H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
2

Ο Τζον Γκαλιάνο επέστρεψε από την εξορία της μόδας, παρουσιάζοντας την πρώτη του συλλογή μετά από τέσσερα χρόνια για τον οίκο Martin Margiela, σε μία επίδειξη που δημιούργησε τεράστια ανυπομονησία και περιέργεια. Ήταν η πρώτη του επανεμφάνιση μετά από την απόλυσή του από τον οίκο Ντιορ που έγινε το 2011, μετά από ένα ρατσιστικό και αντισημιτικό παραλήρημα που κινηματογραφήθηκε εν αγνοία του και εξαπλώθηκε σαν φωτιά στους κύκλους της μόδας.

Η Anna Wintour, υποστηρίκτρια του Γκαλιάνο, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα του, του τηλεφωνούσε σχεδόν καθημερινά μετά την πτώση του από την κορυφή, κάθισε δίπλα στον Christopher Bailey, τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Burberry. Απέναντί τους βρισκόταν ο Alber Elbaz, ο Ισραηλινός σχεδιαστής της Lanvin, ο Τούρκος σχεδιαστής Rifat Ozbek που κάποτε υπήρξε ο σταρ της εβδομάδας μόδας του Λονδίνου, η Kate Moss, και ο Manolo Blahnik, ο οποίος έχει σχεδιάσει παπούτσια για επιδείξεις του Γκαλιάνο. Δημοσιογράφοι από τους New York Times, το Wall Street Journal, από την ιταλική και την γαλλική Vogue και το ισπανικό Harper's Bazaar ήταν επίσης εκεί όπως και αγοραστές από μεγάλα καταστήματα όπως το Barney's της Nέας Υόρκης και το ιταλικό Rinascente.

Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.

Όλοι κρατούσαν την ανάσα τους για την επανεμφάνιση του έκπτωτου σχεδιαστή με τη συλλογή "Artisanal" για τον οίκο Margiela. H πρώην Βελγική εταιρεία τώρα ανήκει στον Ιταλό Renzo Rosso, ο οποίος ανέθεσε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου στον Γκαλιάνο τον περασμένο Οκτώβριο, τρία χρόνια μετά την απόλυσή του από τον Ντιορ. Στο μεσοδιάστημα ο Γκαλιάνο μπήκε σε κλινική αποτοξίνωσης, μελέτησε τον Ιουδαϊσμό και σχεδίασε το νυφικό της Kate Moss.

Σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times η νέα συλλογή «δεν είναι η επιτομή ενός νέου οράματος. Δεν είναι από αυτές τις στιγμές που αλλάζουν την πορεία της μόδας, που επαναπροσδιορίζουν τη σιλουέτα ή τη διάθεση και κάνουν τις γυναίκες να σκέφτονται 'έτσι θέλω να ντύνομαι τώρα'. Δεν ήταν μια επανεκκίνηση αρκετά ισχυρή ώστε να σβήσει το παρελθόν. Ήταν περισσότερο μια προθέρμανση. Είναι κατανοητό. Ο κύριος Γκαλιάνο καθόταν στον πάγκο για αρκετό διάστημα.»

Ο Γκαλιάνο ήταν γνωστός για τα επεισοδιακά του φινάλε στη Ντιορ, αλλά όπως φαίνεται τα τελευταία χρόνια έχουν αφήσει τη σφραγίδα τους: δεν εμφανίστηκε στην πασαρέλα και έφυγε αμέσως μετά την επίδειξη, μπαίνοντας σε ένα αυτοκίνητο που τον περίμενε.

 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
 H εξαιρετική επιστροφή του Τζον Γκαλιάνο Facebook Twitter
Μόδα & Στυλ
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Ανεμομαζώματα μόδας, όπως φεύγει ο Αύγουστος

Μόδα & Στυλ / Ανεμομαζώματα μόδας, όπως φεύγει ο Αύγουστος

Σημειώσεις μόδας που κράτησα σε χαρτάκια στην παραλία, τσαλακωμένες σελίδες περιοδικών και ηλεκτρονικά μηνύματα στον εαυτό μου… ό,τι θυμάμαι και ό,τι με ανέσυρε –για λίγο– από την αφασία του πιο ζεστού Αυγούστου στη ζωή μου (μας).
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ

σχόλια

2 σχόλια
Ιδιοφυής εικαστικός, με στήριξη (και εδώ) από αξιόλογα εργαστήρια ραπτικής.Είναι πασίγνωστο ότι οι πελάτισσες του Ντιόρ ντυνόντουσαν με τελείως διαφορετικά (και φορέσιμα) φορέματα από αυτά των επιδείξεων.Καλή επανεκκίνηση.