Έρχεται: O Τζίμης Πανούσης στην Επίδαυρο

Έρχεται: O Τζίμης Πανούσης στην Επίδαυρο Facebook Twitter
6

Σύμφωνα με την «Ελευθεροτυπία» Διονύσιος Σαββόπουλος και ο Τζίμης Πανούσης θα συμπράξουν, στο ρόλο του Πλούτου και της Πενίας αντίστοιχα, για τον «Πλούτο» του Αριστοφάνη, σε μια φιλόδοξη συμπαραγωγή του Θεάτρου Τέχνης και του Θεάτρου Ακροπόλ.

Είναι η πρώτη φορά που καλούνται οι καλλιτέχνες να υποδυθούν κανονικό ρόλο σε μια θεατρική παράσταση. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ο Διονύσης Σαββόπουλος θα αναλάβει και τη σκηνοθεσία. Οι μουσικές το πιθανότερο είναι να είναι δικές του. Ίσως αξιοποιήσει τις συνθέσεις του για τον «Πλούτο» που ανέβασε το Εθνικό Θέατρο το 1985, σε σκηνοθεσία Λούκα Ρονκόνι. Τότε ο Διονύσης Σαββόπουλος είχε μεταφράσει τα χορικά που μελοποίησε.

Εντός των προσεχών ημερών αναμένεται να επιλέξει τον ηθοποιό που θα υποδυθεί τον Χρεμύλο. Στους «υποψηφίους» για το ρόλο ακούγονται ονόματα τρανταχτά, όπως του Αντώνη Καφετζόπουλου, του Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και του Μάκη Παπαδημητρίου. Έκπληξη αναμένεται και για τον κορυφαίο του Χορού.

Ο Διαγόρας Χρονόπουλος (Θέατρο Τέχνης) και ο Φάνης Κιρκινέζος (Ακροπόλ) βρέθηκαν μέσα στη βδομάδα για να κλείσουν τα τυπικά ζητήματα της συμπαραγωγής. Μια πρακτική που και τα δύο θέατρα έχουν ξεκινήσει νωρίτερα. Για το Θέατρο Τέχνης, χωρίς επιχορήγηση, τίθεται ζήτημα ύπαρξης το καλοκαίρι. Το Ακροπόλ, χάρη στην περσινή συμπαραγωγή του με το Κρατικό Βορείου Ελλάδας ( για τους «Ιππής»), εισήλθε και στο θέατρο της Επιδαύρου.

6

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

6 σχόλια
Δεν μου αρέσει ο Σαββόπουλος. Ωστόσο, με αφορμή το άρθρο έχω κάποιες απορίες. Με ποιο κριτήριο γενικά επιλέγεται κάποιος ως "άξιος" να δώσει παράσταση στην Επίδαυρο - ή και στο Ηρώδειο; Τι σημαίνει "ποιότητα" σε αυτή τη χώρα και ποιος την ορίζει; Και μια τελευταία: Ποιος ήταν αυτός που μας έπεισε ότι πρέπει ντε και καλά να αισθάνεσαι δέος όταν παίζεις ή ακόμα και όταν παρακολουθείς παράσταση στην Επίδαυρο;(Κράξτε άφοβα)
Ας κάνει ό,τι θέλει ο Σαββόπουλος στην Επίδαυρο, μπλοκμπάστερ θα γίνει, αλλά νομίζω ότι ο λατρεμένος Τζίμης έχει καλύτερα πράγματα να κάνει το καλοκαίρι -δεν του πάει καθολου.
Τη νύχτα αυτή η αστυνομίαμάζεψε τους αλήτες απ’ το πάρκο.Πλάκωσε το εκατόκι ακουγόταν μέχρι εδώ η σειρήναΦύγε-φύγε όσο έμεινε καιρόςγιατί η νύχτα στο κρατητήριο είναι κρύαΠως βαστιέται τέτοιος εξευτελισμόςκαι το στόμα σου φαρμάκι απ’ τα τσιγάραΤο πρωί στο λεωφορείο στριμωχτόςμια διαδήλωση κοιτάς πίσω απ’ τα τζάμια.
Σκηνοθεσία... Σαββόπουλου! Ο ηλικιωμένος ξερόλας πρωτοεμφανιζόμενος σκηνοθέτης στην Επίδαυρο!Μπάτε σκύλοι αλέστε, δηλαδή...Κι έπειτα σου λέει ότι κρατάει τον Λούκο ο Τζαβάρας!Με κάτι τέτοια τον οδηγεί στην παραίτηση ο πονηρός πολιτευτής. Γιατί -εδώ που τα λέμε- τι Γεωργουσόπουλος και Σεφερλής τι Σαββόπουλος και Πανούσης...Άντε και στη Μετροπόλιταν Όπερα τέτοια κομπανία!Κι από δίπλα η κάθε Χαλιδιά να βρίζει μια Κική Δημουλά, ύστατη σπιθαμή του ελεύθερου και περήφανου πολιτισμού μας...Τώρα πια μπορούμε να πούμε με σιγουριά το "Δυστυχώς επτωχεύσαμεν"!