Ο πρώτος άνθρωπος που δικάζεται με τον αντιρατσιστικό νόμο δεν είναι αυτός που θα περιμέναμε

Ο πρώτος άνθρωπος που δικάζεται με τον αντιρατσιστικό νόμο δεν είναι αυτός που θα περιμέναμε Facebook Twitter
21
Ο πρώτος άνθρωπος που δικάζεται με τον αντιρατσιστικό νόμο δεν είναι αυτός που θα περιμέναμε Facebook Twitter

Συμφωνούμε όλοι φαντάζομαι πως χρειάζεται ο αντιρατσιστικός νόμος για να προστατεύει ομάδες απ' τα κηρύγματα μίσους και απ' την προτροπή σε βία εναντίον τους. 

Αυτός όμως που δικάζεται τώρα που μιλάμε στην Ελλάδα του 2015 δεν είναι κάποιος τραμπούκος, εχθρός του Ελληνισμού, ή αρχιρατσιστής. Δεν είναι ο Πλεύρης. Είναι ένας επιφανής φιλέλληνας που έχει γράψει και επιμεληθεί σχεδόν 85 τόμους για την ελληνική ιστορία και την αρχαιολογία. 

Μεταφέρω όσα έγραψε ο δημοσιογράφος Μιχάλης Μητσός, στο σάιτ του amagi:

Έχω τον πειρασμό να ισχυριστώ κάτι. Πως το περίεργο δεν είναι ότι στην Ελλάδα του 2015 ένας Γερμανός ιστορικός δικάζεται για τις απόψεις του με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο. Το περίεργο είναι ότι δεν έχουν ξεσηκωθεί ακόμη κι οι πέτρες γι' αυτή τη δίκη, δεν έχουν κινητοποιηθεί οι ιστορικοί, δεν έχουν βγάλει ανακοινώσεις τα κόμματα, δεν μας έχει ξεφωνίσει ο ξένος Τύπος.

Ο ισχυρισμός μου είναι λανθασμένος. Αυτά που γίνονται τις τελευταίες ημέρες στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρεθύμνου υπερβαίνουν και την πιο άγρια φαντασία.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Ο Χάιντς Ρίχτερ, καθηγητής ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Μάνχαϊμ και επιφανής φιλέλληνας, έχει γράψει καμιά δεκαπενταριά βιβλία για τη σύγχρονη ελλαδική και κυπριακή ιστορία. Υπό την επιμέλειά του, έχουν εκδοθεί 67 τόμοι στη σειρά Πηλεύς με θέμα την ελληνική ιστορία και αρχαιολογία. Για τις «εξαίρετες πράξεις του στη δημόσια σφαίρα που αυξάνουν το διεθνές γόητρο της Ελλάδας» έχει τιμηθεί με το παράσημο του Φοίνικα από τον πρώην πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Στεφανόπουλο. Αλλά έκανε ένα λάθος: τόλμησε να ασχοληθεί με τη Μάχη της Κρήτης, αμφισβητώντας ορισμένες πτυχές της ηρωικής εκδοχής που μαθαίνουμε στο σχολείο. Στη μονογραφία που εξέδωσε το 2011, και που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Γκοβόστη, υποστήριξε μεταξύ άλλων ότι βάναυσες και βάρβαρες πρακτικές δεν χρησιμοποίησαν μόνο οι μονάδες εισβολής, αλλά και οι άτακτοι Κρήτες που έλαβαν τα όπλα εναντίον τους. Για την άποψη αυτή, του άσκησε αυτεπαγγέλτως ποινική δίωξη τέσσερα χρόνια αργότερα ο εισαγγελέας πλημμελειοδικών Ρεθύμνου, θεωρώντας ότι συνιστά «άρνηση εγκλημάτων του ναζισμού σε βάρος του κρητικού λαού με εξυβριστικό περιεχόμενο». Άρα εμπίπτουν στις διατάξεις του αρ. 2 Ν. 927/1979: του αντιρατσιστικού νόμου.

Με άλλα λόγια, ο πρώτος άνθρωπος που δικάζεται με βάση αυτό το επικίνδυνο άρθρο δεν είναι ένας αρνητής του Ολοκαυτώματος, αλλά ένας 76χρονος καθηγητής Ιστορίας που έχει αφιερώσει όλη του την επιστημονική πορεία στην Ελλάδα και την Κύπρο. Ο Ρίχτερ κινδυνεύει με φυλάκιση τριών μηνών έως τριών ετών και με χρηματικό πρόστιμο 5.000 ως 20.000 ευρώ. Δεν αποκλείεται μάλιστα να διαταχθεί από το δικαστήριο η βίαιη προσαγωγή του, ώστε να δώσει λογαριασμό για τις επιστημονικές του απόψεις!

Όπως γράφει στο μπλογκ του ο ένας από τους δύο συνηγόρους υπεράσπισης, ο Αθ. Αναγνωστόπουλος, το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς μπαίνοντας στο Πρωτοδικείο Ρεθύμνου είναι η αφίσα που έχει αναρτηθεί σε μια από τις εισόδους του δικαστηρίου. Η αφίσα εικονίζει τον Ρίχτερ να κρατά από το πόδι έναν αετό, που στο άλλο του πόδι κρατά το Πανεπιστήμιο Κρήτης (το οποίο τόλμησε να τον ανακηρύξει πέρυσι επίτιμο διδάκτορα). Μιλά για το «Γ΄ Ράιχ στο Πανεπιστήμιο Κρήτης». Και απειλεί με εκτέλεση τους «προδότες, δωσίλογους και ταγματασφαλίτες που τίμησαν και τιμούν τον Ρίχτερ». Ο Ρεθυμνιώτης εκδότης που υπογράφει την αφίσα απολαμβάνει άραγε του δικαιώματος στην ελευθερία της έκφρασης το οποίο δεν αναγνωρίζεται στον Ρίχτερ;

Ως μάρτυρας κατηγορίας κατέθεσε ήδη ο βουλευτής ΝΔ Λευτέρης Αυγενάκης, που αξιώνει χρηματική αποζημίωση από τον «επιστήμονα με εισαγωγικά Ρίχτερ» λόγω ηθικής βλάβης. [Σε τηλεφωνική του επικοινωνία μαζί μου μετά τη δημοσίευση του άρθρου, ο κ. Αυγενάκης διευκρίνισε ότι δεν αξιώνει χρηματική αποζημίωση από τον Ρίχτερ. Πάλι καλά. Ο βουλευτής της ΝΔ είπε επίσης ότι δεν κατέθεσε ως μάρτυρας κατηγορίας, παρά ως απλός μάρτυρας, προσθέτοντας ότι σε κάθε περίπτωση επιθυμεί την καταδίκη του Ρίχτερ. Α, και τόνισε κατηγορηματικά ότι είναι «φιλελεύθερος». Ευτυχώς, γιατί τον είχα παρεξηγήσει.] Και, πάνω στη σύγχυση, βάζει και το ζήτημα των γερμανικών πολεμικών αποζημιώσεων, θεωρώντας ότι ο λόγος που γράφτηκε το βιβλίο ήταν ακριβώς να μην καταβληθούν αυτές οι αποζημιώσεις. Ακολούθησε ο πρώην αρχηγός ΓΕΕΘΑ Μανούσος Παραγιουδάκης, που κατηγόρησε τον Ρίχτερ ότι δεν έλαβε επαρκώς υπόψη του τις απόψεις της Διεύθυνσης Ιστορίας Στρατού του ΓΕΣ, και αποκάλυψε ότι επί αρχηγίας του ίδρυσε στρατιωτικό μουσείο στο χωριό του. Και έπεται συνέχεια.

Το κακό είναι ότι η εισαγγελία απέρριψε το αίτημα μαγνητοσκόπησης της δίκης. Και στέρησε έτσι από τις επόμενες γενιές να βλέπουν πώς ήταν κάποτε η Ελλάδα.

***

Ψάχνοντας λίγο την υπόθεση διαπίστωσα πως δεν υπάρχει «άρνηση εγκλημάτων του ναζισμού σε βάρος του κρητικού λαού με εξυβριστικό περιεχόμενο». Πώς θα μπορούσε άλλωστε να υπάρξει αυτό όταν στο κείμενό του ο Ρίχτερ αναφέρει πολλές απ' τις θηριωδίες και τα εγκλήματα των ναζιστών. Αυτό που ενόχλησε είναι ότι ανέφερε -ψυχρά, χωρίς φυσικά να καταδικάζει- και την (ηρωική για μας) αντίσταση των Κρητών. 

Στο βιβλίο του, όπως προκύπτει και απ' τις σελίδες που υπάρχουν στο scribd εδώ, φυσικά προκύπτει ότι ο Ρίχτερ γράφει κανονικότατα για τις Γερμανικές θηριωδίες εναντίον των Κρητών - και πώς θα μπορούσε να μην το κάνει. Είναι ο άνθρωπος που διοργάνωσε ημερίδα για τα "Γερμανικά εγκλήματα πολέμου στην Ελλάδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου" και έχει αναφερθεί σε αυτά με σκληρό και αντικειμενικό τρόπο σε όλη την καριέρα του. 

«Η πρώτη γνωστή ποινική δίωξη για το καινοφανές αδίκημα της κακόβουλης άρνησης εγκλημάτων πολέμου με εξυβριστικό χαρακτήρα είναι γεγονός. Και κατηγορούμενος δεν είναι μηδέ ακροδεξιός μηδέ αρνητής μηδέ ακραίος φανατικός», λέει ο Αθανάσιος Αναγνωστόπουλος. «Υπό την επιμέλεια του Ρίχτερ και του Καθηγητή Αρχαιολογίας στην Χαϊδελβέργη Ρειγχάρδου Στούππεριχ έχουν εκδοθή 67 τόμοι μέχρι σήμερα στην σειρά Πηλεύς, όλοι με θέμα την ελληνική ιστορία και αρχαιολογία. Στον τόμο 12 του Πηλέως εκδίδεται η διδακτορική διατριβή του Μάγιερ για τα Καλάβρυτα, το έργο που έδωσε τις οριστικές απαντήσεις στο ζήτημα αυτό (στα ελληνικά δε κυκλοφόρησε με πρόλογο του ίδιου του Ρίχτερ).

Στον τόμο 8 της ίδιας σειράς δημοσιεύονται τα πρακτικά ημερίδας στο Μπαντ Μπολ με τον τίτλο "Συμφιλίωση χωρίς αλήθεια; Γερμανικά εγκλήματα πολέμου στην Ελλάδα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου" σε επιμέλεια Στούππεριχ και Ρίχτερ.

Παράλληλα, εκδίδουν από κοινού το περιοδικό Θέτις, παρόμοιας θεματολογίας, από το 1994. Εδώ είναι η πλήρης βιβλιογραφία του, που περιλαμβάνει καμιά 15 μονογραφίες, μερικές μεταφρασμένες σε αγγλικά, ελληνικά και τουρκικά. Οι παρατηρητικοί θα προσέξουν ότι έχει ονομάσει την κόρη του Δανάη.

Το 2000 οι Ρίχτερ και Στούππεριχ βραβεύτηκαν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με τον Χρυσό Σταυρό του Τάγματος του Φοίνικα για "εξαίρετες πράξεις στη δημόσια σφαίρα ή που αυξάνουν το διεθνές γόητρο της Ελλάδας".»

Στις μέρες μας ο Ρίχτερ δικάζεται με βάση τον αντιρατσιστικό νόμο επειδή, βασισμένος σε έγγραφα μαρτυρίες, κατέγραψε όσα συνέβησαν στον πόλεμο. 

21

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών - Μικροπράγματα

Mικροπράγματα / Οι προβληματικές, βαθιά σεξιστικές δηλώσεις του Δημήτρη Παπανώτα για την «υστερία» των γυναικών

«Υστερικές» όσες μιλούν συνεχώς για τα γυναικεία δικαιώματα και «τα θέλουν» όσες είναι θύματα καταπίεσης και δεν το καταγγέλλουν, μάς ενημερώνει ο υποψήφιος ευρωβουλευτής, Δημήτρης Παπανώτας.
ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΝΑ ΚΡΑΒΑΡΗ

σχόλια

16 σχόλια
Δεν ξέρω αν πρέπει να κλαίμε ή να γελάμε...http://www.elora.gr/portal/orthodoxia/3544-%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CF%82-%CF%83%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CE%AF%CE%BC-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CF%83%CF%89-%CF%8C%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%AE-%CF%88%CE%B7%CF%86%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%C2%AB%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%C2%BB
O κύριος καθηγητής φοβάμαι ότι δεν μας τα λέει καλά.Χρησιμοποιεί την ίδια επιχειρηματολογία που χρησιμοποίησαν και οι ναζί για να δικαιολογήσουν τις εκτελέσεις των αμάχων.Εαν οι Γερμανοί είχαν διαβάσει την ιστορία της Κρήτης θα μάθαιναν ότι οι Κρητικοί δεν πολυσυμπαθούν τον όποιο κατακτητή.Δεν το έκαναν και αιφνιδιάστηκαν με καταστροφικά γι αυτούς αποτελέσματα.Είχε δεν είχε έρθει ο Padlebury στο νησί οι Κρητικοί πάλι θα αντιστέκονταν σθεναρά ίσως λίγο λιγότερο οργανωμένα αλλά αντίσταση σίγουρα θα υπήρχε.Για τον ίδιο λόγο καταρρίπτεται και το επιχείρημα του για την άμεση αντίδραση των κατοίκων του νησιού στην εισβολή.Δηλαδή θα έπρεπε να κατακτηθούν και μετά να ξεκινήσουν την αντίσταση;;;;Θα τρελαθούμε τελείως;;;Οι Γερμανοί πάντα θαύμαζαν τον αρχαίο Ελληνικό πολιτισμό όχι όμως και τους σύγχρονους Έλληνες.Ο κύριος καθηγητής δυστυχώς δεν ξεφεύγει από αυτό το στερεότυπο φοβάμαι...Όσο για την δίωξή του φοβάμαι είναι λίγο υπερβολική δε συμφωνώ καθόλου με την άποψη του για την Κρητική αντίσταση αλλά πιστεύω ότι ο καθένας θα πρέπει να είναι ελεύθερος να εκφράζει τις απόψεις του και αυτός ο αντιρατσιστικός νόμος είναι ένα βήμα στη λάθος κατεύθυνση... Υ.Γ.Η 'αδυναμία' των Γερμανών στα άτακτα ένοπλα σώματα έχει τις ρίζες της στον Γαλλοπρωσικό πόλεμο του 1870 Googlάρετε τον όρο Francs tireurs και θα καταλάβετε πολλά πράγματα για την στάση των Γερμανών το 1941.
Έχετε ακούσει για τις "Ελιές" του Κολλάτου που προβλήθηκαν πριν χρόνια στην ΕΡΤ;Που απειλούσαν οι Κρητικοί με λυτσαρίσματα και φωτιές; Γιατί το φιλμ έδινε μια εικόνα προς τα έξω που δεν τους άρεσε; Ε, το ίδιο γίνεται και τώρα. Τη δίωξη δεν την κάνει κάποιο δικαστήριο της Αθήνας ή της Θεσσαλονίκης, αλλά ένα δικαστήριο της Κρήτης. Τι δεν καταλαβαίνετε;
Το ότι διώκεται ιστορικός, φανερώνει το ποιόν μας. Όταν υπουργοί και βουλευτές αναφέρονται σε "Πουστάρια" και "Εβραίους", τι περιμένεις.Όταν η Βουλή ανακυρρήσει το "έτος Σωκράτη, έτος δημοκρατίας" ενώ ο Σωκράτης ήταν ο βασικός ιδεολόγος της ολιγαρχίας και οι "30 τύρραννοι" ήταν στην πλειοψηφία τους μαθητές του, (ή έστω έτσι τον παρουσιάζει ο Πλάτωνας, μιας και ο ίδιος δεν άφησε γραπτά κείμενα), τί περιμένεις!Κατα την συνθηκη της Γενευης, το να πυροβολησεις αλεξιπτωτιστη πριν πατησει στο εδαφος, στοιχειοθετει εγκλημα πολεμου. Δεν είναι σωστό να κάνουμε συμψηφισμούς με καψίματα χωριών και ολοκαυτώματα, αλλά όχι ότι και οι Σύμμαχοι ήταν άγιοι, εγκλήματα πολέμου έκαναν κι αυτοί.
https://en.wikipedia.org/wiki/Attacks_on_parachutists Οι αλεξιπτωτιστές (αεραγήματα εισβολής) του αντιπάλου είναι νόμιμος στόχος ακόμα και αν εγκαταλείπουν το χτυπημένο απο αντιαεροπορικά πυρά αεροσκάφος τους.
Μα πως τολμάει αυτός ο -Γερμανός παρακαλώ- να αμφισβητεί την εθνολαική μας θρησκεία; Κι εσείς κ. Δημοκίδη, αποκαλύπτεσθε με την ατάκα σας ότι η μαγνητοσκόπηση της δικής θα εξασφάλιζε στους μελοντικούς να μας βλέπουν και να μαθαίνουν: μα όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η Ελλάδα στο μέλλον δεν θα κρίνει αρνητικά τέτοια φαινόμενα. Μακάρι να διαψευστώ, αλλά κάποτε ο Ίων Δραγούμης κατήγγειλλε τους συγχρόνους του ότι πιθηκίζουν την Ευρώπη. σήμερα η πορεία μας μοιάζει μάλλον να μιμείται τους τζιχαντιστές. Από που προκύπτει μία κάποια ανάταση που θα επαναφέρει την αίσθηση ελευθερίας του πνεύματος; Ακόμα και η ιδέα ότι μπορεί η έκφραση δημοσιογραφικής άποψης να διώκεται, δεν είναι τοσο μακριά μας. Πόσοι από εμάς δεν βλέπουν την καθεστωτική νοοτροπία της "πρώτης φοράς αριστερά";
Ο αντιρατσιστικός νόμος με το άρθρο 2 επιτρέπει τέτοιου είδους προσφυγές, προσφυγές δλδ οι οποίες επιτίθενται απέναντι στην άποψη. Γι' αυτό και μια μεγάλη μερίδα ιστορικών είχε δημόσια τοποθετηθεί εναντίον του συγκεκριμένου άρθρου, το οποίο αποτελεί ουσιαστικά μια κερκόπορτα για την ποινικοποίηση της άποψης. Παραπέμπω και στο τότε κείμενό τους: https://left.gr/news/ekklisi-139-istorikon-gia-tin-aposyrsi-toy-arthroy-2-toy-antiratsistikoy-nomoshedioy
Μιλάμε πολύ για τη θυσία για την πατρίδα αλλά πολύ λίγο για τα εγκλήματα που πρέπει να κάνεις, αν θέλεις να κερδίσεις τον πόλεμο. Αν είχαμε μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση της πολεμικής μας ιστορίας νομίζω θα σκεφτόμασταν διπλά τη σύγχρονη πολιτική μας."The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his".George S. Patton
Μήπως είναι παράνομο και ρατσιστικό να πούμε πως σε έναν πόλεμο και κυρίως οταν αμύνεσαι των εδαφών σου και του σπιτιού σου χρησιμοποιείς βία; Αυτή η λογική είναι αστεία. Δηλαδή τι; Στην ελληνική Επανάσταση δεν σκότωσαν οι Έλληνες; Στην Μικρασιατική Εκστρατεία δεν σκότωσαν οι Έλληνες; Στο Β Παγκόσμιο δεν σκότωσαν οι Έλληνες; Μόνο μας σκότωναν;
Yπερβολικη η δικη του Ριχτερ , ωστοσο απο το κειμενο σας δεν καταλαβαινω καλα τι ισχυριστηκε ο Ριχτερ που ενοχλησε τους Κρητικους . Επισης δεν κατανοοω γιατι πρεπει να τιθεται θεμα εγκληματων που τελεσθηκαν εν καιρω πολεμου απο τους ντοπιους απεναντι σε εισβολεις και κατοχικες δυναμεις ...Τι εγκλημα εκαναν δηλαδη ? Δεν σεβαστηκαν αυτους που εκαιγαν ενα ολοκληρο χωριο οπως η Κανδανος επειδη οι ανταρτες σκοτωσαν 2 Γερμανους ? Καθε χωριο στη Κρητη εχει ηρωωο εκτελεσθεντων(αμαχων κυριως) απο τους Γερμανους και πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι οταν μιλαμε για εγκληματα πολεμου που εγιναν απο τον ντοπιο ουσιαστικα αοπλο πλυθυσμο . Λετε οτι η αντισταση στην Κρητη ηταν και ειναι ηρωικη μονο για εμας , θα μπορουσατε να επεκταθειτε πανω σε αυτο? Γνωριζετε οτι ο ντοπιος αοπλος πλυθησμος τα εβαλε με την ελιτ της Βερμαχτ και αντισταθηκε με οτι μεσα διεθετε(αξινες μαγκουρες τουφεκια του προηγουμενου αιωνα κλπ κλπ) ? Γνωριζετε οτι η πλειοψηφια των Κρητικων που πολεμησαν τους εισβολεις δεν ειχαν οπλα γιατι η Αγγλια και η εξοριστη Ελληνικη κυβερνηση δεν το επετρεψε? Παντως αν αναζητειτε εναν εθνικο μυθο για να σκοτωσετε οπως κανουν πολλοι νομιζω οτι εχετε διαλεξει λαθος περιπτωση γιατι η μαχη της Κρητης ειναι αρκετα υποτιμημενη απο τους εγχωριους ιστορικους και αποτελουσε παντα αντικειμενο κυριως ξενων (Γερμανων ιστορικων) . Λαθος που δικαζεται με τον αντιρατσιστικο ο Ριχτερ , ομως να ξερετε οτι αυτη δεν θα ειναι η μονη περιπτωση , τετοιες περιπτωσεις θα συμβουν ξανα και ξανα γιατι ο νομος το επιτρεπει . Ολοι ειμαστε ισοι απεναντι σε αυτο τον νομο ακομα και αν εχουμε βραβευθει απο τον Προεδρο της Δημοκρατιας .Οποιαδηποτε μεριδα ανθρωπων θεωρει τα λογια η τα γραπτα καποιου σαν προσβλητικα η ρατσιστικα μπορει να προσφυγει στα δικαστηρια ... Μαζι με τα ξερα θα καιγονται και τα χλωρα .....
Ε όχι και υποτιμημένη η μάχη της Κρήτης! Μόνο γιαυτή ακούμε. Λες και σε άλλα μέρη της Ελλάδας ο κόσμος δεν αντιστάθηκε, δεν υπέφερε. Και αυτό με τον άοπλο πληθυσμό είναι μεγάλο παραμύθι. Από την τουρκοκρατία ακόμα οι Κρητικοί ήταν οπλισμένοι σαν αστακοί κάτι που συνεχίζεται και σήμερα.
Λογικό αποτέλεσμα της εθνοκεντρικής παιδείας που λάβαμε όλοι στο σχολείο. Όταν απ' το δημοτικό μέχρι το Πανεπιστήμιο ακούς για ήρωες Σουλιώτες, Ρωμιούς, Βυζαντινούς, Κρητικούς, Μανιάτες, κλπ κλπ τότε όποιος σου γκρεμίζει τον πύργο των ψευδαισθήσεων πρέπει να οδηγηθεί στην πυρά με συνοπτικές διαδικασίες.Το ότι διώκεται επιστημονική άποψη δεν το συζητώ καν. Πρακτικές που ανήκουν σε τριτοκοσμικά και ολοκληρωτικά καθεστώτα συμβαίνουν στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία. Θλίψη.
Στην ελληνική βουλή υπάρχει κανονικά νεοναζιστικό κόμμα αλλά εμείς δικάζουμε έναν Γερμανό καθηγητή επειδ΄γ έγραψε απλά την επιστημονική του άποψη σε ένα βιβλίο.
Μα οι Ελληνες δεν το ψήφισαν; Τί να κάνουμε τώρα, το ψήφισαν με δημοκρατικές διαδικασίες και μπήκε! (Δεν είμαι Χ.Α) Για την υπόθεση του καθηγητή... Είναι θέατρο του παραλόγου!
Έτσι είναι τα εγκλήματα γνώμης. Έτσι είναι και η εξύβριση. Έτσι είναι όταν εκφράζουν μη δημοφιλείς μα τεκμηριωμένες γνώμες επιφανείς καθηγητές(με εξαιρετικό ντύσιμο) , έτσι κι όταν βρίζει ο Κασιδιάρης. Η μόνη περίπτωση που τα εγκλήματα γνώμης μπορούν να ναι ανεκτά ως θεσμός σε μια ελεύθερη κοινωνία είναι όταν ο λόγος μίσους προσιδιάζει σε ηθική αυτουργία κανονικού εγκλήματος. Κι αυτό μόνο κατά περίπτωση μπορεί να κρίνεται. Γιατί μια τόσο αόριστη έννοια όσο "εξυβριστικό περιεχόμενο" θα ξεχειλωθεί μέχρι αηδίας κάθε φορά που εκφράζεται μια μη δημοφιλής άποψη. Και κάπως έτσι σταματά (ή έστω καθυστερεί) να προοδεύει ο κόσμος.
Στην Ελλάδα που οι ναζιστές αρνητές είναι τρίτο κόμμα, των ρατσιστικών μαχαιρωμάτων και ομοφοβικών επιθέσεων, διώκεται από βουλευτές της ΝΔ και πρώην στρατιωτικούς (να μαντέψω τί πολιτικής απόχρωσης;;;) ένας καθηγητής ιστορίας. Η χώρα του Καραγκιόζη πρεπει να μάθει τί είναι ο αντιρατσιστικός...ελπίζω οι δικαστες να μας πουν αντικειμενικά, αν και αν ανήκουν στο παραπάνω συνάφι...δεν το βλέπω...