Οι μουσουλμάνες λολίτες

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
16

 

Είναι ένα καταπληκτικό mash-up μόδας που κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει. Οι μουσουλμάνες φαν της Ιαπωνικής μόδας a la Λολίτα ξεκίνησαν να συνδυάζουν τα γλυκά σαν καραμέλα φορέματα και αξεσουάρ με το χιτζάμπ που είναι υποχρεωμένες από την θρησκεία τους να φοράνε και το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσουν ένα εντελώς νέο στυλ που οι Γιαπωνέζες λολίτες έχουν ήδη αρχίσει και το ερωτεύονται.

Το στυλ της λολίτα έχει να κάνει με το να φοράνε τα κορίτσια μεταμοντέρνες εκδοχές από Βικτοριανά και Ροκοκό φορέματα και ρούχα  που είναι φορτωμένα με βαριά αξεσουάρ και παλίμψηστα δαντέλας- που τα κάνουν να φαίνονται με πολύ κόπο περίτεχνα μέχρι υστερίας. Οι φαν του στυλ (που αυτοπροσδιαρίζονται ως "λολίτες") συνήθως συναντιούνται σε ειδικά events και αλληλοθαυμάζουν την δεξιοτεχνία των κουστουμιών τους ή συζητούν για τον τρόπο που τα φτιάχνουν.

Οι δύο πιο γνωστές μουσουλμάνες λολίτες είναι η Noor και η Alyssa. Και οι δυο όμως δεν μένουν στην Μέση Ανατολή αλλά στο Λονδίνο και στην Καλιφόρνια. Κατάφεραν να πάνε το συγκεκριμένο στυλ ένα βήμα παραπέρα όταν συνδύασαν με φαντασία τα κουστούμια της τυπικής γιαπωνέζας λολίτας με τις μουσουλμανικές μαντήλες τους. Αν και τα κουστούμια που φτιάχνουν είναι πολύ κομψά και εντυπωσιακά, ταυτόχρονα εξακολουθούν να τηρούν πλήρως τις θρησκευτικές αρχές τους.

Η Alyssa Salazar που έχει ένα πολύ δημοφιλές tumblr The Hijabi Lolita με 10.000 ακόλουθους και ποστάρει φωτογραφίες της με τις μικτές δημιουργίες της στο διαδίκτυο, δήλωσε σε μια συνέντευξη της:

«Αισθάνομαι πιο καλοδεχούμενη στην κοινότητα των λολιτών παρά στην μουσουλμανική κοινότητα. Ήθελαν πραγματικά να με γνωρίσουν. Με καλούν στα events τους και κάνουμε παρέα. Γνώρισα την καλύτερη μου φίλη από τις Λολίτες».

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter
Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Οι μουσουλμάνες λολίτες Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
16

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ
Η Άνοιξη του 2025

Μόδα & Στυλ / Άνοιξη 2025: Τα ντεφιλέ δεν κράτησαν χαμηλό προφίλ

Στα ατέλειωτα χιλιόμετρα πασαρέλας των περασμένων ημερών, η χειροποίητη δεξιοτεχνία, η πυκνή σημειολογία, οι μεταγραφές και οι επέτειοι προσέφεραν συγκινήσεις σε μια μεταβατική περίοδο για το σύνολο της βιομηχανίας του high fashion.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
We Will Always Have London: Η νέα καμπάνια του οίκου Gucci πρωταγωνιστεί η Debbie Harry

Μόδα & Στυλ / Η Nan Goldin φωτογραφίζει την Debbie Harry για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci

Η Debbie Harry και η Kelsey Lu, φωτογραφημένες από την οραματίστρια Nan Goldin, είναι οι πρωταγωνίστριες μιας ιστορίας ανθρώπων, τόπων και στιγμών: μια ωδή στη διαχρονική γοητεία του Λονδίνου και τη βαθιά σύνδεση του Οίκου με την πόλη.
THE LIFO TEAM
Το μέλλον της μόδας; Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά

Μόδα & Στυλ / Ρούχα από ανθρώπινα μαλλιά: Το μέλλον της μόδας;

Η Zsofia Kollar, ιδρύτρια της εταιρείας Human Material Loop, εξηγεί στη LiFO πώς φιλοδοξεί να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετιζόμαστε με τα ρούχα μας, επαναπροσδιορίζοντας αυτό που εννοούμε όταν λέμε «ύφασμα».
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ

σχόλια

10 σχόλια
Όχι, το εψαξα στο google γιατί ξερω πανω κατω να διαβαζω την αραβικη γραφη αλλα μου λειπει το λεξιλογιο και μου βγαλε "Glory to God"! Αρα η μεταφραση μου ηταν πολυ χαλαρη, εχετε δικιο.Ήθελα να πω προηγουμένως ότι ζείτε τη νέα θρησκεία σας με απόλυτη αφοσίωση και ως νεοφωτιστη, που το σέβομαι αν και οι επιταγές της ακουγονται στα αυτιά του "δυτικου", τουλάχιστον παράλογες. Προφανώς δεν μπορούμε να κάνουμε θεολογική κουβέντα σε βάθος εδώ, αλλά θα κλείσω αναφέροντας μια μεγάλη ένστασή μου για το Ισλαμ και συγγνωμη που επιμένω: είναι η πλήρης σεξουαλικοποίηση της γυναίκας, η άποψη δηλαδή ότι αποτελεί ΚΑΤΑΡΧΗΝ σεξουαλικο ον, το οποίο πρέπει να προστατεύσει τη "γύμνια" της απέναντι στα αδηφάγα μάτια του σεξουαλικώς πεινασμένου αρσενικού, παραπέμποντας σε πρωτόγονες κοινωνίες και όχι πιο εξελιγμένες (εδω θα διαφωνήςετε :-) , που εμπιστεύονται τη γυναίκα ως κάτι περισσότερο ή διαφορετικό.Επίσης, το Κοράνι επιδέχεται πολλές ερμηνείες, από τις οποίες πολύς κόσμος υποφέρει.. (λόγω ισλαμικής τρομοκρατίας). Όπως κ ως προς την ενδυμασία των γυναικών. Η πλειοψηφία των μουςουλμάνων γυναικών φορούν νικάμπ και όχι μπούρκα κ δεν φορούν γάντια. Στη Σαουδική Αραβία όμως μιλάμε για μαύρα φαντάςματα. Τι γνώμη έχετε για αυτή τη διαφορετική ερμηνεία; Όλο αυτό για να μη σεξουαλίζονται οι άντρες; Αξίζει τόση καταπίεση του ανθρώπινου σώματος και μάλιστα σε τραγικά υψηλές θερμοκρασίες;
Αγαπητέ Θάνο,Έχετε δίκιο, είναι αδύνατον να κάνουμε θεολογική συζήτηση σε βάθος εδώ, αν και θεωρώ χρήσιμο κάθε ευγενικό διάλογο. Όσον αφορά την ένστασή σας δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο βάζετε τη γύμνια σε εισαγωγικά, μια γυναίκα δείχνει κυριολεκτικά γυμνό σώμα αν δεν το καλύπτει. Θα ήταν εθελοτυφλία να μην πιστεύετε ότι το γυμνό σώμα μιας γυναίκας ερεθίζει ενστικτωδώς σεξουαλικά τους άνδρες, το σεξουαλικό ένστικτο είναι χαρακτηριστικό στους ανθρώπους, έχει μελετηθεί εκτενώς και στο δυτικό κόσμο ως έμφυτη ορμή ανεξάρτητη από τη μάθηση η οποία παραμένει αναλλοίωτη, ώστε να εξυπηρετεί μια συγκεκριμένη σκοπιμότητα, την αναπαραγωγή (ενδεικτικά: Legrand LB, Del Zotto M, Tyrand R, Pegna AJ. Basic Instinct Undressed: Early Spatiotemporal Processing for Primary Sexual Characteristics. Valdes-Sosa PA, ed. PLoS ONE. 2013;8(7):e69726. doi:10.1371/journal.pone.0069726, Lomanowska AM, Guitton MJ. Virtually Naked: Virtual Environment Reveals Sex-Dependent Nature of Skin Disclosure. Slater M, ed. PLoS ONE. 2012;7(12):e51921. doi:10.1371/journal.pone.0051921). Επομένως, δεν πρόκειται για κάποια ιδιαίτερη "άποψη του Ισλάμ", αλλά για γενική παραδοχή ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν (ενστικτώδη) σεξουαλικότητα. Το Ισλάμ αναγνωρίζει την ύπαρξή της και στα δύο φύλα χωρίς να την ενοχοποιεί για κανένα ενόσω διδάσκει τη σεμνότητα σε άνδρες και γυναίκες, σε αντίθεση με δόγματα τα οποία αναφερόμενα σε "προπατορικό αμάρτημα" ενοχοποιούν τη σεξουαλικότητα και ιδίως τη γυναίκα σαν ηθικό αυτουργό του "αμαρτήματος". Δεν υπάρχει όμως κανένας που να μην αναγνωρίζει την ύπαρξη της γενετήσιας ορμής, με όποιο τρόπο και αν προσπαθούν να κυριαρχήσουν επί αυτής. Σε πρωτόγονες κοινωνίες παραπέμπει η γύμνια (μέχρι και οι γυμνιστές επικαλούνται "επιστροφή στη φύση"), ενώ τα ρούχα είναι σημάδι πολιτισμού. Θα συμφωνήσω όμως ότι το Κοράνι επιδέχεται πολλές ερμηνείες, για αυτό και η ενδυμασία δεν έχει σκοπό μόνο να προστατεύσει το ένα φύλο από τη σεξουαλική πείνα του άλλου (ιδίως τη σωματικά αδύναμη γυναίκα από τα αδηφάγα μάτια του σεξουαλικώς πεινασμένου αρσενικού), αλλά αναδεικνύει επίσης την πνευματικότητα ενός ανθρώπου, εφόσον στρέφεται στην ανάπτυξη του εσωτερικού του κόσμου όταν σταματήσει να ασχολείται με την εξωτερική εμφάνιση. Επιπλέον, η ενδυμασία προστατεύει από το κρύο, τη ζέστη, τα έντομα και γενικότερα από τις αντιξοότητες του περιβάλλοντος. Διάκριση για τις ερμηνείες του Κορανίου δίνει το ίδιο το Κοράνι, γράφοντας ότι δεν περιέχει αντιφάσεις. Μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ερμηνείες οι οποίες στρέφονται εναντίον αθώων πέφτουν πάντα σε τέτοιες.Στα αυτιά ενός ανθρώπου που δεν έχει δοκιμάσει τίποτα διαφορετικό από το δυτικό πολιτισμό, όλα τα παραπάνω ίσως να ακούγονται παράλογα ή και καταπιεστικά για το ανθρώπινο σώμα. Κάποτε βρέθηκα σε αυτό το στάδιο, αφού δε μεγάλωσα στο Ισλάμ. Όμως, όταν άρχισα να εξετάζω με λογική τη διαφορετικότητα ανακάλυψα ότι το ισλαμικό ντύσιμο είναι πολύ ευεργετικό για το σώμα, λογική που τελικά επιβεβαίωσε η εμπειρία μου να καλύπτομαι ακόμα και σε ακραίες θερμοκρασίες χειμώνα-καλοκαίρι. Ελπίζω ότι η προστασία που παρέχουν τα ρούχα το χειμώνα είναι προφανής. Επίσης, είναι εύκολο να καταλάβετε ότι το καλοκαίρι το ισλαμικό ντύσιμο προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία πολύ καλύτερα από κάθε εμπορικό αντηλιακό, αν και είναι αναμενόμενο ότι δύσκολα μπορεί να σκεφτεί κάποιος τη λειτουργία της ομοιόστασης χωρίς ιδία εμπειρία. Ένα αεράτο ολόσωμο μακρυμάνικο ρούχο, καθώς θερμαίνει ομοιόμορφα το σώμα, δηλαδή δεν το αφήνει να ψηθεί θερμαινόμενο μόνο επιφανειακά, βοηθάει σε καλύτερη κατανομή τόσο της θερμοκρασίας, όσο και των υγρών του σώματος, επιτρέποντάς του παράλληλα να αναπνέει, με αποτέλεσμα να διατηρείται σχετικά κρύο σε υψηλές θερμοκρασίες, όσο παράξενο και αν ακούγεται. Μπορείτε να παρατηρήσετε μακριά ρούχα και καλύμματα του κεφαλιού σε όλη την αφρικανική ήπειρο, ανεξαρτήτως θρησκείας. Θα τα βρείτε όμως και σε φωτογραφίες ή πίνακες με μοναχές (καλόγριες) ή αγρότισσες, π.χ. στις "Σταχομαζώχτρες" του Ζ. Φ. Μιλλέ, σε πίνακες του Α. Τάσσου, http://www.tanea.gr/news/greece/article/5182372/xrhmatiko-bohthhma-1-000-eyrw-se-450-polyteknes-agrotisses-apo-ton-oga/, http://www.karditsanews.gr/οι-450-αγρότισσες-που-θα-λάβουν-το-βοήθημ/, http://www.paseges.gr/el/news/Ekdhlwsh-gia-thn-Agrotissa-sto-Maleme, http://www.sigmalive.com/news/local/93967/se-kinitopoiisi-kalountai-oi-kypries-agrotisses, http://www.agrotypos.gr/index.asp?mod=articles&id=55108. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για περισσότερα, π.χ. για το δικαίωμα της γυναίκας να εργάζεται ή να κάθεται στο σπίτι χωρίς να κινδυνεύει να τη διώξει ο άντρας της (μπορείτε να αναζητήσετε τι συμβαίνει στο δυτικό κόσμο), μα σταματάω, ήδη η απάντηση καταλαμβάνει πολύ χώρο. Ο Θεός να σας δίνει ειρήνη, έλεος και ευλογία.
Είτε η κοπέλα (ή κοπέλες;) παρουσιάζονται με στόχο να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι το Ισλάμ δήθεν προσπαθεί να ακολουθήσει το δυτικό τρόπο ζωής, είτε με στόχο να δημιουργηθεί μία τάση στις νεαρές μουσουλμάνες, το παραπάνω ντύσιμο δεν είναι ισλαμικό. Στο Ισλάμ τα ρούχα, αντρικά ή γυναικεία, είναι αεράτα, για λόγους σεμνότητας και προστασίας του σώματος χωρίς να το βλάπτουν (στο σημείο αυτό μπορεί να γίνει μια σύγκριση με τα προβλήματα που προκαλούν τα στενά τζην στη μέση και τα πόδια), και τα παπούτσια δεν έχουν τακούνια (εδώ μπορεί επίσης να γίνει σύγκριση με την καταστροφή που επιφέρουν τα τακούνια). Δεν είναι φανταχτερά, δεν είναι κολλητά, δεν φοριούνται για επίδειξη, δεν ακολουθούν ούτε μιμούνται τη μόδα. Το σώμα μας μας το χάρισε ο Θεός, το αποδεχόμαστε, το αγαπάμε και το προστατεύουμε όπως είναι. Ισλάμ δεν είναι μια μαντήλα, είναι ένας ολόκληρος τρόπος ζωής μέσω του οποίου ο άνθρωπος προσπαθεί κάθε στιγμή να εκφράζει πίστη και αφοσίωση στον ένα και μοναδικό Θεό και να τον δοξάζει με όλη του την προσωπικότητα.
Διάβασα και τις υπόλοιπες καταχωρίσεις σας και δεν μπορώ να σας αδικήσω, έιναι προφανέστατο ότι βρίσκεστε στο στάδιο της νεοφώτιστης, και, όπως δείχνει και το όνομά σας (¨ο Αλλαχ είναι μεγάλος¨), σε ένα στάδιο ιδεολογικής καθαρότητας και ζηλωτισμού.Σας λείπει νομίζω η εμπειρία καθημερινής διαβίωσης σε μουσουλμανική χώρα, ώστε να έχετε ιδίαν άποψη για την υποκρισία και το ψέμα που είναι ο μοναδικός τρόπος να συμμορφωθεί κάποιος με τις επιταγές αυτής της θρησκείας (που είναι λιγότερο θρησκεία και περισσότερο τρόπος κοινωνικής οργάνωσης).Όσο για το συγκεκριμένο άρθρο και το πως ντύνονται οι μουσουλμάνες, εξαρτάται και από τη χώρα. Εδώ που ζω εγώ όμως, δεν υπάρχει (ανύπαντρη) μουσουλμάνα, που να μην φοράει σοκαριστικά στενά ρούχα..μαζί με μαντήλα. Για να μη μιλήσω για τη σεξουαλική πείνα των αντρών, για το 99% του γυναικείου πληθυσμού (με μαντήλα ή χωρίς) σεξουαλικώς παρενοχλημένο κλπ κλπ..Έχω διαβάσει με πολλή προσοχή τη διδασκαλία του Al- Azhar για τις γυναίκες και τις σχέσεις των δύο φύλων. Χωρίς να εξετάζω τα κίνητρα, πρόκειται για ασφυκτικό πατρονάρισμα των γυναικών. Έιναι χαριτωμένο το πόσο αθώα τα βλέπετε όλα. Ελπίζω να μη χρειαστεί να τα ζήσετε από κοντά.Με σεβασμό, σαλααμ αλα'ι'κουμ, η ειρήνη να είναι πάνω σας.
Αγαπητέ Θάνο, السلام عليكم, εἰρήνη ὑμῖν.سبحان الله ("σουμπχάν Αλλάχ") μεταφράζεται "δόξα τῷ Θεῷ", προφανώς έχετε συγχύσει τη φράση στο όνομά μου με τη φράση الله أكبر ("Αλλάχου άκμπαρ") που μεταφράζεται "ὁ Θεός ὁ ὕψιστος". Δε γνωρίζω πού ζείτε, όπως ούτε εσείς μπορείτε να γνωρίζετε για τη ζωή μου, όμως νομίζω ότι αδικείτε πολύ τη θρησκεία κρίνοντάς την με βάση ανθρώπους που δηλώνουν πιστοί, αντί να την κρίνετε για τη διδασκαλία της. Ο τρόπος ζωής που περιγράφετε έρχεται σε αντίθεση με την ισλαμική διδασκαλία, σύμφωνα με το Κοράνι και την προφητική παράδοση του Ισλάμ. Όχι μόνο η υποκρισία και το ψέμα δεν αποτελούν τρόπο να συμορφωθεί κάποιος με τις επιταγές της θρησκείας, αλλά για την ακρίβεια είναι τρόπος να απομακρυνθεί κάποιος από αυτή. Χωρίς να θέλω να σας θίξω, καταλαβαίνω πως για εσάς η λέξη μουσουλμάνος δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, μάλλον είναι ένα ακατανόητο προσδιοριστικό σε μια ξένη γλώσσα με περίεργη γραφή. Ωστόσο, το ότι έχει χάσει το νόημά της για ορισμένους ανθρώπους, αν ποτέ το διδάχθηκαν, δε σημαίνει ότι στερείται νοήματος γενικότερα. Φανταστείτε τι σχέση μπορεί να έχουν με το Ισλάμ όσα γράφετε αν χρησιμοποιήσετε τη φράση "δούλος/-η του Θεού", για παράδειγμα, αν είχατε γράψει "δεν υπάρχει (ανύπαντρη) δούλη του Θεού, που να μην φοράει σοκαριστικά στενά ρούχα". Νομίζω καταλαβαίνετε την αντίφαση και δη όταν συζητάμε για θρησκεία που διδάσκει στα δύο φύλα να χαμηλώνουν το βλέμμα σε κάθε συνάντηση μεταξύ τους. Οι μουσουλμάνες ντύνονται σύμφωνα με την πίστη τους, αν δεν το κάνουν απομακρύνονται από τη θρησκεία ανεξάρτητα από τη χώρα στην οποία ζουν. Ούτε η σεξουαλική πείνα των αντρών έχει σχέση με το Ισλάμ, ούτε το σεξουαλικά παρενοχλημένο 99% των γυναικών, όλα αυτά έχουν σχέση με την απομάκρυνση των ανθρώπων από το Θεό (και το Ισλάμ), η οποία στους καιρούς που ζούμε είναι περισσότερο από προφανής σε Δύση και Ανατολή. Δεν αλλάζει ανάλογα με τη χώρα ούτε το Ισλάμ, ούτε το Κοράνι, ούτε ο Θεός. Το Κοράνι προειδοποιεί σχετικά με την αστάθεια της ανθρώπινης ψυχής ανάμεσα στο κακό και το καλό, γράφει ότι υπάρχουν άνθρωποι που δηλώνουν μουσουλμάνοι, αλλά δεν είναι, και κάνει σαφές ότι χρειάζεται διαρκής επαγρύπνηση για να βρεθεί κάποιος πιστός, όταν έρθει η ώρα. Όπως φαίνεται, δεν το διαβάσατε ποτέ απευθείας. Είναι δύσκολος ο δρόμος του Ισλάμ, αλλά όχι ασφυκτικός. Ο χαρακτηρισμός αυτός μου θυμίζει θεωρίες που αναπτύχθηκαν σε ορισμένα κομμουνιστικά καθεστώτα τα οποία δεν άντεξαν ούτε 100 χρόνια. Έχει ενδιαφέρον η μελέτη της ιστορίας, τα ιερά κείμενα γράφουν ότι μέσα από ιστορικά παραδείγματα μπορούμε να μάθουμε για να μην πάθουμε. Δεν έχει να κάνει με πατρονάρισμα. Δεν έχει να κάνει με το Αλ-Αζχάρ. Δεν έχει να κάνει με ζηλωτισμό, όπως η παραδοχή ότι στενά ρούχα και τακούνια προκαλούν προβλήματα.السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه,εἰρήνη ὑμῖν καὶ ἔλεος Θεού καὶ εὐλογία.
Μένω σε μια από τις γειτονιές των Αθηνών που είναι γεμάτη μετανάστες.Βλέπω πολλές φορές κάποιες πιτσιρίκες που φορούν το μαντήλι και από κάτω τα τζηνάκια τους και θα τις έλεγα χαριτωμένες , έως και γοητευτικές.Πρέπει να είναι από το Αφγανιστάν ή κάτι τέτοιο. Μου αρέσει που τις βλέπω πολλές από αυτές να κυκλοφορούν μαζί με το αγόρι τους απολαμβάνοντας έναν αέρα ελευθερίας, περπατώντας σε μια υποβαθμισμένη, βρώμικη και αδιάφορη Αθήνα της κρίσης.Αντίθετα μου προκαλούν απέχθεια και μου δημιουργούνται φοβίες όταν βλέπω κάτι μπαούλα να περπατάνε στους ίδιους δρόμους σκεπασμένα με μια συνήθως μαύρου χρώματος κουρτίνα από πάνω μέχρι κάτω.Για τις φωτογραφίες του άρθρου η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι είναι εξαιρετικά κακόγουστες. Πέρα απ αυτό παρατήρησα ότι στις φωτογραφίες αυτές, στην συντριπτική τους πλειοψηφία εμφανίζονται δύο τύπισσες και μόνο εξ ου και δεν θα χαρακτήριζα το όλο θέμα σαν μια μοδάτη τάση που ακολουθούν οι μουσουλμάνες. Θεωρώ πιθανότερο ότι μάλλον μέσω αυτού του άρθρου – τόσο στα Ελλήνικά όσο και σε άλλα ξένα έντυπα – επιχειρείται να δημιουργηθεί κάποια τάση μεταξύ των νεαρών μουσουλμάνων.
Με κάθε σεβασμό στο προσωπικό στυλ και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του καθενός, η παρακάτω σκηνή μου βιδωθηκε στο μυαλό μόλις διάβασα το παραπάνω άρθρο:https://m.youtube.com/watch?v=AlgjgbtIxIM
Έχω δει κοπέλα με ολόσωμη casual φόρμα που καλύπτει και το κεφάλι όπως ακριβώς η μαντήλα. Τρε σικ! Να τις δω αυτές όμως και goth lolitas και τι στον κόσμο!
Γιατί δεν πάει να τις κάνει αυτές τις χαριτωμενιές στο Χαλέπι; Δηλαδή ζω 100% στη δύση αλλά επειδή ο μπαμπάς είναι μουσουλμάνος, βάζουμε και μια μαντήλα και όλα Ok/Muslim Chick.
Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει να αστυνομεύσεις το στυλ, τις προθέσεις και τις όποιες πεποιθήσεις της εν λόγω κοπέλας.Ναι, ζει στην Δύση και -υποτίθεται- πως στην Δύση έχει την ελευθερία να κάνει ότι γουστάρει, σ' αυτό το επίπεδο.…Και γιατί να πάει να κάνει αυτές τις "χαριτωμενιές" σε εμπόλεμες περιοχές; Μήπως οφείλει να λογοδοτήσει για τα αίσχη των τζιχαντιστών; ...Ή μήπως σού χαλάει την μοναδική εικόνα που έχεις για τις σωστές/κακόμοιρες μουσουλμάνες;: http://www.euractiv.com/sites/default/files/gallery/Burqa2.jpg
Πολύ ωραία αρκετά από αυτά τα ρούχα. Ωστόσο οι κοπέλες δεν φοράνε μπούργκα, το οποίο είναι συγκεκριμένο παραδοσιακό ένδυμα που καλύπτει το πρόσωπο, αλλά μαντήλα.