Την κρατικοποίηση των εθνικών οδών μελετούν οι Γάλλοι

Την κρατικοποίηση των εθνικών οδών μελετούν οι Γάλλοι Facebook Twitter
2

Την κρατικοποίηση των γαλλικών εθνικών οδών, η ιδιωτικοποίηση των οποίων ολοκληρώθηκε το 2006, προτείνει ο σοσιαλιστής βουλευτής Jean - Paul Chanteguet, πρόεδρος και εισηγητής της κοινοβουλευτικής ομάδας για τους περιβαλλοντικούς φόρους.

Όπως είπε, από την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει μια ομάδα διερεύνησης του τρόπου εξαγοράς από το κράτος των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων που θα καθορίσει και τις προϋποθέσεις υπό τις οποίες θα μπορούσε να εφαρμοστεί στη συνέχεια η λειτουργία τους ".

Η υπ. Οικολογίας Σεγκολέν Ρουαγιάλ είχε προτείνει, σύμφωνα με τη Le Monde, να συμμετάσχουν οι εταιρείες εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων στο σύστημα των περιβαλλοντικών φόρων, όμως σύμφωνα με τον Chanteguet πιο κατάλληλη είναι η επιστροφή των δρόμων στο κράτος.

Αυτό που πρέπει να γίνει κατά τον υπουργό, είναι να πληρωθεί το κόστος της εθνικοποίησης που είναι 15-20 δισεκατομμύρια ευρώ για την αποζημίωση των μετόχων των εταιρειών και να ανατεθεί σε ιδιωτικές εταιρείες, με μια μορφή δημόσιας υπηρεσίας, η λειτουργία των δρόμων. Θα πρέπει επίσης να δημιουργηθεί μια ad hoc δημόσια δομή για να εκδώσει ομόλογα απαραίτητα για τη λειτουργία της δημόσιας εταιρείας.

Οι εταιρείες εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων καταγγέλθηκαν το 2013 από μια έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για κατάχρηση της θέσης τους με αύξηση των διοδίων. Σε αυτή την έκθεση το Ελεγκτικό Συνέδριο είχε επισημάνει ότι στις συμβάσεις υπήρχε μια «ανισορροπία» υπέρ των εταιρειών εκμετάλλευσης που έκαναν αυξήσεις πάνω από τον πληθωρισμό. Παράλληλα, το κράτος δεν έδειχνε να πιέζει ιδιαίτερα, όπως είχε υποχρέωση, τις εταιρείες για να σεβαστούν τις δεσμεύσεις που είχαν αναλάβει.  

Εκτός των διαπιστώσεων, στην έκθεσή του το Ελεγκτικό Συνέδριο πρότεινε και μέτρα κατά των εταιρειών συμπεριλαμβανομένου και αυτού της εφαρμογής των διατάξεων αναγκαστικού δικαίου.

.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fyre Festival 2: «Δεν ξέρουμε τίποτα για την εκδήλωση» λέει το δημαρχείου του νησιού που θα φιλοξενήσει το φεστιβάλ 

Διεθνή / Fyre Festival 2: Το «μεγαλύτερο φιάσκο των μουσικών φεστιβάλ» επιστρέφει - ή μήπως όχι;

Οι αρχές δεν έχουν ενημερωθεί, άδειες δεν έχουν εκδοθεί και κανένας καλλιτέχνης δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, αλλά το φεστιβάλ είναι προγραμματισμένο για τον Μάιο του 2025 και ο διοργανωτής επιμένει πως θα γίνει κανονικά
LIFO NEWSROOM
WSJ: Γιατί ο Τραμπ θα καταργήσει το υπουργείο Παιδείας

Διεθνή / WSJ: Γιατί ο Τραμπ ετοιμάζεται να καταργήσει το υπουργείο Παιδείας

Το υπουργείο εποπτεύει, μεταξύ άλλων, τα φοιτητικά δάνεια ύψους 1,6 τρισεκατομμυρίων δολαρίων που κατέχουν δεκάδες εκατομμύρια Αμερικανοί, οι οποίοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν το πανεπιστήμιο εξ ολοκλήρου
LIFO NEWSROOM
Πού είναι το Λεσότο, η χώρα που ο Τραμπ είπε ότι «κάνεις δεν έχει ακούσει ποτέ»

Διεθνή / Πού είναι το Λεσότο, η χώρα που ο Τραμπ είπε ότι «κάνεις δεν έχει ακούσει ποτέ»

Ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας δήλωσε προσβεβλημένος μετά τη δήλωση του Αμερικανού προέδρου για περικοπές των «8 εκατ. δολαρίων για τη στήριξη της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ+ στο Λεσότο που κανείς δεν έχει ακουστά»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
Μα καλά... οι φίλοι , συνέταιροι και ευεργέτες μας Γάλλοι δεν μαθαίνουν τίποτα από μας και το μοντέλο που εφαρμόζουμε στην Κορίνθου - Πατρών , στα Τέμπη και στην Πιερία όπου έχουν (ιδιωτικά) διόδια οι ανολοκλήρωτοι δρόμοι;AAAAA mon Dieu!Kαι δεν ξέρουν ότι η πανευρωπαϊκή τάση είναι προς την ιδιωτικοποίηση; Το λέει και ο Ελλην Πρωθυπουργός και όχι μόνο .... !AAAAA mon Dieu! (2)
Άρα η πραγματικη είδηση ειναι ότι ένας Γάλλος βουλευτής πρότεινε να κρατικοποιηθούν οι αυτοκινητόδρομοι και όχι ότι οι Γάλλοι μελετούν την "(...)κρατικοποίηση των εθνικών οδών (...)"