: Η Άννα Γουίντουρ στην εκπομπή της Ναόμι Κάμπελ στο YouTube

«Η βιομηχανία της μόδας είχε ξεφύγει»: Η Άννα Γουίντουρ στην εκπομπή της Ναόμι Κάμπελ στο YouTube Facebook Twitter
0

Στις αρχές του μήνα έκανε πρεμιέρα στο YouTube η σειρά εκπομπών της Ναόμι Κάμπελ «από την καραντίνα» με τίτλο "No Filter" με προσκεκλημένους από την άλλη μεριά της οθόνης μερικά από τα διασημότερα ονόματα από τον χώρο της μόδας, ανάμεσά τους ο Marc Jacobs και η Σίντι Κρόφορντ. Στο χθεσινό επεισόδιο της σειράς, ήταν η σειρά της «βασίλισσας της μόδας» Άννα Γουίντουρ, ιστορικής διευθύντριας της Vogue και νυν Global Content Advisor της Condé Nast.

Φορώντας τα χαρακτηριστικά μαύρα γυαλιά της σε όλη την διάρκεια της κουβέντας, η Γουίντουρ μίλησε για την ζωή της στην απομόνωση, για το μέλλον της μόδας και για τη μορφή που θα πάρει η βιομηχανία της μόδας όταν αναδυθούμε από αυτήν την πανδημία. Αντάλλαξαν επίσης πολλές αναμνήσεις και ανέκδοτα, όπως λόγου χάρη για τότε που η διευθύντρια της αμερικάνικης Vogue έπρεπε να επιμείνει και να αγωνιστεί για να βάλει την Ναόμι Κάμπελ στο παραδοσιακά prestigious και ογκώδες σεπτεμβριάτικο τεύχος του περιοδικού.

Στη διάρκεια της συζήτησης, η Γούντουρ φάνηκε να συμμερίζεται απόλυτα την άποψη που έχει εκφραστεί στον χώρο της μόδας μετά την εξάπλωση της πανδημίας, ότι οι ξέφρενοι ρυθμοί που χαρακτήριζαν την βιομηχανία της μόδας ήταν εκτός ελέγχου και κάποια στιγμή έπρεπε να μπει ένα φρένο. «Πρέπει να κάνουμε πολύ λιγότερες επιδείξεις», είπε. «Πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην βιωσιμότητα, στην ποιότητα, στην πολυτέλεια και στην δημιουργία. Πρέπει να αναδείξουμε την τέχνη της μόδας και το design της μόδας. Πρέπει να κόψουμε ταχύτητα και να απολαύσουμε την διαδρομή και να μην αναζητούμε διαρκώς το νέο και το επόμενο».

Μιλώντας για ιστορικές επιδείξεις που της έχουν μείνει για πάντα στο μυαλό, ξεχώρισε το σόου του John Galliano για την άνοιξη και το χειμώνα του 1994/1995 (ΑW94) σε μια ερειπωμένη έπαυλη στο Παρίσι. Ο σχεδιαστής είχε επιστρέψει στη μόδα μετά από μια περίοδο αποχής και διέθετε ελάχιστα χρήματα, βασίστηκε όμως στη συνδρομή των φίλων (ανάμεσά τους και η ίδια) για να στήσει μια επίδειξη που έμεινε αξέχαστη στην Γουίντουρ εξαιτίας «της μοναδικής ατμόσφαιρας που είχε δημιουργήσει ο Galliano, και της απίστευτης ομορφιάς των μοντέλων και των ρούχων».

 

Όσον αφορά στην τρόπο που βιώνει την καθημερινότητα της καραντίνας, η Γουίντουρ δήλωσε ότι δεν έχει πρόβλημα να δουλεύει από το σπίτι και μάλιστα υπό αυτές τις συνθήκες κάνει περισσότερη σωματική άσκηση από πριν: «Δεν γυμναζόμουν αρκετά, αλλλα τώρα τρέχω κάθε μέρα».

Παραμένει αισιόδοξη πάντως για το μέλλον της μόδας μετά την πανδημία, δηλώνοντας πεπεισμένη ότι θα μπορέσουν να επιβιώσουν και οι μικρότερες επιχειρήσεις μόδας που επλήγησαν άσχημα από τον ιό. «Η μόδα αποτελεί σε μεγάλο βαθμό μια κοινότητα που χαρακτηρίζεται από γνήσια φιλανθρωπία», λέει. «Είμαι σίγουρη ότι όταν βγούμε από αυτή την ιστορία, οι αξίες πολλών ανθρώπων θα έχουν αλλάξει ριζικά. Είναι μια ευκαιρία για όλους μας να κοιτάξουμε από την απομόνωση την βιομηχανία της μόδας και τον ρόλο μας σ΄ αυτή, να επαναπροσδιορίσουμε τις αξίες μας και να αναλογιστούμε όλη αυτή την σπατάλη και το μέγεθος του καταναλωτισμού και της πρόσβασης μας έχουν κακομάθει όλους, και φυσικά βάζω και τον εαυτό μου, τόσα χρόνια. Πρέπει να σκεφτούμε από την αρχή τι ιδανικά αντιπροσωπεύει αυτή η βιομηχανία».

Δείτε ολόκληρο το επεισόδιο

 

 

 

 

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM